Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 850 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    > Of een statief ofzo...

    gewoon wat minder drinken in het weekend
    Mmm, of er effe 1 pakken voordat je plaatjes gaat schieten, helpt ook wel tegen het trillenroost:
    Have fun and enjoy your collection

  2. #602

    Standaard

    Denk dat ik het ook niet van de scherpte moet hebben

    http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JSA3ECJT.jpg

    Als het maar te lezen is.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 29-09-2009 om 14:19
    Have fun and enjoy your collection

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk dat ik het ook niet van de scherpte moet hebben

    Als het maar te lezen is.
    Mooi,mooi! Alleen staat de box van fantastic four op zijn kop!
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 29-09-2009 om 14:20


  4. #604

  5. #605

    Standaard

    Hij staat weer goed in de kast, als ik weer een rijtje vol heb, komt er weer een plaatje
    Have fun and enjoy your collection

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij staat weer goed in de kast, als ik weer een rijtje vol heb, komt er weer een plaatje

    Smokin' Aces, The Scorpion King, Chuck & Larry, The Holiday staan ook ondersteboven, of hou je op die manier bij welke je nog moet zien

    Waarom heb je trouwens Knocked Up dubbel op HD-DVD?

    Fijne HD collectie verder, zie er wel een paar die ik ook nog zou willen
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #607

    Standaard

    Kreng zo'n collectie wil ik ook wel
    Maar hier mijn nog relatief kleine bijdrage


    Ben pas een maandje of drie begonnen, maar zoek momenteel The Dark Knight Steelbook, die is echt rete moeilijk te vinden nu o.0
    Laatst aangepast door shadyelg : 26-08-2009 om 16:24

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Kreng zo'n collectie wil ik ook wel
    Maar hier mijn nog relatief kleine bijdrage


    Ben pas een maandje of drie begonnen, maar zoek momenteel The Dark Knight Steelbook, die is echt rete moeilijk te vinden nu o.0
    Met een beetje mazzel loop je er wel tegenaan, die van mij is niet te koop Hij is inderdaad wel veel gevraagd, misschien eens bij de free record shop informeren, die lijken veel van dat spul op voorraad te hebben, verkopen ze het niet omdat ze veel te duur zijn en een jaar later ligt het voor een habbekrats in het schap.

    Voor een 3 maanden geleden starter ben je toch rap op weg, maar maak je geen zorgen, voordat je het weet weet je niet meer waar je je schijven laten moet, ben zelf al zo'n beetje vanaf het begin bezig, maar koop nog steeds meer DVD's dan BR of HD DVD's, zoveel titels zijn er nu ook nog niet. Wel een leuke Batman serie heb je Gisteren was ik even bij de MM Cruqius, waren de HP 15 euro p/st heb gelijk alle 5 delen maar genomen, zelfs de verzamelbox was duurder.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Smokin' Aces, The Scorpion King, Chuck & Larry, The Holiday staan ook ondersteboven, of hou je op die manier bij welke je nog moet zien

    Waarom heb je trouwens Knocked Up dubbel op HD-DVD?

    Fijne HD collectie verder, zie er wel een paar die ik ook nog zou willen
    Ja, ik zie ook veel schijfjes die ik nog wel zou willen hebben bij de medeforumleden, maar als verzamelaars blijven we dat houden

    Dank voor je opmerkzaamheid, het was mij niet opgevallen, maar als het goed is staat nu alles weer op zijn voetjes. Die dubbele, ja dat kwam door een aanbieding van een medeforumlid waar ik niet al te lang over na hoefde te denken, hij had er meer dan 20 voor een hele leuke prijs, heb toen die hele handel voor zijn mooie alles in 1x wegprijs gekocht. Daar zat ook die titel bij die ik al had, toch heb ik ze als verzamelaar beiden gehouden, het zijn verschillende uitvoeringen, de 1 is een Combo de ander niet. Ook verschillen ze in de hoeveelheid ondertitels en gesproken talen, omdat ze geen brood vreten mogen ze beiden blijven
    Have fun and enjoy your collection

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Met een beetje mazzel loop je er wel tegenaan, die van mij is niet te koop Hij is inderdaad wel veel gevraagd, misschien eens bij de free record shop informeren, die lijken veel van dat spul op voorraad te hebben, verkopen ze het niet omdat ze veel te duur zijn en een jaar later ligt het voor een habbekrats in het schap.
    Thanks, ik merk inderdaad dat de FRS heel erg vaak oude films (zelfs de echte limited editions), soms een dik jaar laten nog hebben liggen. Ik ga inderdaad binnenkort dan ff vragen
    En ik wacht wel met het kopen van de HP edlen, koop wel alle films als ze eenmaal uitzijn:razz:
    En koop tegenwoordig op de Star Wars iflms na totaal geen DVD's meer, importeren en je keuze is vele malen grote

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Thanks, ik merk inderdaad dat de FRS heel erg vaak oude films (zelfs de echte limited editions), soms een dik jaar laten nog hebben liggen. Ik ga inderdaad binnenkort dan ff vragen
    En ik wacht wel met het kopen van de HP edlen, koop wel alle films als ze eenmaal uitzijn:razz:
    En koop tegenwoordig op de Star Wars iflms na totaal geen DVD's meer, importeren en je keuze is vele malen grote
    Dat komt dat bij de FRS de doosjes vaak als in de schapen worden gezet al beschadigd zijn. Oftewel niemand wil ze hebben.

  12. #612

    Standaard

    Hoeveel heb je voor TDK Steelbook over?
    Ik weet misschien nog wel een plek waar ze 'm voor 30 euro hebben. (hoop ik)

  13. #613

    Standaard

    @ Shadyelg
    Bij Cosmox.nl hebben ze The Dark Knight Steelbook nog. Wel duur, 32.99, maar geen verzendkosten. Het is pas m'n 2e blu-ray ( de andere is T2 skynet ed.), ik kon hem ook niet vinden, dus......
    Ik heb 'm 2 weken geleden daar gekocht, wel eerst even gevraagd of het de steelbook is en netjes een mail gekregen met de bevestiging dat het idd de steelbook is.

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Dat komt dat bij de FRS de doosjes vaak als in de schapen worden gezet al beschadigd zijn. Oftewel niemand wil ze hebben.
    Het meeste dat daar in de schappen staat is tweedehands, de seal is weg, ze hebben er met hun gore jatjes aan gezeten en met een beetje pech weet die hark in de winkel niet hoe die een schijfje moet pakken en kwakt er met z'n vette klauwtjes een berg vingerafdrukken op, als ie een slechte dag heeft zien ze ook nog kans er een berg krassen op te douwen door hem lekker rauw uit dat plastic beschermhoesje te trekken.

    Nee, daar koop ik niet graag, de goeden daargelaten, maar hoe sommige met je schijfjes omgaan. Kocht daar een keer een box, de inhoud zat onder de krassen en de putten, gewoon een schande, ze hebben/hadden de pech als ik daar wel wat koop dat ik direct check hoe het eruit ziet. Ze hadden mazzel dat ze achter wel een gesealed exemplaar hadden, de boeven wilden je gewoon een afgeragd exemplaar voor nieuw verkopen, iets dat je hier je medeforumleden nog niet durft te verkopen.

    Te duur en beperkte keus..... dat ze nog bestaan in dit internet tijdperk
    Have fun and enjoy your collection

  15. #615

    Standaard



    Nog bezig met de kabels (pas verhuist) maar begint er nu een beetje op te lijken nu dat alles in de kast staat

  16. #616

    Standaard

    Dat is niet alleen je Blu-ray collectie.
    Kan je daar misschien op inzoomen, want dit is meer een overzicht van je hele collectie en men kan nu niet zien welke Blu-ray's je nu werkelijk hebt.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het meeste dat daar in de schappen staat is tweedehands, de seal is weg, ze hebben er met hun gore jatjes aan gezeten en met een beetje pech weet die hark in de winkel niet hoe die een schijfje moet pakken en kwakt er met z'n vette klauwtjes een berg vingerafdrukken op, als ie een slechte dag heeft zien ze ook nog kans er een berg krassen op te douwen door hem lekker rauw uit dat plastic beschermhoesje te trekken.

    Nee, daar koop ik niet graag, de goeden daargelaten, maar hoe sommige met je schijfjes omgaan. Kocht daar een keer een box, de inhoud zat onder de krassen en de putten, gewoon een schande, ze hebben/hadden de pech als ik daar wel wat koop dat ik direct check hoe het eruit ziet. Ze hadden mazzel dat ze achter wel een gesealed exemplaar hadden, de boeven wilden je gewoon een afgeragd exemplaar voor nieuw verkopen, iets dat je hier je medeforumleden nog niet durft te verkopen.

    Te duur en beperkte keus..... dat ze nog bestaan in dit internet tijdperk
    Heb zelf in de FRS een jaar gewerkt en ook veel met Blu Ray daar gewerkt. Kwam ook door mijn obsessie met blu ray daar maar goed Alle nieuwe films krijgen ze daar nieuw aangeleverd ( logisch ) maar er zijn ook genoeg blu rays die we toen van andere filialen binnen kregen en die waren soms niet om aan te zien en gingen dan via mij linearecta terug naar het hoofdkantoor.

    Ik pakte die dingen altijd met liefde en zorg in zodat er zo min mogelijk miniscule krasjes opkwamen en de hoesjes gingen ook met zorg het vak in. Alleen dan had je weer zo'n lompe boer die wel even ging zoeken en rammende dan alle hoesjes aan gort omdat hij het niet kon vinden. Ik wil niet de FRS goed praten nu maar de knullen en knullinnen hebben er ook wel een handje van om de hoesje goed te vernachelen
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat is niet alleen je Blu-ray collectie.
    Kan je daar misschien op inzoomen, want dit is meer een overzicht van je hele collectie en men kan nu niet zien welke Blu-ray's je nu werkelijk hebt.
    Hierbij een beter foto :P
    http://www.vanierselfotografie.nl/test/bluray.jpg
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 29-09-2009 om 14:21

  19. #619

    Standaard

    Nice! Marvell fan zo te zien?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  20. #620

    Standaard

    Nou wel comic film fan ja, helaas wel veel van Marvel. Het is en blijft toch dat die films er gewoon rete scherp opstaan en daar doe je het uiteindelijk voor.
    Maar DC is ook prima :P

  21. #621

    Standaard

    Alle begin is moeilijk, en zeker met mijn zakgeld Maar ik probeer er het beste van te maken...













  22. #622

  23. #623

    Standaard

    Best mooie collecties!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #624

    Standaard

    Toch bedankt allemaal!


  25. #625

    Standaard

    Hierbij ook maar even een update van mijn kant dan:



    Inzoomen: #1 - #2 - #3
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •