Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Ik heb mijn vervangende disc gisteren ontvangen.
    Nette service van Universal.
    Zo zie ik het eigenlijk niet, toch gewoon slecht van een bedrijf met die omvang dat ze een product op de markt hebben gebracht met een fout die ze zo simpel kunnen voorkomen. Is gewoon hun plicht om hun fout te herstellen.

  2. #27

    Standaard

    Daar heb ik niets tegen in te brengen, je hebt gelijk.

  3. #28
    aikerusman
    Guest

    Standaard House M.D. Seizoen 1 en 2

    Bij mij zijn er ook fouten op de DVD's bij beide seizoenen. Seizoen 1 op DVD nr 6 bij de extras en seizoen 2 bij de aflevering Hunting en nog een andere aflevering. Dat merk je niet als je gewoon kijkt, wel als je wilt skippen naar nr 6 van die aflevering. Dan gaat hij terug naar het menu. Dat is een aflevering op DVD 1. Heb je dus doorgaans weinig last van, maar het is toch een fout op de DVD. Slecht hoor. Bovendien moet ik moeite doen om maar bij Universal een nieuwe DVD te krijgen.

    Adres voor degenen die hem nog niet hadden: customer.service.benelux@nbcuni.com en vergeet niet je NAW gegevens met die mail mee te sturen want die hebben ze uiteraard nodig om je de nieuwe DVD's toe te sturen.

    Tip voor zover je de box nog niet had bekeken: DVD nr 6 de extras van seizoen1 en DVD nr 2 aflevering Hunting van seizoen 2 ZSM bekijken of jij ook een foute DVD hebt.

  4. #29

    Standaard

    Wat mij opvalt bij House seizoen 2 is dat de zwarte balken aan de boven en onderkant niet helemaal recht lopen (om het zo maar te zeggen). Halverwege gaat de balk, zowel aan de bovenkant als aan de onderkant ietsje hoger. Is iemand anders dit nog opgevallen. Op zich is het geen ramp, maar ik moet zeggen dat ik het toch liever heb als een dvd box helemaal perfect is.
    Ik heb seizoen 2 net deze week gekocht en ik heb aflevering 'Hunting' laten spelen vanaf ongeveer de 19e tot de 29e minuut, maar hij slaat bij mij niet over gelukkig. Wel is het me opgevallen dat er bij disc 5 staat dat er bloopers op staan. Deze kan ik niet vinden, het enige aan extra's dat ik op disc 5 heb is een alternatieve opname waarin Cameron en Cuddy het hebben over het artikel dat Foreman 'gestolen' had. Bij dit stukje is het beeld ook af en toe geblokt. Is dit bij alle dvd boxen van seizoen 2?

  5. #30
    Snijkoek
    Guest

    Standaard

    Ik heb gisteren House Seizoen 1 gekocht en ook deze box zit vol met fouten in het beeld. Op DVD2 loopt het beeld vast vanaf de 3e aflevering, dus 2 zijn er maar te kijken bij de rest is het beeld totaal vernaggeld, alleen de aftiteling en het geluid werkt goed. Op de 3e DVD doet het beeld het af en toe ook niet.

    Heb zoiets nog nooit meegemaakt, wat een slechte releases zijn dit Maandag maar eens bellen naar Universal. Heeft iemand een tel nummer voor me? Kan het niet zo gauw vinden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snijkoek Bekijk bericht
    Ik heb gisteren House Seizoen 1 gekocht en ook deze box zit vol met fouten in het beeld. Op DVD2 loopt het beeld vast vanaf de 3e aflevering, dus 2 zijn er maar te kijken bij de rest is het beeld totaal vernaggeld, alleen de aftiteling en het geluid werkt goed. Op de 3e DVD doet het beeld het af en toe ook niet.

    Heb zoiets nog nooit meegemaakt, wat een slechte releases zijn dit Maandag maar eens bellen naar Universal. Heeft iemand een tel nummer voor me? Kan het niet zo gauw vinden.
    Geen problemen met seizoen 1 tot nu toe, ben bij disc 4 maar nog niets raars tegen gekomen. Heb de extras nog niet gekeken. Het enige wat er met het beeld mis is, is dat het niet het orginele beeldformaat is. Voor de rest ziet de kwaliteit er goed uit.

  7. #32

    Standaard

    Zojuist een mail gestuurd met de vraag disc 2 van seizoen 2 te vervangen. Seizoen 1 heb ik even niet bij de hand, maar weet iemand te vertellen wat er precies fout is/gaat bij de extra's daarvan op disc 6?

  8. #33

    Standaard

    Viel me op dat bij de 5.1 track een andere theme zat dan bij de 2.0 track. Hebben ze dat bewust gedaan of is het een fout?

  9. #34

    Standaard

    Op disc 6 van seizoen 1 staat niet de extras die er volgens de beschrijving op de box zouden moeten staan. Meer mensen dit opgevallen?

  10. #35

    Standaard

    Heb maandag seizoen 2 bij bol.com besteld en dinsdag binnen gekregen. Heb net voor de zekerheid de aflevering hunting gekeken, maar bij mij speelde hij gewoon helemaal af.

    Was wel weer een goede aflevering trouwens
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #36

    Standaard

    Hee hallo, ik heb even een vraagje. Ik heb seizoen 1 & 2 van House MD. Ontzettend goede serie, volgde 'em al een poosje op televisie, en heb nu dus de 2 dvd-boxen. Maar het valt mij op dat de verhaallijn niet geheel chronologisch verloopt. De afleveringen volgen elkaar niet niet naadloos op, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    Bijv.: House wordt in aflevering 'The Mistake' (s. 2) onder toezicht geplaatst van een andere arts, Foreman. In de volgende afleveringen is hier niks van te merken... Alsof er afleveringen 'missen'.
    Iemand een idee waarom dit zo is? (Vind ik namelijk een beetje jammer, want op deze manier mis ik de verhaallijn een beetje).
    In ieder geval bedankt.

  12. #37

    Standaard

    Laat maar, probleem opgelost!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dakota Bekijk bericht
    Wel is het me opgevallen dat er bij disc 5 staat dat er bloopers op staan. Deze kan ik niet vinden, het enige aan extra's dat ik op disc 5 heb is een alternatieve opname waarin Cameron en Cuddy het hebben over het artikel dat Foreman 'gestolen' had. Bij dit stukje is het beeld ook af en toe geblokt. Is dit bij alle dvd boxen van seizoen 2?
    Door een fout op de Nederlandse Boxart staat op de boxart dat de bloopers op dvd 5 staan. Ik werkelijkheid staan deze op dvd 2 net zoals de amerikaanse versie.

    DVD1
    "Autopsy" Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs.

    DVD2
    Bloopers
    It Could be Lupus

    DVD5
    Alternatief einde "Sleeping Dogs don't lie en Daddy's Boy: The Valley Girl Versie"

    DVD6
    Een avond met House

    *Optioneel*
    "No Reason Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs"

    De fout ligt bij Universal Benelux voor de verkeerde boxart.

    Groet

  14. #39

    Standaard

    En Seizoen 4 word gereleased op 9 Oktober 2008. Hopelijk gaat het nu wel allemaal zoals het moet gaan.
    Laatst aangepast door sabatronic : 22-08-2008 om 23:03 Reden: Typfout

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •