Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    blu-ray.com wrote: For 2009, [Disney] is currently planning 'Kill Bill 1&2' and 'Finding Nemo' for Blu-ray release. 'Kill Bill' will likely not be presented as "The Whole Bloody Affair", a version of the film that director Quentin Tarantino has discussed on many occasions as the uninterrupted cut of 'Kill Bill'. That version of the film will most likely have to be released theatrically first, of which there are currently no plans to do so.

  2. #27

    Standaard

    Vermoeiend.....nog steeds niet! Hoe lang moeten we nog wachten? Ik heb beide delen nog steeds niet gekocht omdat ik wacht op die fuckin' Bloody Affair.... Hoe moeilijk kan dat zijn? Breng es uit die shit!!

  3. #28

    Standaard

    Ik snap ook niet dat Tarantino of de maatschappij op zich laat wachten. Al zijn films zijn in een mooie 2disc te verkrijgen en die heb ik dan ook al.
    Kill Bill heb ik in afwachting van een mooie versie netjes als kopie in de kast. Zelfs 7 euro vind ik teveel voor deze versie. Nog RCV ook
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik snap ook niet dat Tarantino of de maatschappij op zich laat wachten. Al zijn films zijn in een mooie 2disc te verkrijgen en die heb ik dan ook al.
    Kill Bill heb ik in afwachting van een mooie versie netjes als kopie in de kast. Zelfs 7 euro vind ik teveel voor deze versie. Nog RCV ook
    Eerlijk gezegd vind ik dit soort opmerkingen dieptriest. Het is idd jammer dat de uitgave van RCV is. Neemt niet weg dat het afzonderlijk van elkaar gewoon goede films zijn. Als je dan toch een filmliefhebber bent dan koop je die dan ook gewoon. Hoe vaak heb je die kopie er al in gehad..??
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik dit soort opmerkingen dieptriest. Het is idd jammer dat de uitgave van RCV is. Neemt niet weg dat het afzonderlijk van elkaar gewoon goede films zijn. Als je dan toch een filmliefhebber bent dan koop je die dan ook gewoon. Hoe vaak heb je die kopie er al in gehad..??
    Je hebt helemaal gelijk. Is op zich ook triest. Ook omdat ik ze graag origineel gezien had in mijn kast. Die komen er gerust, maak je maar geen zorgen. En om heel eerlijk te zijn heb ik ze beiden (nog) maar 2x gezien.

    Nogmaals de originele komen er gerust wel, maar ik had ze het liefst eerder willen hebben als een mooie uitgave. De films zijn het inderdaad meer dan waard.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik dit soort opmerkingen dieptriest. Het is idd jammer dat de uitgave van RCV is. Neemt niet weg dat het afzonderlijk van elkaar gewoon goede films zijn. Als je dan toch een filmliefhebber bent dan koop je die dan ook gewoon. Hoe vaak heb je die kopie er al in gehad..??
    Ik vind de term "dieptriest" dan weer erg overdreven hoor. Dat morele gelul van iedereen ook als er ook maar iets neigt naar een copy....pffff.....who cares. Zelf heb ik alleen maar originelen en de meeste hier op het forum. Dat betuttelende vingertje meteen als iemand een copy heeft.....want dan ben je geen filmliefhebber.....beetje overdreven...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind de term "dieptriest" dan weer erg overdreven hoor. Dat morele gelul van iedereen ook als er ook maar iets neigt naar een copy....pffff.....who cares. Zelf heb ik alleen maar originelen en de meeste hier op het forum. Dat betuttelende vingertje meteen als iemand een copy heeft.....want dan ben je geen filmliefhebber.....beetje overdreven...
    Zo heb ik het zeker niet bedoeld. Ik vind het prima als mensen films niet origneel hebben.
    Maar hij geeft aan het een vette film te vinden, je kijkt hem dan toch meer dan een keer (tenminste ik denk dat een echte liefhebber een film meer dan een keer ziet). Dan vind ik het zoals eerder gezegd dieptriest (krachtterm om mijn statement uit te drukken ) dat je hem dan niet hebt maar wacht op een versie waarvan in de verste verte niet te zien is of die er ooit komt. Dus dan vind ik dat je de film gewoon origineel in de kast moet hebben staan.

    Ik vind trouwens de moraalridders mbt dit onderwerp zekers wel ok, het blijft toch een liefhebbers forum.

    Laten we de discussie maar beeindigen hiermee en het over de Whole Bloody Affair hebben, asl die er ooit komt.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Zo heb ik het zeker niet bedoeld. Ik vind het prima als mensen films niet origneel hebben.
    Maar hij geeft aan het een vette film te vinden, je kijkt hem dan toch meer dan een keer (tenminste ik denk dat een echte liefhebber een film meer dan een keer ziet). Dan vind ik het zoals eerder gezegd dieptriest (krachtterm om mijn statement uit te drukken ) dat je hem dan niet hebt maar wacht op een versie waarvan in de verste verte niet te zien is of die er ooit komt. Dus dan vind ik dat je de film gewoon origineel in de kast moet hebben staan.

    Ik vind trouwens de moraalridders mbt dit onderwerp zekers wel ok, het blijft toch een liefhebbers forum.

    Laten we de discussie maar beeindigen hiermee en het over de Whole Bloody Affair hebben, asl die er ooit komt.
    Goed, in zekere zin heb je gelijk. Heb ik ook aangegeven. Alleen ik verwacht hem zeker wel en omdat ik zoveel te zien heb (origineel) kijk ik deze echt niet heel vaak. Ik doe het zolang met deze films op deze manier en kijk de rest gewoon origineel.
    En ik kan van mijzelf uitgaan dat ik niet het geld heb om alles te kopen. En mijn smaak is zo breed dat ik dan liever een andere film koop, die op een mooie manier is uitgebracht,

    Maargoed, zoals je zelf al zegt, laten we het hebben over wanneer en hoe deze films ooit een mooiere release gaan krijgen, want dat was mijn initiele uitgangspunt
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook altijd een strenge moraalridder ben geweest als het op kopies aankwam, maar die visie is eigenlijk veranderd sinds ik hier in China verblijf. Het grote verschil met het westen is natuurlijk dat de gewone Chinees enerzijds zich geen legale dvd's kan veroorloven, en de laatste tijd wordt films kijken toch ook bekijken als een elementaire vorm van entertainment, dus echte exclusieve luxe is het niet meer. Dan maar piraterij, en van kopieerbeveiligingen heeft men hier blijkbaar geen last, ik lachte smakelijk om de "newsflash" dat Blu-Ray blijkbaar gekraakt is, want hier liggen al ruim twee maanden gekopieerde Blu-Ray schijfjes in de winkelrekken.

    Maar ondanks het feit dat men zich in het westen meestal wel legale dvd's kan veroorloven, kan ik me nu ook scharen achter het standpunt dat men nog liever een kopie van een goede uitgave in de kast heeft staan in afwachting van een betere editie dan de rommel die in de eigen regio op de markt is. Indien men niet bereid is tot importeren (en zo zijn er meer dan genoeg mensen), is het eigenlijk crimineel dat de Benelux zoals bijna altijd moet vooroverbuigen en zich laten naaien door de distributiebedrijven die de ene flutuitgave na de andere uitbrengen, aangezien er niet genoeg geld te verdienen valt aan die Nederlandssprekende landjes...

    Daarom: bekijk eerst de achterliggende motieven van iemand die kopieën in de kast heeft, het zijn niet allemaal platte piraatjes hoor...4


    On-topic: ik heb Kill Bill 1 & 2 een keertje geleend van iemand. Ik vond het een geweldige prent en heb hem ook een paar keer op tv gezien, maar ik heb hem niet in huis. Ik wacht ook wel op een mooie uitgave zoals deze, of misschien haal ik de Franse LE Coffret in huis.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #35

    Standaard

    Ik heb de japanes uncut versie met die langere vechtscene in kleur, is toch ook al uncut?

  11. #36

    Standaard

    Eindelijk wat meer nieuws over de box:

    Kill Bill Super DVD Finally On The Way?
    With added anime gubbins?

    Remember four years ago when we were all anticipating the, surely, imminent release of a big super-duper giant-sized DVD box set of Kill Bill? You know, the one Quentin Tarantino kept promising us? Well, try to put yourself in a 2004 frame of mind (listen to some Franz Ferdinand and get an ironic mullet, if it helps) because that DVD may be soon to arrive.

    Uma Thurman spoke to MTV recently and said that the set, known as The Whole Bloody Affair, is imminent, and that there would be new footage added. "Right now [Quentin] is putting the two films together with an intermission with an added anime sequence he had already written," she explained. "So, additional stories are in there, in animation". She added that the anime "has nothing to do with [The Bride]. It has to do with another character". Click here for more.

    Way back when, Tarantino said that he wanted to make further sub-stories for the film and that anime installments would be an origin story of Bill and his goons, and another on the history of The Bride. Could this extra anime be the former? He's also mentioned wanting to make a sequel to the movie, following a revenge mission by Nicki, the daughter of Vernita Green, slain by The Bride in front of her child's eyes.

    So, is it too late to be bringing a new box set out? We don't think so. We still love the first film to bits and have a lot of affection for the second. One of our number actually saw the two films spliced together by Tarantino and said it worked really well. More footage, plus lots of extras, would have us reaching for our wallets.
    Bron: empireonline.com
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #37

    Standaard

    Breng m dan ook gelijk op Blu-ray uit...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Breng m dan ook gelijk op Blu-ray uit...
    Had je niet liever HD-DVD, ah ja, juist die bestaat niet meer

    Sorry
    BD (1243) What i Watch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Had je niet liever HD-DVD, ah ja, juist die bestaat niet meer

    Sorry
    half jaar geleden had ik die hoop nog, idd nu reeds opgegeven.. maar hoop binnen 3 maanden 'n 2.0 bluray stand-alone erbij te hebben.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #41

    Standaard

    Nou....gaat dit nu eens gebeuren? Wacht er nog steeds op. Heb ook niet de twee films op dvd omdat ik op die fokkin' Bloody Affair zit te wachten.....wordt een keer tijd dat ie uitkomt.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb beide delen al in de Metalpak versie van RCV, maar als ''The Whole Bloody Affair'' uitkomt, komt ie er zeker in op Blu-ray, want ik heb inmiddels een BD speler.

  18. #43

    Standaard

    Weer wat nieuws, maar hoe lang moeten we nog wachten...?

    Sci-Fi Japan spoke to Quentin Tarantino about Kill Bill: The Whole Bloody Affair

    "I need to do one thing with it, though," Tarantino said. "I'm not going to monkey around with the movie itself, but we've actually done a whole new section for the anime as the last thing [we added]. I actually wrote a much longer script for the anime section during O-Ren's revenge chapter. Remember the guy with the long hair that kills her father? It's like, what happened to that dude? Well, I wrote it and it was the biggest, most elaborate thing I wrote—her taking him down."
    Tarantino said this material wasn't a separate story, but something always intended for the film—until other narratives took over, anyway. "This was when I thought Kill Bill was going to be one movie," he revealed. "So already I thought a 20-minute anime scene may be not the wisest move. So we didn't have them do it, so they were relieved they didn't have to do it because it was so big. [But] I actually showed it to Harvey Weinstein; I had the whole script written out shot for shot what it would be, so [I said], 'Harvey, this literally would make it complete. This is everything I came up with and wrote when I wrote it.' So Production IG just did it, and I just need to work with them a little bit and go over it with them—and I'll do that once this is officially behind me."

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Kill Bill: The Whole Bloody Affair Premieres March 27 : http://www.animenewsnetwork.com/news...ieres-march-27
    laten we hopen

  21. #46

    Standaard

    Laat die blu-ray uitgave met eindeloze extra`s maar komen!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •