Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 111 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Saw IV

  1. #101

    Standaard

    Huh nu al gekeken ? ding komt pas in januari in de bios.... of ken je films tegenwoordig al maanden van te voren DLen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Daarnet gekeken. Tog nog een waardig vervolg.. waar het verrassingselement in deel 3 een beetje achterwege bleef, leunt deze film juist voornamelijk op het einde.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #102

  3. #103
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #104

    Standaard

    Nu woensdag ga ik deze gaan zien. Ik kijk elk jaar wel uit naar de nieuwe 'Saw'-film. Jigsaw is en blijft cool vertolkt door Tobin Bell.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #105

    Standaard

    Geniaal einde !

    Net dat je dacht het door te hebben..

  6. #106

    Standaard

    De reacties op het net zijn over het algemeen positief. Word toch wel weer nieuwsgierig nu.....

  7. #107

    Standaard

    In verhouding tot deel 3 is de film ook wel te doen, ten opzichte van deel 1 en 2 komt het tekort.

  8. #108

    Standaard

    Vond dat deel 1 en 2 het meer van het verhaal moesten hebben en deel 3 meer van de "ranzigheid", hoe is dat bij 4?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Vond dat deel 1 en 2 het meer van het verhaal moesten hebben en deel 3 meer van de "ranzigheid", hoe is dat bij 4?
    Moet het ook van de ranzigheid hebben, al valt er weinig te zien.
    Kwa opmaak is het allemaal net zo donker als deel 3.
    Pluspunten: de clue / einde (je wordt weer heel de film op het verkeerde spoor gezet) en artistiek (sfeer, camerawerk).
    De film komt verder als een serie met losse scene's over (a la Spiderman 3).
    Het verhaal is ook vergezogd en minder boeiend als de voorgaande delen.
    Laatst aangepast door Fikret : 29-10-2007 om 13:42

  10. #110

    Standaard

    Vermakelijk, maar een enorm teleurstellende twist. De flashbacks van John's leven en hoe hij uiteindelijk de Jigsaw killer is geworden zijn subliem, maar ze blijven teveel hangen bij bepaalde stukken waardoor de film eigenlijk tot niets leid. Ook de twist vond ik enorm zwak en haalt alle voorgaande elementen die je bezighielden in de vorige 3 films om zeep. De muziek en het gore gehalte was enorm goed. Tobin Bell schittert terug en speelt de rest van de cast onder tafel, maar ze hadden beter de flashbacks dan in deel 3 gestopt en er de brui aan gegeven. Vermakkelijk, maar onbevredigend vierde deel... Het einde verpest het voor mij.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #111

    Standaard

    Opnieuw moet ik zeggen: beter dan dat je van nummer zoveel in een reeks zou verwachten. Je moet wel blijven opletten door het vele switchen tussen heden en verleden. Met de twist op het einde was ik ook niet helemaal gelukkig ze proberen de twist van deel 1 nog eens opnieuw eigenlijk, de moordenaar die de hele tijd in de kamer zit, maar ik vond hem niet zo geslaagd, de nieuwe leerling van The Jigsaw ziet er veel te braaf uit maar al bij al was het een leuk filmpje met wat over het verleden van The Jigsaw en ook weer een stel nieuwe vallen, die meestal leuk in elkaar zaten en het gore-gehalte nog wat verhogen eigenlijk vond ik de autopsie in de openingsscene wel het meest afschuwelijke dat er in de film te zien was, en niet de vallen

    De meeste Saw-fans zouden blij moeten zijn met dit nieuwe deel, ik heb niet de indruk dat men er zijn voeten aan geveegd heeft bij het maken van deze film en hoop dat ze ook nog een min of meer geloofwaardig en goed uitgewerkt verhaaltje kunnen verzinnen voor deel 5 en 6, die er ongetwijfeld ook nog wel zullen komen. Deel 4 kijk ik zeker nog wel eens binnenkort (in betere kwaliteit dan nu) in de hoop dat de twist me dan iets beter bevalt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •