Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 162 van 162 worden weergegeven.

Discussie: Verbetering voeding

  1. #151

    Standaard

    ..het G&W filter kost volgens mij zo'n € 120,-. Daarmee is het filter dus drie keer duurder.
    Dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik niet zo serieus naar deze optie had gekeken. Ik wil niet teveel uitgeven aan de voeding omdat ik denk dat ik dat geld beter in een goede cd- en dvd-speler kan steken, daar is meer winst te behalen (zelfs op waf-gebied). Meer dan €100,- voor slechts één onderdeel van de voeding is voor mij dan ook een no go.

    Mijn doel wat betreft de voeding is dan ook het fatsoeneren van de aansluitingen, niet zozeer (sterk) verbeteren. Nu steek ik best wat tijd en geld in mijn HT, maar zit alles wel aangesloten met goedkope 'troep'. Dat zit me niet zo lekker en ik zou het prettiger vinden als ik degelijke aansluitingen heb. Mocht dit ook het beeld en geluid verbeteren is dat mooi meegenomen.

    Wat betreft het modificeren: Als je met weinig input veel kunt bereiken is dat altijd het overwegen waard. Hetzelfde geld voor de keuze tussen de Rittal en de G&W.

    Overigens zit ik nu niet te twijfelen tussen beide blokken; mogelijk is de keuze al voor me gemaakt en krijg ik dit weekend een Rittal stekkerblok (verjaardag..).

  2. #152
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht

    Overigens zit ik nu niet te twijfelen tussen beide blokken; mogelijk is de keuze al voor me gemaakt en krijg ik dit weekend een Rittal stekkerblok (verjaardag..).
    Voor zover ik jouw begrijp is dit ook de beste keuze, gewoon een degelijk blok maar verwacht er geen verbetering van op het gebied van beeld en geluid.
    Je moet het zo zien, als er iets is dan ligt het niet meer aan het blok wat nu nog wel het geval kan zijn.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Voor zover ik jouw begrijp is dit ook de beste keuze, gewoon een degelijk blok maar verwacht er geen verbetering van op het gebied van beeld en geluid.
    Je moet het zo zien, als er iets is dan ligt het niet meer aan het blok wat nu nog wel het geval kan zijn.
    Vraag me af hoe harry hier over denkt.

    ps. useful idiot van harte alvast
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #154
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Vraag me af hoe harry hier over denkt.

    ps. useful idiot van harte alvast
    Harry begrijp precies wat ik bedoel mede omdat ie zelf ook een Rittal en G&W blok heeft gehad of nog heeft.
    In beide gevallen kwam de modificatie drang bij Harry sterk naar boven en dat is niets voor niets.
    Dat zeg niets meer of minder dan dat beide procuten maar een beperkte invloed hebben met minimale resultaten ALS die er al zijn bij deze prodcuten.
    Wil je door deze producten je geluid en beeld verbeteren zal je mijn inziens toch bij wat anders moeten kijken.

    Daarnaast is het investeren in bijvoorbeeld speler, versterking en speakers een betere optie maar helaas ook duurder.
    Als al die dingen naar wens zijn kun je gaan nadenken om eens serieus naar de stroomvoorziening te kijken en dan ga je het niet redden met de bedragen van de Rittal en G&W filter, nee reken dan maar op een veelvoud daarvan.
    Zoek je gewoon een simpel maar degelijk blok (zonder op zoek te zijn naar geluid danwel beeld verbetering) dan heb je aan de Rittal en G&W een super product al zou ik dan de voorkeur geven aan Rittal.
    Het minimale filteren van de G&W hoef immers niet in positieve zijn te zijn en dan dus ook negatief uitpakken.
    Feit is wel dat het ding er leuk en indrukwekkend uitziet.

    Let wel, dit is slechts mijn simpel gedachte mening.

    ps. ik zal het wellicht gemist hebben ergens maar welke HD speler gebruik je?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Harry begrijp precies wat ik bedoel mede omdat ie zelf ook een Rittal en G&W blok heeft gehad of nog heeft.
    In beide gevallen kwam de modificatie drang bij Harry sterk naar boven en dat is niets voor niets.
    Dat zeg niets meer of minder dan dat beide procuten maar een beperkte invloed hebben met minimale resultaten ALS die er al zijn bij deze prodcuten.
    Wil je door deze producten je geluid en beeld verbeteren zal je mijn inziens toch bij wat anders moeten kijken.

    Daarnaast is het investeren in bijvoorbeeld speler, versterking en speakers een betere optie maar helaas ook duurder.
    Als al die dingen naar wens zijn kun je gaan nadenken om eens serieus naar de stroomvoorziening te kijken en dan ga je het niet redden met de bedragen van de Rittal en G&W filter, nee reken dan maar op een veelvoud daarvan.
    Zoek je gewoon een simpel maar degelijk blok (zonder op zoek te zijn naar geluid danwel beeld verbetering) dan heb je aan de Rittal en G&W een super product al zou ik dan de voorkeur geven aan Rittal.
    Het minimale filteren van de G&W hoef immers niet in positieve zijn te zijn en dan dus ook negatief uitpakken.
    Feit is wel dat het ding er leuk en indrukwekkend uitziet.

    Let wel, dit is slechts mijn simpel gedachte mening.

    ps. ik zal het wellicht gemist hebben ergens maar welke HD speler gebruik je?
    Je moet uiteraard achter je eigen mening staan!

    Antwoord op 2e vraag, 360 HD Drive. Ik wacht nog even met de aanschaf van 'n speler totdat de 1080p ondersteunende spelertjes iets in prijs gezakt zijn! en voor die 150 euro (drive) is het 'n zeer mooie add-on voor de te weinig gebruikte 360.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #156
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Je moet uiteraard achter je eigen mening staan!
    Yep, probleem is dat we het allemaal te moeilijk maken en zelfs moeilijker als het is.
    Het gaat hier om twee simpele blokken waarvan de één iets filter en de andere niet.
    Dan blijven er drie vragen over voor het specifieke geval waar het hier over gaat:
    1 wat wil ik bereiken
    2 is het lichte filteren ook positief voor je doel.
    3 is dat de meerprijs waard

    Antwoord op 2e vraag, 360 HD Drive. Ik wacht nog even met de aanschaf van 'n speler totdat de 1080p ondersteunende spelertjes iets in prijs gezakt zijn! en voor die 150 euro (drive) is het 'n zeer mooie add-on voor de te weinig gebruikte 360.
    Ok duidelijk, langzaam maar zeker komen er steeds meer HD spelers op de markt al wacht ik het ook nog even af.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Ok duidelijk, langzaam maar zeker komen er steeds meer HD spelers op de markt al wacht ik het ook nog even af.
    Begint het niet weer te kriebelen Johan nu digitaal crt voorbij gaat en de prijzen daarvan ook nog eens dalen.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Begint het niet weer te kriebelen Johan nu digitaal crt voorbij gaat en de prijzen daarvan ook nog eens dalen.....
    Volgens mij jeukt het bij alle liefhebbers in meer of mindere mate. Mijn jeuk is weer toegenomen met m'n nieuwe scherm en waarschijnlijk wordt de jeuk alleen maar groter als m'n htruimte af is....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #159
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Begint het niet weer te kriebelen Johan nu digitaal crt voorbij gaat en de prijzen daarvan ook nog eens dalen.....
    Door andere dingen ben ik de laatste tijd helemaal niet met dit soort dingen bezig geweest.
    Niet met plannen maken laat staan uitbreiden of upgraden, enige wat ik wel gedaan heb is genieten van beeld en geluid zoals ik het nu heb staan.
    Dan het HD verhaal, dat jeukt inderdaad wel maar niet in diermate dat er actie ondernomen moet worden.
    Enkele maanden geleden had ik het gevoel haast te hebben op het HD gebied maar dat is nu veel minder aanwezig, ik heb dus de tijd om rustig af te wachten en op termijn een keuze te maken wat en hoe te doen.
    Feit is wel dat we er zeker naar toe gaan vroeg of laat.

    En laten we wel zijn, hoe langer we wachten hoe beter en goedkoper het HD verhaal zal worden, in ben dan ook in de gelukkige omstandigheden geen haast te hebben.
    Let wel, hiermee bedoel ik niet dat als je iets graag wilt je moet afwachten op wat komen gaat, wil je iets nu koop het dan ook nu.:razz:

    Nu in het kort, de jeuk is er maar er waren en zijn voor mij momenteel andere prio's

  10. #160
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Two words: goede combispeler .
    De magische woorden inderdaad.

  11. #161

    Standaard

    Ik heb vorige week 'helaas' geen Rittal mogen ontvangen, ik snap nog steeds niet dat mensen zonodig iets willen geven wat ze zelf leuk vinden om te geven i.p.v. iets wat de ander leuk vind om te krijgen.. Maar goed, voorlopig laat ik de voeding even voor wat het is en richt ik me op andere punten, zoals het verbeteren van de bass-weergave en zoeken naar een betere cd-speler. In ieder geval weet ik waar ik stekkers onder de €40,- kan vinden, en daar ging het ook eigenlijk om

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    Ik heb vorige week 'helaas' geen Rittal mogen ontvangen, ik snap nog steeds niet dat mensen zonodig iets willen geven wat ze zelf leuk vinden om te geven i.p.v. iets wat de ander leuk vind om te krijgen.. Maar goed, voorlopig laat ik de voeding even voor wat het is en richt ik me op andere punten, zoals het verbeteren van de bass-weergave en zoeken naar een betere cd-speler. In ieder geval weet ik waar ik stekkers onder de €40,- kan vinden, en daar ging het ook eigenlijk om
    Nog gefeliciteerd en succes met je zoektocht!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •