Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 162 worden weergegeven.

Discussie: Verbetering voeding

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zit je nu te zeiken om het zeiken of heb je nog wat interessants te vertellen, Albert.

    Als je echt zit te zeiken, knijp dan even af en doe je broek maar weer omhoog!

    Dat biertje houd je nog van mij tegoed.(of whiskey).
    LOL, Ik drink niet
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    LOL, Ik drink niet
    Dat verklaard waarom je zo'n droogkloot bent

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dat verklaard waarom je zo'n droogkloot bent
    Precies, zuipen en zwetsen laat ik aan anderen over
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Precies, zuipen en zwetsen laat ik aan anderen over
    je hoeft niet te zuipen om te zwetsen hoor, daar ben ik het levende bewijs van namelijk :razz:

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Precies, zuipen en zwetsen laat ik aan anderen over
    Sommige mensen zeggen met drank op zinniger dingen dan jouw Albert, soms tenminste.

    Zolang je ander mans set en tv's niet hebt gezien en gehoord kun je er helemaal niet over oordelen. In dat kader, wie zit hier nu te zwetsen? Je kunt al helemaal niet weten wat precies de invloeden zijn geweest van het filter op mijn set!
    Laatst aangepast door hstadman : 13-06-2007 om 12:24

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    LOL, Ik drink niet
    Je zeikt des te meer.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Dan zijn Albert ??
    ehh, typo jou

    niet de verkeerde indruk krijgen/geven he!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    ehh, typo jou

    niet de verkeerde indruk krijgen/geven he!
    Drank maakt meer kapot dan je lief is.........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    JIJ !

    ("Jou" is de accusatieve vorm, en wordt alleen gebruikt wanneer het persoonlijk voornaamwoord verwijst naar het lijdend voorwerp.)
    In dit geval is albert het zwetsend ehh, lijdend voorwerp. In die context dus correct.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Drank maakt meer kapot dan je lief is.........

    Zou jij moeten weten.

    de thread wordt nu wel erg vervuild met dranklucht.

  11. #36

    Standaard

    Goh de topicraper zit nu hier?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Goh de topicraper zit nu hier?
    Inderdaad weissel, nu hier, samen met je hd-dvd maat albert. 8)

    speciaal voor jou:
    "
    Toshiba verwacht dat het tegen het einde van 2007 slechts een miljoen hd-dvd-lezers aan de man zal kunnen brengen in Noord-Amerika, terwijl eerdere prognoses 800.000 exemplaren meer voorspelden.
    De verkoop van hd-dvd-apparaten loopt moeizamer dan verwacht en Toshiba zag zich dan ook genoodzaakt de voorspellingen voor Noord-Amerika met ruim veertig procent naar beneden bij te stellen. Vanzelfsprekend gaat dit gepaard met een lagere verwachting voor wereldwijde verkoopcijfers, maar op welk aantal Toshiba nu nog mikt, wilde het bedrijf niet kwijt."

    Of heeft het G&W filter nu te negatief gefilterd!
    Laatst aangepast door hstadman : 13-06-2007 om 12:56

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Inderdaad weissel, nu hier, samen met je hd-dvd maat albert. 8)

    speciaal voor jou:
    "
    Toshiba verwacht dat het tegen het einde van 2007 slechts een miljoen hd-dvd-lezers aan de man zal kunnen brengen in Noord-Amerika, terwijl eerdere prognoses 800.000 exemplaren meer voorspelden.
    De verkoop van hd-dvd-apparaten loopt moeizamer dan verwacht en Toshiba zag zich dan ook genoodzaakt de voorspellingen voor Noord-Amerika met ruim veertig procent naar beneden bij te stellen. Vanzelfsprekend gaat dit gepaard met een lagere verwachting voor wereldwijde verkoopcijfers, maar op welk aantal Toshiba nu nog mikt, wilde het bedrijf niet kwijt."

    Of heeft het G&W filter nu te negatief gefilterd!
    Correctie: leidend voorwerp en blu ray eigenaar....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #39

    Standaard

    toch triest, dat jij bijna 90% van je berichten blijft editen... verder ik ben zeer content over de hd-dvd , succes verder met dit topic.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #40

    Standaard

    Leuk, berichtjes van internet posten:

    +150,000 HD-DVD players sold

    According to the HD-DVD camp they have sold more than 150,000 HD-DVD players (not counting XBOX HD- and computer drives.)

    These are strong numbers and represent 60% of all standalone HD players sold (Blu-ray and HD-DVD.)

    On Amazon's (on June 12th) DVD Player top seller list the company has HD-DVD players on #1, 9 and 12. Blu-ray's first entry is Samsung on #29.

    No doubt that the current $100 off campaign is working. The Toshiba HD-A2 has been seen online for a price as low as $250.

    Blu-ray is not beaten however, they still have the Playstation 3 which sold 3,3 million units world wide by the end of March which put a lot Blu-ray drives in peoples homes. The PS3 is not doing as good as the company had hoped though. Sony lost 113.4 billion yen ($928 million) in the January-March quarter and recently fired 100 from their US gaming devision.


    En een berichtje om alle partijen tevreden te houden:

    Warner officially announces Total Hi Def hybrid disc

    Warner Home Video's press conference concerning the Total Hi Def disc that has HD DVD and Blu-ray all on one disc is currently ongoing, and it stated that the discs are able to contain dual layers of both HD DVD and Blu-ray on one disc. The first Total Hi Def releases will hit in the second half of this year, but no specific titles have yet been announced. At the conference, Warner used a copy of Superman to show off how it worked in an HD DVD player, Blu-ray player, and the recently announced LG Super Multi player that plays either. Finally, Warner claims it will not cost "materially" more than a regular disc. At the conference, already an exec from Best Buy has come out in support of the format, but whether or not other studios would ever pick up on Total HD releases is still unknown, although Warner claims they would not have to pay any licensing fees to Warner for using it. For more information, check out our live coverage of the Warner Home Video press event
    .
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Hm, klinkt goed, al weet ik nog niet of ik hybrid discs prefereer boven een hybrid speler. Ik heb wel eens gehoord dat soortgelijke initiatieven zoals DualDisc (CD + DVD) niet zonder risico zijn (als ik het me goed herinner zouden DD schijfjes iets dikker zijn, en daardoor in specifieke gevallen schade kunnen veroorzaken aan de speler).

    De Super Multi player van LG lijkt me heel interessant, alleen moet daar nog een generatie overheen; de huidige versie ondersteunt geen HD-DVD interactive content, wat m.i. toch een beetje een afknapper is.
    Alhoewel het nu juni is en er vast op allerlei gebieden heel veel nieuwe producten gaan uitkomen waar we al heel lang op zitten te wachten denk ik inderdaad ook dat ik liever wacht op een goede hybride speler dan een hybride disc. Wellicht dat je daar ook in de toekomst wat specifieke content niet mee kunt gebruiken maar ik denk dat 99% van de gebruikers al lang tevreden is als de film gewoon goed afgespeeld kan worden en het niet uitmaakt wat je erin stopt. Een beetje zoals met dvd+ en dvd- verhaal van een paar jaar geleden.

    edit: maar goed, het topic ging ergens anders over.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Hm, klinkt goed, al weet ik nog niet of ik hybrid discs prefereer boven een hybrid speler. Ik heb wel eens gehoord dat soortgelijke initiatieven zoals DualDisc (CD + DVD) niet zonder risico zijn (als ik het me goed herinner zouden DD schijfjes iets dikker zijn, en daardoor in specifieke gevallen schade kunnen veroorzaken aan de speler).

    De Super Multi player van LG lijkt me heel interessant, alleen moet daar nog een generatie overheen; de huidige versie ondersteunt geen HD-DVD interactive content, wat m.i. toch een beetje een afknapper is.
    Met name de spelers die zich strikt aan de configuraties(redbook) houden(hielden) hebben veel problemen met hybride discs. Een hybride speler lijkt mij daarom een beter idee, en een grotere kans van slagen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Sommige mensen zeggen met drank op zinniger dingen dan jouw Albert, soms tenminste.

    Zolang je ander mans set en tv's niet hebt gezien en gehoord kun je er helemaal niet over oordelen.
    IK doe dat absoluut niet als ik het product niet feitelijk heb gezien of gehoord, dus hoe je erbij komt dat ik maar wat zwets ontgaat mij en kan dergelijke uitspraken niet waarderen. :neutral:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Ik lees dit draadje er net helemaal op na, maar ik kan met geen mogelijkheid gezwets van Albert vinden, op deze opmerking na, die met een smiley duidelijk als grap bedoeld is:
    Laten we verder praten als je zonnesteek over is.....
    Ik vermoed dat Harry geraakt is door deze opmerking:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert
    Wow, je bent weer op dreef! een oplossing voor mpeg2 artifacten en zowaar holografisch geluid... :wink:
    maar die komt juist naar aanleiding van deze opmerking:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry
    Je moet mijn beeld van de tv en dvdspelers eens zien. Superstrak zonder een spoortje ruis! (heb wel erg goede kabels e.d.) Ook het geluid van surround is meer holografisch geworden.
    Derhalve dus geen gezwets, maar gewoon een grappige opmerking omdat het DVD betreft terwijl juist Harry HD materiaal en vooral HDMI 1.3 als bijna heilig bestempeld.

  20. #45

    Standaard

    Laat je niet gek maken.
    Hoe zou me dat moeten lukken binnen dit doolhof van off-topic gezwets? Eigenlijk erg jammer, het zijn juist dit soort topics die de het gebruik van de zoekfunctie ontmoedigen.... Het lijkt er wel een beetje op dat dit HT-er eigen is, op htforum.nl is dit ook vaak het geval.

    Maar goed, back on-topic.
    Mijn fout, ik dacht dat de Rittal ook al een filterende functie had, wellicht dat ik toch een G&W moet overwegen.

    Wat de doorsnede van de voedingskabel betreft: Het lijkt me sterk dat de huidige kabel (met een diameter van ca 6 mm) aan mijn stekkerdoos 3x 2,5mm2 heeft. Maar goed, er is ook een reden waarom ik deze wil vervangen natuurlijk..

    Even terug naar de stekkers:
    Ik ben niet zo thuis in alle websites waar je stekkers en kabels kunt bestellen. Dienadel.de lijkt wel aardig, maar zijn er ook nog andere site / voorbeelden?
    Het valt me ook op dat hier, en vergelijkbare nederlandse site, de Lapp-kabel een stuk duurder is dan bij Conrad.nl. Is dat al eerder opgevallen?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht

    Even terug naar de stekkers:
    Ik ben niet zo thuis in alle websites waar je stekkers en kabels kunt bestellen. Dienadel.de lijkt wel aardig, maar zijn er ook nog andere site / voorbeelden?
    Kijk eens bij hifisupply.nl

    Stekkers van Hifi-tuning en Kalthoff, Goedkoper en ook goed.

    Verder heb je nog Kopp maar ik weet zo niet waar ze die verkopen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    Groneberg is ook nog een optie maar die had je wellicht al bij Dienadel gezien.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    Hoe zou me dat moeten lukken binnen dit doolhof van off-topic gezwets? Eigenlijk erg jammer, het zijn juist dit soort topics die de het gebruik van de zoekfunctie ontmoedigen.... Het lijkt er wel een beetje op dat dit HT-er eigen is, op htforum.nl is dit ook vaak het geval.

    Maar goed, back on-topic.
    Mijn fout, ik dacht dat de Rittal ook al een filterende functie had, wellicht dat ik toch een G&W moet overwegen.

    Wat de doorsnede van de voedingskabel betreft: Het lijkt me sterk dat de huidige kabel (met een diameter van ca 6 mm) aan mijn stekkerdoos 3x 2,5mm2 heeft. Maar goed, er is ook een reden waarom ik deze wil vervangen natuurlijk..

    Even terug naar de stekkers:
    Ik ben niet zo thuis in alle websites waar je stekkers en kabels kunt bestellen. Dienadel.de lijkt wel aardig, maar zijn er ook nog andere site / voorbeelden?
    Het valt me ook op dat hier, en vergelijkbare nederlandse site, de Lapp-kabel een stuk duurder is dan bij Conrad.nl. Is dat al eerder opgevallen?
    Sorry voor de off-topic, maar omdat HT zoveel bestrijkt gebeurd het inderdaad regelmatig dat er off-topic gegaan wordt naar aanleiding van een opmerking oid.

    Back ontopic:
    Rittal heeft idd geen filter, G&W wel. Mocht je een G&W bestellen, let dan wel dat je de EU special edition neemt, die is speciaal voor ons stroomnet gebouwd (220v).

    andere sites zijn zojuist al genoemd.

    Prijsverschil in Lapp kabel komt volgens mij simpelweg omdat audiofiele sites er meer voor vragen dan bijv electronica sites.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Correctie: leidend voorwerp en blu ray eigenaar....

    Proost Albert,

    weissel, ik haal de typefouten eruit.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Sorry voor de off-topic, maar omdat HT zoveel bestrijkt gebeurd het inderdaad regelmatig dat er off-topic gegaan wordt naar aanleiding van een opmerking oid.

    Back ontopic:
    Rittal heeft idd geen filter, G&W wel. Mocht je een G&W bestellen, let dan wel dat je de EU special edition neemt, die is speciaal voor ons stroomnet gebouwd (220v).

    andere sites zijn zojuist al genoemd.

    Prijsverschil in Lapp kabel komt volgens mij simpelweg omdat audiofiele sites er meer voor vragen dan bijv electronica sites.
    Ik kan wel stellen dat de lapp voor het geld een prima kabel is. Je kunt beter maar dan moet je ook beduidend dieper in de buidel tasten. Ik heb zelf high end kabel en de lapp en kan ze dus ook goed vergelijken.

    Ik zou zelf lapp kabel kopen en een betere stekkerdoos erbij zoeken. Die rittal is echt niets speciaals en haalt zelfs de kwaliteit van de lapp naar beneden. De contacten zijn onderling verbonden met zeer slecht geleidende en goedkope strips!!! Als je dat doet, kun je de interne bekabeling ook in ster aansluiten, zodat de onderlinge contacten niet bevuilt kunnen raken.

    Mocht je het zelf niet kunnen, stuur het spul op en ik kan het voor je klaarmaken.

    Waar de lapp minder is in het doorlopen van het hoog en laag en de achtergrond is iets minder zwart dan een goede high end kabel. Voor het geld, iets van 2-3 euro per meter, geen slechte kabel en zeker beter dan veel andere.

    gezien het geld, is mijn advies toch een G&W, omdat het voor relatief weining meer veel meer doet dan een gewoon stekkerblok.(in positieve zin).

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •