Pagina 4 van 225 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 5610 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    En we hebben gezien dat het gemis van Alex de 2e seizoenshelft PSV bijna het kampioensschap kostte...

    En de managementkwaliteiten van koeman zullen ook wel meegespeeld hebben, maar toch, ben benieuwd hoe alle ploegen uit de transferperiode komen, wordt hopelijk weer interessant seizoen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    Zo te zien vergeet je nogal wat spelers... verdediging Fagner, Marcellis... middenveld Zonneveld en v/d Leegte.. aanval Reis, Bakkal
    Eigenlijk hoeft PSV alleen nog maar een goede verdediger en een opvolger van Cocu te halen en dan is het klaar! Dan hebben we de 21e landstitel binnen, dus een Zenden/Gio/Engelaar zou mooi zijn

    Hoe kom je aan Gio??? Die zal nooit voor PSV komen te spelen.
    Als hij al naar NL komt dan zal hij bij Fey. spelen

    Zenden is een overschatte speler die het niveau van PSV niet omhoog zal halen.
    Engelaar is een goede speler maar ik betwijfel of hij echt het hoogste niveau kan halen.
    Ik zou hem wel willen zien bij Fey of Psv
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Al die ophef over Lazovic inderdaad, gefaald bij Feyenoord en het redelijk goed gedaan bij Vitesse (een middenmotor). Laat hem eerst maar eens wat bewijzen voor ie de volgende Kone wordt (veel ophef, weinig goals).

    Foutje.. Lazo heeft nooit gefaald bij Fey. hij heeft nooit een kans gekregen dus dat is wat anders
    I always tell the truth. Even when I lie.

  4. #79

    Standaard

    Nooit een kans gekregen? Hmm, zie ik toch anders. Iedere keer als ie speelde (ook een serie van 5 maal achtereen in de basis) was het niks, uitgeleend aan Leverkusen: 0,0, op trainingen (waar je je in de ploeg kan vechten 0,0) Bij Vitesse speelde iedereen in dienst van Lazovic, bij PSV is ie 'gewoon' 1 van de spelers. Ik moet het nog zien of hij er daar ook 19 maakt.

    1 Keer in zijn ogen onterecht gewisseld worden en hij is weer op z'n ziel getrapt, dus dat kan erg gezellig worden daar.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Nooit een kans gekregen? Hmm, zie ik toch anders. Iedere keer als ie speelde (ook een serie van 5 maal achtereen in de basis) was het niks, uitgeleend aan Leverkusen: 0,0, op trainingen (waar je je in de ploeg kan vechten 0,0) Bij Vitesse speelde iedereen in dienst van Lazovic, bij PSV is ie 'gewoon' 1 van de spelers. Ik moet het nog zien of hij er daar ook 19 maakt.

    1 Keer in zijn ogen onterecht gewisseld worden en hij is weer op z'n ziel getrapt, dus dat kan erg gezellig worden daar.
    Omdat hij nooit vertrouwen heeft gekregen speelde hij niet al te best. Maar hij heeft ook enkele wedstrijden goed gespeeld. Deze speler is bij Feyenoord gewoon verkeerd aangepakt en altijd een ***coach gehad. Bij Vitesse heeft hij bewezen dat hij een goede speler is als hij gewoon vertrouwen krijgt.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  6. #81

    Standaard

    Ja dat snap ik ook wel, maar dat vertrouwen gezeik word ik soms zo moe van (doel niet op jou trouwens maar in het algemeen) Die gasten verdienen bakken met geld, schiet dan gewoon een aantal keer die bal erin en zeik niet als een klein kind om een aai over je bol.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ja dat snap ik ook wel, maar dat vertrouwen gezeik word ik soms zo moe van (doel niet op jou trouwens maar in het algemeen) Die gasten verdienen bakken met geld, schiet dan gewoon een aantal keer die bal erin en zeik niet als een klein kind om een aai over je bol.

    Heb je gelijk in. Vaak is het overdreven. Maar bij Lazo was het wel echt zo. Hij heeft altijd geweten dat hij op het 2de, 3de ,4de plan kwam te staan. Tja die gozer was ook nog jong en als je dan een trainer hebt die het niet 100% in je ziet zitten en je komt in een land waar je niemand kent dan kan het nog wel eens moeilijk worden. Nu is hij echter gewend aan NL en aan het voetbal. Ik denk dat Lazo er gewoon 20 in pompt aankomend seizoen.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  8. #83

    Standaard

    Wat moeten wij nu met Perez? Snap het niet.
    En wat ik ook niet snap is dat een club niet wil dat een speler die ze zelf niet goed genoeg vinden, naar een concurrent verkast...

    Perez kiest voor PSV

    Uitgegeven: 9 juni 2007 13:04
    Laatst gewijzigd: 9 juni 2007 14:53

    AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax staat hem in de weg.
    Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.

  9. #84

    Standaard

    Ik zou het fout vinden om hem naar een concurrent te laten gaan, daar is ie veel te goed voor(had ook gewoon gebleven als het aan mij lag)

    Misschien kunnen ze wat regelen, ruilen tegen Aissati mischien, en dat wij er dan nog wat €€€ bij doen. Zou wel interessant zijn, Aissati wil ook graag weg als je al die verhalen moet geloven.

    Maar goed als dat er niet in zit gewoon laten gaan naar een andere club, of misschien naar het buitenland, als zegtie dan wel dat niet meer te willen, lijk het me toch wel verleidelijk als een leuke subtopper komt. Interesse genoeg lijkt mij...


  10. #85

    Standaard

    Aissati naar Ajax? Volgens mij laat PSV die jongen echt nooit gaan. Ze zijn ook gestoord als ze dat doen... Welke verhalen geven aanleiding tot zulke gedachten dan, Wezz? Heeft Aissati ruzie gehad binnen PSV ofzo?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Aissati naar Ajax? Volgens mij laat PSV die jongen echt nooit gaan. Ze zijn ook gestoord als ze dat doen... Welke verhalen geven aanleiding tot zulke gedachten dan, Wezz? Heeft Aissati ruzie gehad binnen PSV ofzo?
    Hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij boos was door de verhuur van PSV aan Twente.

    Nu wil hij transfervrij vertrekken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #87

    Standaard

    Hij wilde zijn contract niet verlengen, dus tsja ik neem aan dat het niet helemaal goed zit daar.

    PSV zou inderdaad dom wezen als ze zo'n speler laten gaan, maar goed hier is ie welkom.8)


  13. #88

    Standaard

    Neu, eerst nog een jaartje rijpen bij PSV, dan mag ie best naar Ajax komen Sneijder blijft natuurlijk gewoon nog een jaartje

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Hij wilde zijn contract niet verlengen, dus tsja ik neem aan dat het niet helemaal goed zit daar.
    Welnee. Hij heeft nog een contract voor twee jaar. Hij kijkt nu even de kat uit de boom. Als hij veel speelt verlengt hij wel hoor. Hij heeft het prima naar zijn zin en kan goed overweg met Koeman.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Neu, eerst nog een jaartje rijpen bij PSV, dan mag ie best naar Ajax komen Sneijder blijft natuurlijk gewoon nog een jaartje

    Ik zou er geen geld op zetten!

  16. #91

    Standaard

    'Diba in Qatar, NAC Breda weet van niets'

    9/6/2007 19:10

    Anouar Diba kan een contract voor twee jaar tekenen bij Al-Wakrah. Volgens BN/De Stem is de 24-jarige aanvaller al in Qatar om kennis te maken met de club en ondergaat hij een medische keuring.

    Diba heeft bij NAC nog een contract tot medio 2008, maar heeft laten doorschemeren dat hij een vertrek uit Breda overweegt. Zijn relatie met coach Ernie Brandts is niet optimaal. Zo werd de Marokkaan tijdens het begin van het afgelopen seizoen tijdelijk teruggezet naar de tweede selectie.

    Bij NAC weten ze niets van een op handen zijnde vertrek van Diba naar Qatar. 'Bij ons heeft niemand zich gemeld', liet technisch directeur Earnest Stewart weten aan BN/De Stem. 'Als Diba naar Qatar vliegt, doet hij iets wat niet mag.'


    Qatar
    Heb het toch altijd een aardige speler gevonden, vreemde keus mocht het kloppen. Die zien we dus ook niet meer terug...


    Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'

    9/6/2007 19:28

    Ondanks vermeende interesse uit Engeland, Aston Villa en Tottenham Hotspur zouden in de markt zijn, is Wesley Sneijder komend seizoen gewoon in het shirt van Ajax te bewonderen. Dit is de overtuiging van voorzitter John Jaakke.

    'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax', vertelde Jaakke aan RTV Noord-Holland. 'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen.'

    Sneijder had zijn zinnen gezet op een transfer naar Valencia, maar de Spaanse club haakte af vanwege een te hoge transfersom. De 23-jarige middenvelder reageerde met de mededeling dat hij een gesprek wilde met de clubleiding van Ajax.

    De kans dat ie blijft wordt weer wat groter...
    Hoop wel dat ze slim genoeg zijn om alvast een aantal vervangers te scouten...


  17. #92

    Standaard

    Ik hoop dat Aissati veel zal spelen komend seizoen maar het zal me benieuwen aangezien PSV juist op het middenveld de nodige aankopen (Zonneveld, V/D Leegte) heeft gedaan.
    Eigenlijk moet hij zichzelf nu gewoon in de basis spelen.

    Perez zou denk ik wel goed passen bij PSV (bij elk NL club uiteraard ).
    Wanneer PSV 4-4-2 speelt (deden ze afgelopen seizoen vaak met Koné en Farfan en vanwege het gebrek aan spitsen) en vooral in de CL (ook gezien zijn Europese ervaringen), hij een uiterst nuttige speler kan zijn.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht

    Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'

    De kans dat ie blijft wordt weer wat groter...
    Hoop wel dat ze slim genoeg zijn om alvast een aantal vervangers te scouten...
    31 augustus in nog wel erg ver weg natuurlijk. :wink:
    Denk dat hijzelf het niet echt ziet zitten om nog 'n jaar bij Ajax te zitten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #94

    Standaard

    Messi scoort met de hand!! Echt exact hetzelfde als Maradona. Schitterend

  20. #95

    Standaard

    http://shirt.ajax.nl

    Het lijkt erop dat we weer een kraag krijgen .

  21. #96

    Standaard

    Ik hoop voor Ajax dat ze nog wat rond gaan kijken en scouten, want de transferperiode is nog erg lang. Zou zuur zijn als Sneijder op het laatste moment toch ergens tekent en ze met lege handen staan.

  22. #97

    Standaard

    Zoals destijds met Ibrahimovic...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #98

    Standaard

    Barcelona 2-1 voor. Real Madrid 2-1 achter (Van Nistelrooy wel gescoord).

    Liever Barca dan Real.

    *edit*
    Levante - Valencia gaat ook lekker. 4-1 voor Levante en vier rode kaarten waarvan drie voor Valencia

    *edit2*
    OMG, beiden 2-2. Weer Van Nistelrooy...
    Laatst aangepast door pokalapoketl : 09-06-2007 om 21:51

  24. #99

    Standaard

    Gaat lekker daar in Spanje, het hád vandaag beslist kunnen zijn.

    Barca die in de laatste minuut de winst uit handen geeft, Real (van Nistelrooy) die in de laatste minuut de leiding behoud en Sevilla die niet weet te profiteren.

    Waar hebben we dat dit jaar eerder gezien?!

  25. #100

    Standaard

    Mustapha Riga trouwens weer 2x gescoord, dit keer tegen 8 man van Valencia.

Pagina 4 van 225 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •