Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard House M.D. Seizoen 2 Fout op DVD 2

    hallo,
    zag net een mail van bol.com in mijn mailbox staan dacht eerst dat er een bestelling ofzo niet leverbaar was maar nu blijkt het om 1 dvd van House Seizoen 2 te gaan
    dit schrijven ze:
    Geachte klant,

    Onlangs heeft u de DVD-box ‘House M.D. –Seizoen 2’ bij
    ons besteld .

    Bij de episode ‘Hunting’ van deze box is echter een fout
    ontdekt. De DVD stopt na 28 minuten en keert terug naar het
    menu. Namens de filmmaatschappij bieden we u hiervoor onze
    verontschuldigingen aan.

    U kunt een nieuwe DVD aanvragen door een e-mail te sturen
    had iemand dit al gemerkt? ik nog niet moet seizoen 1 nog steeds opnieuw kijken.

    en iemand al ervaring mee met een omruilactie? zo,ja duurt het lang voor dat je een nieuwe dvd heb of ....................

    nou,ja in ieder geval netjes dat bol mailt zie ik bv de Freerecord shop niet zo snel doen.
    Laatst aangepast door Carparzo : 12-06-2007 om 15:36

  2. #2

    Standaard

    Ja ik heb dit probleem. Ik dacht eerst al dat het aan mijn dvd speler lag dus heb hem op een ander geprobeerd zelfde probleem. Ik heb hem bij de V&D gehaald (normaal altijd bij BOL.com) dus ik hem vandaag omgeruild wat denk je nog steeds de zelfde fout. Dus nu maar eens kijken hoe ik het bij de V&D duidelijk maak dat het hier om een GROTE fout gaat en niet alleen een dvd'tje maar al met al een uitstekende serie

  3. #3

    Standaard

    Je kan Universal een mail sturen en dan zorgen hun voor een nieuwe dvd. Als het goed is, hoef je dus niets aan V&D uit te leggen.

  4. #4

    Standaard

    Heb het even geprobeert en als je 'm toch nog wilt afkijken, dan moet je even iets doorspoelen totdat de nieuwe scene komt na het zwarte tussenstuk op ongeveer 28 minuten, dan doet hij het wel.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Je kan Universal een mail sturen en dan zorgen hun voor een nieuwe dvd. Als het goed is, hoef je dus niets aan V&D uit te leggen.
    Heb je toevallig een mail adres van Universal, ben al een tijdje hiernaar aan het zoeken ivm seizoen 1 extra's van House

  6. #6

    Standaard

    Typisch Universal, wat meer kwaliteitscontrole zou niet slecht zijn. Dit hebben we dus ook al gehad met:
    - F.C. De Kampioenen Box
    - Back To The Future.

    Dit is dus weer terugsturen en een hoop ellende...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #7

    Standaard

    Bij House MD seizoen 1, DVD 6, werken de extra's niet zoals ze horen. Ik probeerde de email van universal benelux al te zoeken, maar ik krijg hem nergens gevonden. Kan iemand mij op weg helpen?

  8. #8

    Standaard

    ik heb vanmiddag ff gekeken maar ik heb nergens een probleem mee ook niet met de extras van s1 en ook niet met de aflevering hunting...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Dit is het mail adres wat in de Bol.com mail genoemd wordt:
    customer.service.benelux@nbcuni.com.

  10. #10

    Standaard

    tnx voor het mail adres, ik heb meteen gereageerd ivm seizoen 1

  11. #11

    Standaard

    Ik heb van de V&D mijn geld terug gekregen dus heb ik hem maar bij bol.com besteld nadat de melding al bekend was. Dag later kreeg ik van bol.com netjes de box. En wat denk je weer de zelfde fout op de dvd. Toch een beetje slecht ook van bol.com Dus nu maar een mailtje gestuurd naar universal

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door otchoo Bekijk bericht
    Ik heb van de V&D mijn geld terug gekregen dus heb ik hem maar bij bol.com besteld nadat de melding al bekend was. Dag later kreeg ik van bol.com netjes de box. En wat denk je weer de zelfde fout op de dvd. Toch een beetje slecht ook van bol.com Dus nu maar een mailtje gestuurd naar universal
    wat had je anders verwacht? Anders had BOL wel aangeboden om de dvd's te ruilen ofniet als hun wel de goede hadden? is voor hun ook wat gemakkelijk om alles om te ruilen ipv de consumenten zelf. tenminste neem aan dat hun rechtstreeks contact hebben met leverancier.

    maar iemand al reactie terug gehad want heb die mail? ik heb direct nadat ik mail van bol heb ontvangen gestuurt maar nog niet eens een ontvangstmail ontvangen van hun!

  13. #13

    Standaard

    E-mail terug ontvangen enkele dagen geleden. Moest m'n gegevens doorsturen en ze zouden dan vervolgens een nieuwe toesturen (oude hoefde niet te worden opgestuurd van tevoren).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    E-mail terug ontvangen enkele dagen geleden. Moest m'n gegevens doorsturen en ze zouden dan vervolgens een nieuwe toesturen (oude hoefde niet te worden opgestuurd van tevoren).

    ow nou ik nog niks maar had alwel mijn gegevens in de mail mee gestuurt!
    wat heb je precies gemailt?

  15. #15

    Standaard

    Dat Bol.com me had verteld dat er een foute disc in de levering zat en dat ik hun moest mailen voor een vervangende disc. Vervolgens de procedure om dit te kunnen doen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #16

    Standaard

    ik kan geen mail sturen naar dat email adres, klopt die wel?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Dat Bol.com me had verteld dat er een foute disc in de levering zat en dat ik hun moest mailen voor een vervangende disc. Vervolgens de procedure om dit te kunnen doen.
    Dus Bol.com zorgt voor het omruilen? Waarom sturen ze eerst een mail dat Universal dit zou doen?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Dus Bol.com zorgt voor het omruilen? Waarom sturen ze eerst een mail dat Universal dit zou doen?
    Bol.com heeft hem 'verteld' Universal te mailen ivm de omruilactie. De nieuwe disc wordt dus naar je gestuurd wanneer je Universal een mail stuurt, waarvan bol.com je op de hoogte heeft gebracht.
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Bol.com heeft hem 'verteld' Universal te mailen ivm de omruilactie. De nieuwe disc wordt dus naar je gestuurd wanneer je Universal een mail stuurt, waarvan bol.com je op de hoogte heeft gebracht.
    Ja, niet zo scherp van mij. Duurt wel lang voordat Universal iets laat weten, mail 6 dagen geleden verstuurd. Meer mensen nog niets ontvangen?

  20. #20

    Standaard

    Na 2 dagen geleden dat ik mijn probleem naar customer.service.benelux@nbcuni.com gemaild heb, net in mijn mailbox:

    ======================

    ma 18-6-2007 10:47



    Geachte heer bolwerk,

    De klacht is bij ons bekend als u uw adres even wilt doorgeven krijgt u zo snel mogelijk een correct discje in uw bus.


    Met vriendelijke groet,


    M.H. (naam heb ik ingekort ivm privacy)
    Universal Pictures Benelux
    Customer Services
    ==============================

    Ik moet zeggen lekker snel.

  21. #21

    Standaard

    Gisteren nog eens gemaild gezien ik na 6 dagen nog niks had gehoord.
    en vanmorgen bericht terug. en dat ik binnen 4 werkdagen een nieuwe disc kan ontvangen.

    Dus als je na een aantal nog niks heb gehoord mail nog eens zou ik zeggen

  22. #22

    Standaard

    Ik heb mijn vervangende disc gisteren ontvangen.
    Nette service van Universal.

  23. #23

    Standaard

    Gaat universal de boxen met de bestaande foute disc nog uit de handel nemen, de dsci vervangen of laten ze die gewoon gaan en hopen ze dat er niet teveel mensen op terugkomen?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Gaat universal de boxen met de bestaande foute disc nog uit de handel nemen, de dsci vervangen of laten ze die gewoon gaan en hopen ze dat er niet teveel mensen op terugkomen?
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Ieder geval maar even wachten met aanschaffen.

  25. #25

    Standaard

    Zaterdag heb ik Universal gemaild over de disc, maandag kreeg ik een mailtje terug. En vandaag heb ik de disc binnengekregen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •