Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 84 worden weergegeven.

Discussie: .

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jutter Bekijk bericht
    Oeps, dat het een ht-forum was heb ik even over het hoofd gezien. Ik ging ervan uit dat het een televisieforum was. Dan heb ik voor mijn beurt gesproken, excuses!
    Eigenlijk is het geen van beiden. Het is een DVD-forum . Dus in zekere zin is er helemaal niets mis mee met forum-bezoekers die het liever klein houden. Al is het m.i. wel maar half genieten om naar goede DVDs te kijken op een klein schermpje . Dus wie echt het onderste uit zijn DVD-kan (of is het kruik ? ) wil halen, gaat toch echt wel voor groot formaat. Zelf vind ik alleszins mijn huidige 32" op 2.6m afstand absoluut te klein .
    Het htforum vind je overigens op www.htforum.nl

  2. #52

    Standaard

    BTW, ivm die 75% van de Nederlanders (en zal ook wel bij de Belgen zo zijn ) die nog een 32" staan hebben en er tevreden van zijn. Die 75% gaat gegarandeerd ook hooguit 10 DVD'tjes staan hebben, en zijn dus per definitie al niet het doelpubliek van dit forum .
    Dus ook in die zin is het maar normaal dat je hier in zekere zin aangepraat wordt om voor zo groot mogelijk te gaan.
    Laatst aangepast door Avalan : 15-06-2007 om 17:50

  3. #53
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    BTW, ivm die 75% van de Nederlanders (en zal ook wel bij de Belgen zo zijn ) die nog een 32" staan hebben en er tevreden van zijn. Die 75% gaat gegarandeerd ook hooguit 10 DVD'tjes staan hebben, en zijn dus per definitie al niet het doelpubliek van dit forum .
    Dus ook in die zin is het maar normaal dat je hier in zekere zin aangepraat wordt om voor zo groot mogelijk te gaan.
    Vreemde logica heb je maargoed.........

    Uiteraard moeten we een zo groot mogelijk beeld, zo groot mogelijke speakers erbij en een zo groot mogelijke versterker om te kunnen genieten binnen het forum doelgroep.

    Men gaat keer op keer het doel voorbij (maar dat is een algemeen probleem van de huidige maatschappij op alle vlakken), het genieten van de film en muziek.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik meer gewone tv kijk niet al te groot scherm nemen.

    Op 3 meter afstand is 32inch al heel leuk en 37 inch al redelijk groot om bv GTST te kijken,(mijn vriendin heeft ook nog een mening ).

    En films kijk ik voornamenlijk alleen in het weekend dus gewone tv gaat voor zeg maar, ik moet een middenweg zien te vinden zeg maar.
    je hebt het helemaal juist begrepen .
    In jouw geval zou ik gaan voor een 32 of 37inch HD-ready scherm.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik meer gewone tv kijk niet al te groot scherm nemen.

    Op 3 meter afstand is 32inch al heel leuk en 37 inch al redelijk groot om bv GTST te kijken,(mijn vriendin heeft ook nog een mening ).

    En films kijk ik voornamenlijk alleen in het weekend dus gewone tv gaat voor zeg maar, ik moet een middenweg zien te vinden zeg maar.
    Dat is ook helemaal mijn mening!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb nu net tog voor een niet al te groot scherm gekozen! (80cm)

    Ik heb een SONY KDL32D3000 besteld
    Ik vond het scherm echt vele malen beter dan alle andere in de winkels!
    Mooi helder beeld , echte kleuren en zwart was ook echt zwart niet geheel onbelangrijk!
    Dus dan niet langer twijfelen he dacht ik :smiley).
    Nou, gefeliciteerd dan maar!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb nu net tog voor een niet al te groot scherm gekozen! (80cm)

    Ik heb een SONY KDL32D3000 besteld
    Ik vond het scherm echt vele malen beter dan alle andere in de winkels!
    Mooi helder beeld , echte kleuren en zwart was ook echt zwart niet geheel onbelangrijk!
    Dus dan niet langer twijfelen he dacht ik :smiley).
    Mooi scherm, en wat is je mening over het formaat (of heb je hem nog niet thuis staan) ?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb nu net tog voor een niet al te groot scherm gekozen! (80cm)

    Ik heb een SONY KDL32D3000 besteld
    Ik vond het scherm echt vele malen beter dan alle andere in de winkels!
    Mooi helder beeld , echte kleuren en zwart was ook echt zwart niet geheel onbelangrijk!
    Dus dan niet langer twijfelen he dacht ik :smiley).

    Goed zo ....

    Quote:

    Op 3 meter afstand is 32inch al heel leuk en 37 inch al redelijk groot om bv GTST te kijken,(mijn vriendin heeft ook nog een mening ).

    En films kijk ik voornamenlijk alleen in het weekend dus gewone tv gaat voor zeg maar, ik moet een middenweg zien te vinden zeg maar.

    End Quote.


    Hele mooie middenweg, met je vriendin zal je niet snel mot krijgen


    15-06-2007 21:42
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb nu net tog voor een niet al te groot scherm gekozen! (80cm)

    Ik heb een SONY KDL32D3000 besteld
    Ik vond het scherm echt vele malen beter dan alle andere in de winkels!
    Mooi helder beeld , echte kleuren en zwart was ook echt zwart niet geheel onbelangrijk!
    Dus dan niet langer twijfelen he dacht ik :smiley).
    Proficiat, mooi scherm!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60

    Standaard

    Idd mooi scherm en een mooie leuke maat, feli

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    b

    Heb hem nog niet thuis staan wacht ff tot audiomeubel ook binnen is en dan haal ik ze in 1 keer op, over paar dagen denk ik
    Laat maar even weten als het er is en hoe het bevalt.... 3 meter en 32 inch
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Nu willen we er wel wat foto's hier op het forum voor terug.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Tuurlijk laat ik dat weten ,vooral voor iedereen die me raad heeft gegeven,en natuurlijk voor anderen die dit later weer lezen .
    Samen weten we zo HEEEEL veel of niet !

    Ik heb al veel aan dit forum gehad ECHT LEUK !!!
    Daar zijn we voor toch, (zet aan in de hoop dat de rest volgt
    Waaaaaaaaaaaaaaaaant we zijn toch op de wereld om mekaar om mekaar te helpen nietwaar (kijkt rond en ziet dat dit een soloactie wordt).

    Maar feli met je keuze, ben benieuwd naar de foto's en jouw bevindingen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Wat kan wachten lang duren zeg !!!!!!!!

    Ik heb een maand op m'n scherm mogen wachten, dan is het alleen maar meer genieten als hij er is.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    JAAAAAAAAAAA eindelijk alles binnen en aangesloten!!!

    Wat de maat betreft ben ik zeer tevreden,allen dank voor je hulp/meningen.
    Voor gewone tv meer dan groot genoeg,en voor film dad hij veel groter gemogen.
    Maar in mijn situatie is dit een mooi maatje dus!

    De tv staat mooi in mijn huisje en mijn meubel vind ik ook superrrrr
    Tv alleen nog goed instellen ziet er nog niet uit , en ff wennen sony is geen philips, en ben van beeldbuis naar lcd gegaan is ook heel anders moet ik zeggen.
    Heel felle en fletse beelden dus boekje er maar bij en proberen maar he......

    Foto's komen later ff de vriendin lief aankijken, ik werk daar nooi mee.
    Nogmaals van harte.

    En nu wel opschieten met die foto's!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #66
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mooi hoor al moet ik wel zeggen dat het scherm op de foto kleiner lijkt dan 32 inch.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Mooi hoor al moet ik wel zeggen dat het scherm op de foto kleiner lijkt dan 32 inch.

    Het ziet er heel netjes uit, nog wel even die sticker bende verwijderen, dat is geen gezicht.

    De tafel is wat groot en daardoor lijkt het scherm wat klein, tafel schreeuwt om een paar inch meer TV.

    Jurriaan, dat je er nog maar lang van mag genieten, ik neem er een biertje op
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    Proost, gefeliciteerd met je mooie aanwinst.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #69

    Standaard

    Hele klus zo hè die nieuwe t.v.'s afstellen, veel plezier.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht

    In real life ziet alles er wel veel mooier uit dan op de foto :razz: ben er zeer content mee.
    Ik weet het, heb hetzelfde "probleem" als ik het op de foto ziet en vandaar dat ik er ook over begon.
    :wink:

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Zooooooo ben nu een maandje of 9 verder en vind mijn scherm aan de kleine kant!
    En de sony kleuren bevallen me niet zo (zeer harde kleuren).

    Ik ga mijn scherm dan ook inruilen aangezien ik er bijna de nieuwprijs van nu er voor terug kan beuren.(veel meer heb ik ook niet betaald toen)

    Ik ga over een weekje een SHARP LC37X20E 94cm FULL HD lcd lenen om deze eens te bekijken .Super service van mijn audio zaak zou ik zo zeggen!!! Iemand ervaring of info over dit scherm???

    En ik heb geen blue-ray speler dus moet ik me maar een playstation 3 aanschaffen.(wat jammer nou ).

    Toen ik mijn lcd aanschafte twijfelde ik al aan de grootte,maar ja achteraf is alles lekker makkelijk te bekijken he.

    Op naar de nieuwe beslissing ..................
    37 inch full HD..... de onderkant van Full HD, leuk om op 1,5 meter afstand te "genieten" van Full HD.

    Als je toch wat groter wil, ga dan naar minimaal 42inch, went sneller dan je denkt en voldoet al snel in HD Ready, dit omdat je bij een kijkafstand van ca 2,5 tot 3 meter geen verschil zal kunnen zien tussen Full HD en HD Ready. Beetje natuurlijk beeld???? ga eens kijken naar een plasma, nog steeds het meest geliefd door mensen die houden van natuurlijke kleuren, voor rond de 800 a 900 euro kun je aan een 42inch plasma-scherm komen.

    Wil je echt gaan genieten van Full HD met een kijkafstand van 2,5 tot 3 meter dan zit je aan een scherm van >50inch.


    Achteraf bekeken...... het forum staat vol met allerlei verwijzingen naar schermgrootte in samenhang met de resolutie, kijkafstand etc etc.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens qua grootte maar er word hier ook veel gewone tv gekeken.
    En mijn vriendin wil dan niet zo een groot scherm.Dus meer dan 94 cm beeld krijg ik er hier thuis gewoon niet door helaas.
    Maar van 80cm naar 94 cm is al weer een leuke vooruitgang.
    Pfff, vrouwen.

    Tip om wel een groter scherm te krijgen: Gewoon de 40 inch testen en als ze daar tevreden over is, gewoon de 42 inch nemen. Dat verschil merkt ze echt niet...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens qua grootte maar er word hier ook veel gewone tv gekeken.
    En mijn vriendin wil dan niet zo een groot scherm.Dus meer dan 94 cm beeld krijg ik er hier thuis gewoon niet door helaas.
    Maar van 80cm naar 94 cm is al weer een leuke vooruitgang.
    Zag vandaag ook weer wat mannen met hun vrouwen lopen bij de MM.... opmerking van een vrouw die ik in het voorbijgaan opving..... ik wil ook nog een stukje muur overhouden....


    mijn advies:

    vrouw thuislaten en zelf eens het heft in handen durven nemen desnoods een maandje handkarren voor lief nemen, dat overleef je ook wel weer en je hebt ondertusen dan wel een knap scherm:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb onlangs pas verder kunnen gaan met de nieuwe tv aanschaffen.

    Ik heb een 107 cm sharp geprobeerd thuis maar vond die echt te groot voor gewone tv.
    Het is uiteindelijk een Pioneer 37 inch geworden.

    Ik ben er zeer blij mee ,en met mijn ps3 (die ik onlangs ook aangeschaft heb) komt mijn pioneer helemaal goed uit de bus.

    Nu weer verder sparen voor een betere boxenset voor mijn 7.1 set.
    Zeker niet al te lang geprobeerd...... of je zit op 1,5 meter en dan is 37 inch wel een aardig maatje (zonder kijkafstand is er geen zinnig woord te zeggen over de beeldmaat)
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurriaan Bekijk bericht
    Ik heb onlangs pas verder kunnen gaan met de nieuwe tv aanschaffen.

    Ik heb een 107 cm sharp geprobeerd thuis maar vond die echt te groot voor gewone tv.
    Het is uiteindelijk een Pioneer 37 inch geworden.

    Ik ben er zeer blij mee ,en met mijn ps3 (die ik onlangs ook aangeschaft heb) komt mijn pioneer helemaal goed uit de bus.

    Nu weer verder sparen voor een betere boxenset voor mijn 7.1 set.

    Je hebt hem al gekocht, maar reageer toch ff :razz: zelf ook maandje terug een LCD tv gekocht, een 46" in eerste instantie dacht ik toen ze hem kwamen brengen ai wat hebben we gekocht, in tegenstelling tot de meeste vrouwen, wilde mijn vrouw juist een grote tv , maar om verder te gaan een giga doos kwam binnen en toen de tv stond hadden we echt ziets van oeps we gingen van 82cm normale tv, naar117cm........maar na een weekje waren we gewend, en nu zeggen we had zelfs nog wel slagje groter gekund, en zitten er metertje of 3 vandaan.....maar voorlopig blijft deze, maar vind het heerlijk kijken naar zo'n grote bak, ook gewoon tv geen probleem mee, en film zowiezo lekker.....denk dat het een kwestie is van wennen, en grote tv went toch wel snel.......
    Grtz Ron

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •