Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Saw IV

  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    In een andere poster zag je een rontgenfoto van een schedel met een sleutel. Is het dan niet logisch dat er in de schedel van Jigsaw die sleutel zit. En dat hij daardoor OOK enorme hoofdpijn had. Mischien is dat de clue in deel 4.
    Ga er maar niet van uit. In Saw 3 hebben ze ondertussen wel zijn hele hoofd onder de loep genomen

  2. #52

    Standaard

    Ik denk dat deel 5 of deel 6 in de saw reeks: 'Saw: The Origin Of Jigsaw' gaat heten; een beginning dus. Die moet er wel komen in een filmreeks als deze.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ik denk dat deel 5 of deel 6 in de saw reeks: 'Saw: The Origin Of Jigsaw' gaat heten; een beginning dus. Die moet er wel komen in een filmreeks als deze.

    jij moet niet teveel denken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #54

    Standaard

    Als ze de verhouding tussen Jigsaw en de vrouw uit zijn herinneringen waar die van houdt, op een goede manier kunnen uitwerken, kan het nog een verrassend goede film uit de Saw reeks worden.

  5. #55

    Standaard

    Nieuwe Poster:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    jij moet niet teveel denken
    Whatever

  7. #57

    Standaard

    Waaro nou weer deze poster. Alleen z'n hoofd is uitvergroot in tegenstelling tot de vorige poster

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Tijd voor een teaser trailer!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #60

    Standaard

    Koek op ???

    Deel 3 was beter dan 2 en onthulde veel wat ik wou weten

    Deel 4 zal de laatste zijn en daarmmee een goede afsluiter omdat er naar mijn mening aan drie nog geen ultiem einde inzat..

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuw shotje:


  12. #62

    Standaard

    Wat moet dat voorstellen dan? Aan elke kant 4 messen die, na verloop van tijd, naar elkaar toekomen ofzo? Ziet er weer inventief uit...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #63

    Standaard

    Ik werd een beetje onpasselijk van dat filmpje dat te zien is op het internet, wordt steeds luguberder. (lijkt mij wel weer een vette film daar niet van ).
    Ikran is not horse!

  14. #64

    Standaard

    Als het goed is speelt Shawnee Smith (Amanda) niet meer in deel 4.
    Dat is maar goed ook want in deel 2 ging het nog maar in het 3e deel vond ik haar echt beroerd acteren.
    Hopelijk word dit deel beter dan 3...........we zien wel

  15. #65

    Standaard

    Nou Vampire Hunter D.. Shawnee Smith speelt toch echt wel mee in Saw 4!

    http://www.imdb.com/name/nm0809938/

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Nou Vampire Hunter D.. Shawnee Smith speelt toch echt wel mee in Saw 4!

    http://www.imdb.com/name/nm0809938/
    Zoals ik ook al eerder tegen jouw zei, dit kunnen flashbacks zijn. Zie pagina 2 van dit topic .
    Laatst aangepast door Pieter V : 21-08-2007 om 14:42

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Zoals ik ook al eerder tegen jouw zei, dit kunnen flashbacks zijn. Zie pagina 2 van dit topic .
    In ieder geval zit ze dus in de film.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    In ieder geval zit ze dus in de film.
    Ik wou net zeggen, het maakt vrij weinig uit of ze nu in de flashbacks acteert of gewoon in de continuïteit van het verhaal, het blijft een bar slechte actrice
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik wou net zeggen, het maakt vrij weinig uit of ze nu in de flashbacks acteert of gewoon in de continuïteit van het verhaal, het blijft een bar slechte actrice
    Hehe mjah oscar-waardige prestaties levert ze zeker niet af in deze film-reeks maar ik kan haar nog wel uitstaan.

    Ik verwacht trouwens dat ze wel gewoon meespeelt in deze film, al dan niet in flashbacks. Waarmee ik bedoel dat ze niet alleen te zien zal zijn in hergebruikte beelden van de vorige films (dan staat er normaal "archive footage" ofzo bij op IMDB).

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Hehe mjah oscar-waardige prestaties levert ze zeker niet af in deze film-reeks maar ik kan haar nog wel uitstaan.

    Ik verwacht trouwens dat ze wel gewoon meespeelt in deze film, al dan niet in flashbacks. Waarmee ik bedoel dat ze niet alleen te zien zal zijn in hergebruikte beelden van de vorige films (dan staat er normaal "archive footage" ofzo bij op IMDB).
    Archive footage geldt volgensmij alleen als er extern materiaal gebruik wordt. Beelden uit eerdere films geven nog niet die aanduiding in IMDB lijkt me.

    Ach, het zal mij ook allemaal een worst wezen, ik kijk hier niet bepaald naar uit na het verschrikkelijk slechte derde deel. De kracht van het origineel is volledig onderuit gehaald.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Nieuw shotje:

    ik heb een klein vermoeden dat deze meneer het niet zal overleven in de film

  22. #72

    Standaard

    Ik denk dat die man met die messen de beginscene is

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    jij moet niet teveel denken
    jij moet niet teveel posten

  24. #74

    Standaard

    al een promo ofzo? ik sta er nog steeds niet om te springen

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    al een promo ofzo? ik sta er nog steeds niet om te springen
    De film War met Jet Li en Jason Statham die dit weekend uitkomt in Amerika zou voorafgegaan worden door een trailer van Saw 4, dus die zal binnenkort ook wel online beschikbaar zijn.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •