Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 64 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Heb je dan wel een volledig witte muur om hem aan op te hangen? Anders valt ambilight behoorlijk weg. Ziet er leuk uit in de winkel maar z'n plastic muur met TV verlichting erachter heb je thuis natuurlijk niet :wink: .
    Ik neem aan dat een lichtgrijze muur ook voldoet, en dat de tv vlak voor de muur op een kast zetten ook goed zat werkt?

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wiellem Bekijk bericht
    Ik neem aan dat een lichtgrijze muur ook voldoet, en dat de tv vlak voor de muur op een kast zetten ook goed zat werkt?
    Mijn scherm staat ongeveer 30 cm vanaf de muur en de muur zelf is geel met een grijze baan.
    Het effect van Ambilight is gewoon aanwezig en de verschillende Ambilight instelling staan nog lang niet maximaal, toch is het effect voldoende aanwezig.
    Uiteraard beinvloed de kleur van de muur wel de kleur van het ambilight licht maar die invloed is gering.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Mijn scherm staat ongeveer 30 cm vanaf de muur en de muur zelf is geel met een grijze baan.
    Het effect van Ambilight is gewoon aanwezig en de verschillende Ambilight instelling staan nog lang niet maximaal, toch is het effect voldoende aanwezig.
    Uiteraard beinvloed de kleur van de muur wel de kleur van het ambilight licht maar die invloed is gering.

    Is ambilight niet gewoon een compensatie voor een te klein gekocht scherm en moet dat licht aan de zijkanten dan het effect geven alsof je een wat groter scherm hebt

    Kun je dan niet gewoon gelijk maar een paar maatjes groter scherm kopen, zodat je dan niet meer wordt afgeleid door wat er zich naast het scherm bevind/zich afspeeld

    Of is het ambilight met een ander doel bedacht want als je naar een film zit te kijken, of iets spannends, dan valt je toch niet op wat er zich naast het scherm afspeeld....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Ambilight werkt tweeledig:
    - Ja het geeft een schijnbare vergroting van je scherm ... maar veel groter dan een aantal inches meer, in het donker creëert het daardoor echt een bioscoopeffect.
    - In het donker geeft het ook rust aan je ogen omdat de contrastwerking met de omgeving van het scherm veel geleidelijker is.

    Ik heb er zelf 1 staan (32") alhoewel ik voor de prijs die ik een kaar geleden betaalde nu een FullHD scherm van een paar inches groter had kunnen kopen... majah... zo kun je wel blijven wachten heh. Ondertussen heb ik er echt al een jaar zeer veel plezier van (xbox360 met sinds een paar maanden HD-DVD doet het ook lekker!!)

    Verder zou ik naast Philips alleen Samsung overwegen. Dat zijn wmb momenteel de beste schermen.

    Succes!
    Jurriaan

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is ambilight niet gewoon een compensatie voor een te klein gekocht scherm en moet dat licht aan de zijkanten dan het effect geven alsof je een wat groter scherm hebt

    Kun je dan niet gewoon gelijk maar een paar maatjes groter scherm kopen, zodat je dan niet meer wordt afgeleid door wat er zich naast het scherm bevind/zich afspeeld

    Of is het ambilight met een ander doel bedacht want als je naar een film zit te kijken, of iets spannends, dan valt je toch niet op wat er zich naast het scherm afspeeld....
    AMBILIGHT zou volgens Philips idd bijdragen aan minder kijkvermoeidheid in het donker en dus ook indirect aan de gezondheid van je ogen. Ik weet niet of de nieuwe ambilight's het probleem nog hebben trouwens, maar het scheen zo te zijn dat als je de TV te dicht op de muur plaatste dat de verlichting uiteindelijk voor verkleuringen van de muur kan zorgen. Wel iets om even op te letten/na te vragen lijkt mij.

  6. #31
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is ambilight niet gewoon een compensatie voor een te klein gekocht scherm en moet dat licht aan de zijkanten dan het effect geven alsof je een wat groter scherm hebt

    Kun je dan niet gewoon gelijk maar een paar maatjes groter scherm kopen, zodat je dan niet meer wordt afgeleid door wat er zich naast het scherm bevind/zich afspeeld

    Of is het ambilight met een ander doel bedacht want als je naar een film zit te kijken, of iets spannends, dan valt je toch niet op wat er zich naast het scherm afspeeld....
    Moet ik hier echt op ingaan of weet je het echt niet .............wat licht achter je scherm kan betekenen voor je beeld en ook voor jezelf.
    Ik schat je toch op de één of andere manier hoger in dan je nu laat merken hier.....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dit is weer typisch zo'n "ik heb het niet, dus dan is het niks"-reactie .
    Dat is precies wat ik ook denk wanneer mensen negatief doen over Ambilight, Ambilight is gewoon vet

    Ik hoor dat veel mensen Philips tv's hebben, mij vraag luidt nu dus hebben jullie ook last van Pixel plus wat sporen achterlaat als mensen snel op en neer lopen in het beeld? (net alsof de persoon dubbel op mtv loopt maar dan alleen in artifacten zoals iedereen dat hier noemt, het verdwijnt wel weer snel)

    Hier staat namelijk een Philips crt televisie van 81 cm met Pixel Plus 1, hierbij treed dit af en toe op bij bijv soaps wanneer een persoon van de ene naar de andere kant van de kamer loopt. En het komt door pixel plus want zonder Pixel Plus aan is dit niet. Zal dit in de nieuwere versies van Pixel Plus ook nog zo zijn?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dit specifieke bij-effect is mij hier nog niet opgevallen eerlijk gezegd. Ik zie wel af en toe wat eigenaardige fouten (vergelijkbaar met iets te hoge jpeg compressie) wanneer iemand bijv. langs een spijltjeshek loopt of iets anders met veel overgangen. Sowieso vind ik PixelPlus 2 iets over-processed; heb het hier ook zo goed als altijd af staan.

    Ik snapd at hele pixel plus gedoe ook niet helemaal, bij HD hoeft het toch niet meer verbeterd te worden, bij normale DVD's vind ik het wel mooi

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dit is weer typisch zo'n "ik heb het niet, dus dan is het niks"-reactie .
    Rob, een antwoord van niets, neem een voorbeeld aan Juriaan en Edgar, dat zijn antwoorden waar ik het nut van ambilight beter mee begrijp.

    Inderdaad ik heb het niet, Philips levert geen 55 inch projectiescherm met ambilight.

    Johan, je schat me goed in, ik heb ook wat licht achter mijn beeld, er staan mij mij 2 van die lavalampen(rode) en deze geven aan weerszijden van het scherm een aangenaam zacht licht.

    Lange tenen kom ik hier wel vaker tegen.... , deze kunnen wel eens stekelig reageren, maar houd in je achterhoofd dat het toch echt niet barst van de ambilight schermen bij de mensen thuis, ik heb er dan ook in het geheel geen ervaring mee, al heb ik het wel in de winkel gezien, maar laten we eerlijk zijn, daar krijg je er niet de beleving van zoals uitgelegd door Juriaan en Edgar
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    De toon van je bericht nodigde nou niet bepaald uit tot een serieuze repliek. Het was meer je zoveelste "de mijne is zo lang" vehikel. Wat ambilight toevoegt heb ik hier al meermalen beschreven (samen met vele anderen), en bovendien kun je op internet genoeg beschrijvingen vinden.

    Ga nu alsjeblieft niet hypocriet de gebeten hond uithangen. Als je een serieuze reactie had willen hebben, dan had je de vraag ook gewoon op fatsoenlijke toon kunnen stellen.

    Toon is een moeilijk iets, maar je mag wel weten dat het ook aan de ontvanger ligt hoe hij ontvangen wordt:wink:


    Hahhah, ik voelde mij echt niet de gebeten hond
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Johan, je schat me goed in, ik heb ook wat licht achter mijn beeld, er staan mij mij 2 van die lavalampen(rode) en deze geven aan weerszijden van het scherm een aangenaam zacht licht.

    Lange tenen kom ik hier wel vaker tegen.... , deze kunnen wel eens stekelig reageren, maar houd in je achterhoofd dat het toch echt niet barst van de ambilight schermen bij de mensen thuis, ik heb er dan ook in het geheel geen ervaring mee
    Heeft niets met lange tenen te maken maar ik vraag me nu nog meer af waarom je die vraag stelde.
    Je geeft zelf al aan ook gebruik te maken van verlichting bij/achter/naast je scherm en dan doe je net of je het doel van ambilight niet begrijpt....

    Dat je verders geen ambilight ervaring heb is niet het probleem maar je had zelf het antwoord en de reden van ambilight wel kunnen bedenken, het is immers niet iets nieuws op de markt.
    Ik kon dus niet anders dan te denken dat je op dit soort reacties zat te wachten.

    Overigens zijn er inmiddels al zeer veel ambilight schermen bij de mensen thuis, dit mede vanwege de aantrekkelijke acties die Philips hiermee heeft gehouden.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Heeft niets met lange tenen te maken maar ik vraag me nu nog meer af waarom je die vraag stelde.
    Je geeft zelf al aan ook gebruik te maken van verlichting bij/achter/naast je scherm en dan doe je net of je het doel van ambilight niet begrijpt....

    Dat je verders geen ambilight ervaring heb is niet het probleem maar je had zelf het antwoord en de reden van ambilight wel kunnen bedenken, het is immers niet iets nieuws op de markt.
    Ik kon dus niet anders dan te denken dat je op dit soort reacties zat te wachten.

    Overigens zijn er inmiddels al zeer veel ambilight schermen bij de mensen thuis, dit mede vanwege de aantrekkelijke acties die Philips hiermee heeft gehouden.

    Op deze manier werd wel weer even duidelijk de positieve ervaring van de gebruikers naar voren gebracht, je vraagt je af waarom ik mijn vraag zo stelde.... een beetje tweeledig, ik wist wel dat ambilight een groter scherm effect teweeg brengt, de rustiger kijkervaring kende ik nog niet, en dat zal ik dan moeten aannemen daar ik zelf geen ervaring met ambilight heb.

    Wat ik ermee wilde zeggen dat als je dat effect neemt voor de beleving dat het dan net is alsof je een groter scherm hebt, je dan misschien niet beter een groter scherm kunt nemen?

    Ook voor ambilight schermen zul je wat ruimte moeten hebben dat effect op je wand(achtergrond) te krijgen, een ambilight scherm plaats je mijninziens niet in een TVmeubel/kast. Nu ervaart men dat het kijken met ambilight als beter, rustiger voor de ogen wordt ervaren, dit kan een goed punt zijn.

    Zelf heb ik ook licht naast/achter mijn scherm en zet geen kaarsjes aan op de tafel voor het scherm, het vlammetje zou dan zichtbaar zijn in het scherm en ook ander licht dat voor het scherm staat zet ik uit, wel wil ik eens een halogeen vloerlamp aanzetten, doch deze schijnt zijn licht dan naar het plafond en de wand.... zogenaamd indirect licht, de vloerlamp bevind zich naast de TV.

    Ik heb als ik zelf zou mogen kiezen toch liever een TV met een groter scherm, dan een TV met ambilight. Ondanks dat ambilight best wel mooi kan zijn, zeker als je steeds in een donkere kamer TV kijkt, maar als je net als ik licht naast je TV hebt en een groot scherm, dan lijkt mij ambilight niet helemaal uit de verf te komen. Mensen die wel van een hoop schemerlampjes houden en redelijk wat licht aanhebben lijken mij niet gebaat bij ambilight. Als ik het zo bekijk is ambilight voor een bepaalde groep liefhebbers best een fijne manier van televisie kijken, maar ik vraag mij af waarom heeft men nu voor dit systeem gekozen, men had waarschijnlijk voor hetzelfde geld een iets groter scherm zonder ambilight kunnen kopen?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Op deze manier werd wel weer even duidelijk de positieve ervaring van de gebruikers naar voren gebracht, je vraagt je af waarom ik mijn vraag zo stelde.... een beetje tweeledig, ik wist wel dat ambilight een groter scherm effect teweeg brengt, de rustiger kijkervaring kende ik nog niet, en dat zal ik dan moeten aannemen daar ik zelf geen ervaring met ambilight heb.
    Dan toch weer de vraag, waarom heb jezelf twee lampen achter je tv staan ?
    Wat ik ermee wilde zeggen dat als je dat effect neemt voor de beleving dat het dan net is alsof je een groter scherm hebt, je dan misschien niet beter een groter scherm kunt nemen?
    Er zijn tal van redenen waarom men voor een bepaald formaat kiest, ook de grotere schermen zijn leverbaar met ambilight.
    De reden dat 90% voor een ambilight model kiest is omdat het een leuke gadget is.
    De overige reden voor het rustgevende effect wat het zou hebben maar naar mijn idee niemand voor de suggestie van een groter scherm.
    Mocht dit wel de reden zijn dan vind ik persoonlijk ook dat je dan een verkeerde keuze maakt maargoed, dat is erg persoonlijk dus.
    Nu ervaart men dat het kijken met ambilight als beter, rustiger voor de ogen wordt ervaren, dit kan een goed punt zijn.
    Dat is inderdaad ook mijn ervaring maar moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet altijd zo ervaar en ambilight ook regelmatig gewoon uit heb staan.
    Is wellicht maar het hoe je jezelf op dat moment voeld.
    Ik heb als ik zelf zou mogen kiezen toch liever een TV met een groter scherm, dan een TV met ambilight. Ondanks dat ambilight best wel mooi kan zijn, zeker als je steeds in een donkere kamer TV kijkt, maar als je net als ik licht naast je TV hebt en een groot scherm, dan lijkt mij ambilight niet helemaal uit de verf te komen. Mensen die wel van een hoop schemerlampjes houden en redelijk wat licht aanhebben lijken mij niet gebaat bij ambilight. Als ik het zo bekijk is ambilight voor een bepaalde groep liefhebbers best een fijne manier van televisie kijken, maar ik vraag mij af waarom heeft men nu voor dit systeem gekozen, men had waarschijnlijk voor hetzelfde geld een iets groter scherm zonder ambilight kunnen kopen?
    Je focus teveel op het formaat "groot" helaas, ambilight is niet bedoeld om het idee van een groter scherm te geven (kun je eventueel navragen bij Philips zelf) en als je toch voor groot wilt neem je een projector....
    Overigens heb ikzelf ambilight puur voor het hoge gadget gevoel.

    Het klopt inderdaad dat ambilight behoorlijk aan de prijs is.

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht

    Kernwoord in al deze zinnen is 'lijkt'. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet zo is . Ook met reguliere verlichting aan (tenzij dat betekent fel witte TL-balken oid) werkt Ambilight erg goed. Bovendien kun je de helderheid instellen, evenals de kleurintensiteit, snelheid en scheiding tussen links en rechts (even uitgaande van mijn toestel met Ambilight 2).
    Klopt, ook onze woonkamer is rijkelijk voorzien van steerverlichting en ondanks dat werkt ambilight nog steeds buitengewoon goed.

  15. #40

    Standaard

    Heb de mijn 32" (toevallig ook de 32PF9830) gekozen omdat die nog net in mijn budget paste, genoeg scart MET RGB aansluitingen had en in ieder geval een beetje op de toekomst was voorbereid (HDMI, HD Ready). Best wel een tijdje moeten zoeken voordat ik deze had gevonden omdat de SCART-RGB aansluitingen voor mij best van belang waren/zijn. Het ambilight had ik voor de aanschaf slechts 1 of 2x in Ambilight-1 bij een goede vriend gezien. Pas toen ik 'm daadwerkelijk in de winkel heb zien hangen ben ik na een paar nachtjes slapen op internet gaan zoeken naar de beste prijs in mijn omgeving en die lag landelijk gelukkig bij mij om de hoek (alternate). Overigens moet ik toegeven dat ik tot recentelijk niet had verwacht dat 1080P zo snel een vlucht zou nemen en zou dalen in prijs. Magoe als dit scherm m'n ergste fout zou zijn wil ik meer fouten maken !

    Ik had overigens niet begrepen dat je zelf een 50" projectiescherm in gedachten had bij het stellen van de vraag. Daarmee vergeleken valt een gedeelte van het beeldverruimende effect van ambilight wel weg. Neemt niet weg dat als bij mij op zaterdag-avond al het licht uit gaat voor een filmpje het lichteffect toch zeker wat toevoegd.

    Maareuh... ben je voor je zelf nu al een beetje overtuigd wat je wilt aanschaffen? Want die feedback willen we ook hebben natuurlijk

    Cheers,
    Jurriaan

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wiellem Bekijk bericht
    Welke zou dan de beste keus zijn om later HD films en tv op te kijken en ook nog in HD op te gamen met de Xbox 360?

    Ik vind het zeer moeilijk o te bepalen, hoewel de Philips met Ambilight toch wel een + puntje heeft zo.
    Ik zou voor de Philips gaan. Komt erg goed uit de testen van What Hifi. Ik heb net een philips 32 PF9531 gekocht en ik moet zeggen de setup is echt top. Ook de mogelijkheid van aansluiten van een usb stick met foto's is erg prettig. En het contrast is prima. En een full hd versie moet alleen maar mooier zijn.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Heb de mijn 32" (toevallig ook de 32PF9830) gekozen omdat die nog net in mijn budget paste, genoeg scart MET RGB aansluitingen had en in ieder geval een beetje op de toekomst was voorbereid (HDMI, HD Ready). Best wel een tijdje moeten zoeken voordat ik deze had gevonden omdat de SCART-RGB aansluitingen voor mij best van belang waren/zijn. Het ambilight had ik voor de aanschaf slechts 1 of 2x in Ambilight-1 bij een goede vriend gezien. Pas toen ik 'm daadwerkelijk in de winkel heb zien hangen ben ik na een paar nachtjes slapen op internet gaan zoeken naar de beste prijs in mijn omgeving en die lag landelijk gelukkig bij mij om de hoek (alternate). Overigens moet ik toegeven dat ik tot recentelijk niet had verwacht dat 1080P zo snel een vlucht zou nemen en zou dalen in prijs. Magoe als dit scherm m'n ergste fout zou zijn wil ik meer fouten maken !

    Ik had overigens niet begrepen dat je zelf een 50" projectiescherm in gedachten had bij het stellen van de vraag. Daarmee vergeleken valt een gedeelte van het beeldverruimende effect van ambilight wel weg. Neemt niet weg dat als bij mij op zaterdag-avond al het licht uit gaat voor een filmpje het lichteffect toch zeker wat toevoegd.

    Maareuh... ben je voor je zelf nu al een beetje overtuigd wat je wilt aanschaffen? Want die feedback willen we ook hebben natuurlijk

    Cheers,
    Jurriaan
    Ik had geen 50 inch projectie tv in gedachten hoor.

    Maar ik ben er intussen wel uit, het wordt zoiezo een Philips met Ambilight, of het dat model wordt moet ik nog ff kijken ind e winkel maar wel in die richting.

    Wanneer de tv in huis komt weet ik nog niet maar iig niet binnen al te lange tijd, ik laat het horen

  18. #43

    Standaard

    Scart heeft anno 2007 toch ook wel z'n beste tijd gehad hoor

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Scart heeft anno 2007 toch ook wel z'n beste tijd gehad hoor
    Mogen we ook weten waarom je dat vind ?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Mogen we ook weten waarom je dat vind ?
    Das toch logisch, tegenwoordig stapt alles over naar nieuwe formaten en dus nieuwe betere kabels :P

    Maar ik vroeg me zojuist af, wat zou een betere mogelijkheid zijn op een full HD tv om je normale DVD'tjes te kijken; Xbox 360 via component dvd's laten upscalen en uitzenden op tv, of normale DVD spelere via RGB scart door tv laten upscalen?

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wiellem Bekijk bericht
    Das toch logisch, tegenwoordig stapt alles over naar nieuwe formaten en dus nieuwe betere kabels :P
    Iets wat nieuw is is niet automatisch beter, zo logisch is het dus nog niet.
    Scart maakt gebruik van een analoog signaal en bijvoorbeeld HDMI (die bedoelde je waarschijnlijk) van een digitaal signaal.
    Dat digitaal staat dus niet per definitie voor "beter".

    Maar ik vroeg me zojuist af, wat zou een betere mogelijkheid zijn op een full HD tv om je normale DVD'tjes te kijken; Xbox 360 via component dvd's laten upscalen en uitzenden op tv, of normale DVD spelere via RGB scart door tv laten upscalen?
    Lijkt me logisch
    Het scalen laten gebeuren door het product met de beste scaler, dit kan dus de tv zijn (wat meestal niet de beste optie is) maar ook voor de 360 zijn er betere opties te bedenken.
    Je kunt ook een externe scaler overwegen, is wel prijzig maar het beste op het gebied van scalen.
    Laatst aangepast door Johan van den D. : 04-07-2007 om 17:11

  22. #47

    Standaard

    FullHD moet je met HDMI op 1080p zien, 1080p over component wordt veelal niet geaccepteerd op de meeste televisies.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Mogen we ook weten waarom je dat vind ?
    Wordt toch wel langzaam bijgehaald door Component & HDMI... in azië worden er bijna geen aparaten gemaakt waar nog 'n scart op zit. rest my case.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #49
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht

    Ik ben het absoluut met TJ eens; SCART heeft zijn langste tijd gehad.
    Dat is een feit waar we moeilijk omheen kunnen maar waar ik op doelde was de kwaliteit van de scart zelf, met scart is nog steeds een zeer goede kwaliteit te behalen.
    Dat er opvolgers komen spreekt voorzich en dat die ook noodzakelijk zijn voor bepaalde signaaloverdrachten ook maar dat wil niet zeggen dat scart opzich te slecht is voor deze tijd.
    We hebben/hadden en dus duidelijk over twee verschillende dingen blijkbaar.

    Kortom, ik weet wat scart is en wat je er wel en niet mee kunt (loop immers ook al wat langer mee (23 jaar inmiddels serieus met audio bezig) op audio/video gebied) maar mij ging het puur om de kwaliteit opzich.
    Waar ik wel bij blijft is dat digitaal niet per definitie beter is als analoog en dat denkt men wel vaak helaas.
    Laatst aangepast door Johan van den D. : 05-07-2007 om 16:27

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Wordt toch wel langzaam bijgehaald door Component & HDMI... in azië worden er bijna geen aparaten gemaakt waar nog 'n scart op zit. rest my case.
    Component kunt je gerust naast de scart zetten, beiden zullen het niet lang meer maken en hebben hun tijd inmiddels gehad.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •