De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bedrog: Bioscoopkaartje bij aankoop van 2 films!

    Beste,

    Ik heb vorige maand 2 films gekocht met de sticker "Bioscoopkaartje bij aankoop van 2 films".
    Ik heb alles ingevuld, inclusief de code en een scan van de 2 codes zoals gevraagd.
    Binnen de 48 uur zou ik mijn ticket in mijn mailbox ontvangen, we zijn nu bijna 2 weken verder en nog niks ontvangen.
    Ook al heb ik verscheidene mails verstuurd via http://www.movieticketweeks.com met de vraag hoe dit komt, maar ook daarop krijg ik geen antwoord.

    Zijn er nog mensen die zo bedrogen zijn? of die deel genomen hebben aan deze aktie?
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    De actie is maar geldig tot 31 maart, zo staat het beschreven in de algemene voorwaarden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Beste,

    Ik heb vorige maand 2 films gekocht met de sticker "Bioscoopkaartje bij aankoop van 2 films".
    Ik heb alles ingevuld, inclusief de code en een scan van de 2 codes zoals gevraagd.
    Binnen de 48 uur zou ik mijn ticket in mijn mailbox ontvangen, we zijn nu bijna 2 weken verder en nog niks ontvangen.
    Ook al heb ik verscheidene mails verstuurd via http://www.movieticketweeks.com met de vraag hoe dit komt, maar ook daarop krijg ik geen antwoord.

    Zijn er nog mensen die zo bedrogen zijn? of die deel genomen hebben aan deze aktie?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De actie is maar geldig tot 31 maart, zo staat het beschreven in de algemene voorwaarden.
    'vorige maand' was het nog geen 31 maart, dus was freaky nog op tijd.
    Bij mijn weten worden de tickets opgestuurd per post en niet per mail.
    Maar misschien herinner ik het me niet goed.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    'vorige maand' was het nog geen 31 maart, dus was freaky nog op tijd.
    Bij mijn weten worden de tickets opgestuurd per post en niet per mail.
    Maar misschien herinner ik het me niet goed.
    Vorige keer was het inderdaad per post. Nu stond erop via mail.
    En ik was inderdaad op tijd, in maart ingegeven.
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Was er ook geen voorwaarde zoals "zolang de voorraad strekt"?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Was er ook geen voorwaarde zoals "zolang de voorraad strekt"?
    Neen, staat er niks over in.
    Gewoon feit dat ze contact negeren zegt al genoeg.
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard /

    Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kreeg na het ingeven van mijn gegevens het bericht dat ik al teveel bioscooptickets op mijn adres had ontvangen. Dit terwijl ik nog nooit eerder aan de actie heb meegedaan. Ik heb hen dan een mailtje gestuurd en dan heb ik een mailtje in slecht Nederlands ontvangen dat ze het gingen onderzoeken. Daarna nooit meer iets gehoord. Dit is nu enkele maanden geleden en ze reageren totaal niet meer op mijn berichten...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kreeg na het ingeven van mijn gegevens het bericht dat ik al teveel bioscooptickets op mijn adres had ontvangen. Dit terwijl ik nog nooit eerder aan de actie heb meegedaan. Ik heb hen dan een mailtje gestuurd en dan heb ik een mailtje in slecht Nederlands ontvangen dat ze het gingen onderzoeken. Daarna nooit meer iets gehoord. Dit is nu enkele maanden geleden en ze reageren totaal niet meer op mijn berichten...
    Dit zou toch echt niet mogen. Ergste is dat je er niks kan tegen doen en dit is gewoon valse reclame.
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Ik heb hen dan een mailtje gestuurd en dan heb ik een mailtje in slecht Nederlands ontvangen dat ze het gingen onderzoeken.
    Het domein is ook geregisteerd in Engeland, middels een tussenpersoon om de ID van de registrant af te schermen...dat lukt ze aardig. Op welke BR's zitten die stickers? Anders zou ik het via de distributeurs proberen, want volgens mij zijn zij het die civielrechtelijk aansprakelijk zijn. Het is hun product, met een actie waaraan zij meedoen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het domein is ook geregisteerd in Engeland, middels een tussenpersoon om de ID van de registrant af te schermen...dat lukt ze aardig. Op welke BR's zitten die stickers? Anders zou ik het via de distributeurs proberen, want volgens mij zijn zij het die civielrechtelijk aansprakelijk zijn. Het is hun product, met een actie waaraan zij meedoen.
    Ze zitten op de blurays van fox, met een paar uitzonderingen.
    Zitten er 3 tal bij eone ook.
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Heb dit vorig jaar ook gedaan en nooit iets ontvangen. Zelf na een mail niets gekregen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ze zitten op de blurays van fox, met een paar uitzonderingen.
    Zitten er 3 tal bij eone ook.
    Je kan hun twitter gaan bombaderen. Bij die website van de kaartjes gaat het toch niet lukken.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #13

    Standaard

    Ik heb nu via FB een berichtje gestuurd naar Fox. Eens kijken of het wat kan uithalen?

  14. #14

    Standaard

    Effectief een reactie gekregen:

    Het spijt ons te horen dat er iets is misgelopen met deze actie.
    Je bent inderdaad niet de enige die deze error heeft gehad. Helaas valt dit onder onze Home Entertainment afdeling in Duitsland, je kan best met hen contact opnemen: http://www.fox.de/contact

    Vriendelijke groeten,
    20th Century Fox Belgium

  15. #15

    Standaard

    De vraag is kun je contact opnemen in het nederlands?
    BD (1243) What i Watch

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De vraag is kun je contact opnemen in het nederlands?
    Ik heb zojuist een mailtje verzonden in Engels. Dat zouden ze daar toch mogen verstaan...

  17. #17

    Standaard

    Vandaag kreeg ik na 3 weken wachten plotseling mijn gratis bioscoopticket voucher in m'n mailbox.
    Raar maar waar, zouden ze het hier meegelezen hebben? Zeer vreemd.
    BD (1243) What i Watch

  18. #18

    Standaard

    Na 5 maanden dan eindelijk een mailtje ontvangen met het gratis ticket... Mijn mailtje naar Duitsland heeft dan alsnog gewerkt! :P

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •