Pagina 225 van 225 EersteEerste ... 125175215221222223224225
De resultaten 5.601 tot 5.610 van 5610 worden weergegeven.
  1. #5601

    Standaard

    Ik woon in Turnhout, heb Fenerbache dus twee keer aan het werk gezien tegen Anderlecht. Het is geen grote, wel een heel degelijke ploeg. Turks enthousiasme aangevuld met internationale klasse (Kezman, Roberto Carlos). Ze maakten in Brussel een betere indruk dan in Istanbul, toen ze spel moesten maken.
    PSV heeft aanvallend natuurlijk veel in huis, maar verdedigend zijn ze kwetsbaar. Kromkamp speelt als een krant en Addo kan mij niet bekoren. Eigenlijk heeft PSV me dit jaar in zijn geheel nog niet kunnen bekoren, afgezien van die eerste helft tegen Feyenoord die inderdaad spetterend was.
    Ik denk dat Kezman snel scoort tegen zijn oude club (gokje: tiende minuut), op zo'n typische Kezman-manier: het ziet er altijd heel raar uit maar effectief is het zeker. Daarna zal PSV terug moeten zien te komen. Ik denk wel dat ze twee keer kunnen scoren (nieuw gokje: Perez + Lazovic), maar of ze het achterin dicht kunnen houden ... ik betwijfel het, betwijfel het zeer ...

  2. #5602

    Standaard

    Kezman doet toch niet mee?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #5603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Kezman doet toch niet mee?
    Dat wist ik niet. Ik ben geabonneerd op NRC Handelsblad, een avondkrant. Zal de V.I. site zo dadelijk eens aanklikken.
    Tsja, zo blijft er van mijn voorspellingen niet veel over ...
    :sad:

  4. #5604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dat wist ik niet. Ik ben geabonneerd op NRC Handelsblad, een avondkrant. Zal de V.I. site zo dadelijk eens aanklikken.
    Tsja, zo blijft er van mijn voorspellingen niet veel over ...
    :sad:
    Een tweede poging dan?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5605

    Standaard

    Kezman is inderdaad geblesseerd in Turkije achtergebleven.

  6. #5606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Een tweede poging dan?
    Vooruit dan maar:
    De 0-1 valt later, gescoord door die Braziliaanse spelmaker van Fenerbahce. Begin tweede helft valt de gelijkmaker van Perez (die zal toch wel spelen zeker?). Hard spel, veel opstootjes, spreekkoren over en weer (er zullen veel Turken zijn). PSV wint ten slotte via een gemakkkelijk gegeven strafschop (ik weet eigenlijk niet wie die neemt, ik denk haast Simons, maar vandaag dus Lazovic).
    Gomez verricht nog twee geweldige reddingen in de slotfase.
    Johan vindt het in zijn commentaar maar zwakjes ...
    Guus zwakt dat dan weer af.

    Dit is meer wens dan overtuiging.
    We hebben de Europese puntjes nodig ...

    Meer voorspellingen doe ik niet.

    Nou ja, nog één dan, voor NERA:
    We winnen gemakkelijk met 0-3 (het eerste half uur wordt wel moeilijk, de Russen gaan nog even door op het élan van Guus, maar dan scoort 'iemand die meespeelt' en is het over)

  7. #5607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Drie Nederlanders genomineerd

    Robin van Persie (Arsenal), Ruud van Nistelrooij (Real Madrid) en Clarence Seedorf (AC Milan) dingen meer naar de Gouden Bal, de jaarlijkse verkiezing van beste voetballer door France Football.
    En alleen vPersie is een vaste Oranjeklant... Al heeft vBasten wel een knieval gemaakt richting vNistelrooij .
    Maar goed Nigel de Jong, Demy de Zeeuw en Denny Landzaat zijn natuurlijk stukken beter dan Seedorf.

  8. #5608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Kezman is inderdaad geblesseerd in Turkije achtergebleven.
    Zonde voor die jongen.

  9. #5609

    Standaard

    Ik doe ff alleen de PSV poule:

    Moskou - Milan 0-2
    PSV - Fener 2-1 (de wens, de vader, de gedachte)

  10. #5610

Pagina 225 van 225 EersteEerste ... 125175215221222223224225

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •