Pagina 1 van 225 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 5610 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel I)

    Tijd voor een nieuw seizoen en een nieuwe thread!

    Transfernieuws!!!

  2. #2

    Standaard

    Reden om voor Lazovic te kiezen:
    jonger
    meer restwaarde

    Reden om voor Makaaij te kiezen:
    Nederlander
    meer ervaring

    Het lijkt mij dat het financiele aspekt de overhand heeft gekregen. Beide passen perfect in een 4-4-2 systeem. Al speelt Koeman liever 4-3-3...

  3. #3

    Standaard

    Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.
    DeMos zal wel verteld zijn dat de centjes nu toch *echt* even voor gaan. Wellicht kan DeMos van een deel versterking halen. Als het om 5 tot 8 millioen gaat... Dat is voor Vitesse natuurlijk een hele hoop geld...

  5. #5

    Standaard

    De zaak PlutoSport vs. rkrijger.
    Gaat het dan toch goedkomen?
    Let wel even op de spelling van verzendkosten!
    Als het goedkomt, bestel ik bij PlutoSport een ander shirt!

    Beste Robin,

    Je krijgt inderdaad nog € 5,00 verzendtkosten terug.
    Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Plutosport

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    De zaak PlutoSport vs. rkrijger.
    Gaat het dan toch goedkomen?
    Let wel even op de spelling van verzendkosten!
    Als het goedkomt, bestel ik bij PlutoSport een ander shirt!

    Beste Robin,

    Je krijgt inderdaad nog € 5,00 verzendtkosten terug.
    Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Plutosport
    Netjes afgehandeld door Plutosport.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.
    valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

    bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
    20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
    een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
    dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

    Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Netjes afgehandeld door Plutosport.
    Denk dat ik nu ga voor een shirt van Real Madrid.
    Is ook wit. Ik dacht ook nog even aan een nieuw shirt van AC Milan. Maar ik vrees dat ik dezelfde problemen ga krijgen als met het vorige:


  9. #9

    Standaard

    Zo, in ieder geval weer een iemand minder die in zo'n afgrijselijke shirt loopt :razz: Nog even de goals van Quagliarella: Goal 1 en goal 2

  10. #10
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Agrijselijk, kan niet editten, GVD

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zo, in ieder geval weer een iemand minder die in zo'n afgrijselijke shirt loopt :razz: Nog even de goals van Quagliarella: Goal 1 en goal 2
    2 fantastische goals!

    al zal de rest van de wedstrijd wel een defensief steekspel zijn geweest, italie kennende
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Nee hoor, Italië speelde gewoon aanvallend zoals ze altijd proberen. Speelde ook wel redelijk. En ik bedoelde afgrijselijk zonder 'e' en mét 'f' :razz:

  14. #14

    Standaard

    Mooie goals, vooral die tweede..
    Goede speler ook, geweldig schot. (die ene goal al mocht die van Vieri er ook wel wezen een tijdje terug)

    Zal wel vertrekken naar een topclub..

    Ribery zo goed als zeker naar Bayern.
    Eerlijk is eerlijk, ze versterken zich geweldig voor volgend seizoen.
    Laatst aangepast door wezz : 07-06-2007 om 11:24


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    En ik bedoelde afgrijselijk zonder 'e' en mét 'f' :razz:
    Het is je vergeven. Maar, waarom "edit" je niet gewoon?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    Mooi beestje...

    En die goals waren zeker fraai!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

    bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
    20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
    een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
    dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

    Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)
    Feyenoord krijgt 30 % als ik het goed heb, dus blijft er helemaal weinig over voor Vitesse.

  18. #18

    Standaard

    AZ is echt bang dat De Cler naar PSV verkast...

    PSV lijkt De Cler te kunnen vergeten

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 7 juni om 07:30 PSV staat dan wel op het punt om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse, maar het zal alle zeilen moet bijzetten om hetzelfde bij Tim de Cler te doen. De verdediger van AZ kan namelijk rekenen op veel buitenlandse interesse, maar ook uit Nederland.

    “Vier clubs uit het binnen- en buitenland hebben zich inmiddels gemeld bij ons”, legde voorzitter Dirk Scheringa uit aan De Telegraaf. “Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen.”

    Voor de Oranje-international lijkt daarmee zijn gewenste overgang realiteit te gaan worden. De 28-jarige linksback heeft een contract tot volgend jaar zomer en zijn positie zal hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend seizoen worden ingenomen door de talentvolle Sébastien Pocognoli van het Belgische RC Genk.

  19. #19

    Standaard

    als az meer geld krijgt van een andere club dan is het toch duidelijk?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    als az meer geld krijgt van een andere club dan is het toch duidelijk?
    AZ zou De Cler zelfs voor de helf van de PSV-prijs aan een buitenlandse club willen verkopen. Neem dat maar van mij aan!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan

    bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
    20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
    een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
    dus Vitesse houdt zelf maar 40% over

    Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)

    30% gaat naar Feyenoord
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Reden om voor Lazovic te kiezen:
    jonger
    meer restwaarde

    Reden om voor Makaaij te kiezen:
    Nederlander
    meer ervaring

    Het lijkt mij dat het financiele aspekt de overhand heeft gekregen. Beide passen perfect in een 4-4-2 systeem. Al speelt Koeman liever 4-3-3...
    Denk dat he tniet veel uitmaakt of Lazo een buitenlander is en Makaay een NLer
    Lazo is al lang genoeg in NL. Zal vast en zeker het NLs verstan en spreken. Bovendien voetbal taal is universeel.

    Lazo lijkt mij als je kan kiezen tussen deze 2 spitsen de beste optie.
    vooral als je voetbal in de ploeg wilt zien. Makaay is toch meer van het afwachtende gedoe
    I always tell the truth. Even when I lie.

  23. #23

    Standaard

    Over Danko

    'Naar verluidt betalen de Eindhovenaren een bedrag van zes miljoen euro voor de 24-jarige international. Eenderde van de transfersom gaat naar Feyenoord, zijn vorige werkgever, en nog eenderde gaat naar externe financiërs, die de transfer van Lazovic naar het Gelredome mogelijk maakten.'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet

    7/6/2007 14:03

    Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervangers is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.

    'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.' De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
    Aadje wil ze dus niet...

  25. #25

    Standaard

    las in de VI dat Vitesse ook interesse in Roy Beerens had...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 225 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •