Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334
De resultaten 826 tot 850 van 850 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Verwonderd me toch dat bijna iedereen zijn films volgens alfabet in de kast zet... Vind dat er zo enorm rommelig uitzien... Ik zet alles volgens studio en daarna een beetje volgens kleur zodat alles een beetje mooi in elkaar overgaat, ziet er niet alleen overzichtelijker uit, omdat de spines overeenkomen, maar ik vind zo makkelijk dingen terug.... Maar ja ieder z'n ding... Zal later ook eens fotos plaatsen
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-07-2013 om 09:11

  2. #827

    Standaard

    Ik heb ook lang volgens studio/productiemaatschappij geprobeerd, maar dat hield ik niet vol. Dan moet je ook al vanbuiten weten welke film bij welke studio hoort en zo. En wat doe je met films die door meer dan één studio geproduceerd zijn? Daar had ik vaak moeilijkheden mee.

    Nu staan ze op genre en dan op alfabet (m.u.v. de Disney Classics en de Pixars, die staan op volgorde van verschijnen).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb ook lang volgens studio/productiemaatschappij geprobeerd, maar dat hield ik niet vol. Dan moet je ook al vanbuiten weten welke film bij welke studio hoort en zo. En wat doe je met films die door meer dan één studio geproduceerd zijn? Daar had ik vaak moeilijkheden mee.

    Nu staan ze op genre en dan op alfabet (m.u.v. de Disney Classics en de Pixars, die staan op volgorde van verschijnen).
    ik vind het echt simpel om te weten welke film van welke studio is. Films hebben altijd een soort sfeer omzich heen van de studio die ze uitbrengt. Maar dat is iets vreemd persoonlijk aan mezelf denk ik dan haha

    Zolang de cover aantoont van welke studio deze is staan deze bij elkaar... Ik plaats ze eigenlijk volgens distributeur, wie ze heeft uitgebracht.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-07-2013 om 13:03

  4. #829

    Standaard

    Ik plaats ze op volgorde van de kleur van de hoes, vervolgens op EAN-code en tenslotte op aanschafprijs (van duur naar goedkoop). Staat geweldig, kan alleen geen film meer terugvinden. Net als bij dat rare systeem dat ze in Nederland tegenwoordig in de openbare bibliotheken hanteren. Alfabetisch op titel lijkt me toch een stuk handiger...

  5. #830

    Standaard

    Hier de actuele stand van zaken na mijn laatste aanwinst: Donnie Darko LE van Arrow

    Waarschijnlijk ook mijn collectie op zijn grootst, wil van een hoop af en veel minder gaan kopen...













    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #831

  7. #832

    Standaard

    Nice Martin!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #833
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi Martin.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #834

    Standaard

    Thanks guys

    Ook een lichte aanmoediging om dit topic nieuw leven in te blazen..!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #835

    Standaard

    Ik zal eens kijken dat ik vanmiddag wat foto's maak.

  11. #836

    Standaard

    Mijn collectie (zonder de speciale uitgaven en grotere boxen):

    IMG_2687.jpg IMG_2683.jpg

    De kast heb ik via marktplaats gekocht en is eigenlijk een (custom-made) roomdivider (nadat mijn Ikea-kast te klein werd). Aan de achterkant heeft de kast eenzelfde opbergcapaciteit als nu zichtbaar aan de voorkant. Maar mocht ik die willen benutten dan moet ik hem dus wel weer als roomdivider dwars op de muur plaatsen...

  12. #837

    Standaard

    Dat is een mooie kast!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #838

    Standaard

    Ben nieuw hier op de forum maar doe ff mee om mijn collectie ook mee te delen. Deze kast heb ik volledig zelf uitgetekend en gemaakt op
    maat van vloer tot plafond inclusief inbouwverluchting en tevens mee in de muur verwerkt. Heb nu reeds rond 330 blu-rays waar ik best trots
    op kan zijn. Het is dan ook een hele zoektocht om sommige te vinden. Ik hang dan ook vast aan originelen met Nederlandstalige cover en subs... sommigen heb ik maanden achter gezocht!!
    bij mij staat het volgens genre. Bovenaan alle marvels bij elkaar, dan DC, Hasbro, dan ook alle fantasie bij elkaar, Sci-fi, klassiekers, Disney, noem maar op... en we blijven verzamelen ������������
    97F38BDC-3477-4FBE-BFB3-26460BD8C4BF.jpg

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie_Freak Bekijk bericht
    Ben nieuw hier op de forum maar doe ff mee om mijn collectie ook mee te delen. Deze kast heb ik volledig zelf uitgetekend en gemaakt op
    maat van vloer tot plafond inclusief inbouwverluchting en tevens mee in de muur verwerkt. Heb nu reeds rond 330 blu-rays waar ik best trots
    op kan zijn. Het is dan ook een hele zoektocht om sommige te vinden. Ik hang dan ook vast aan originelen met Nederlandstalige cover en subs... sommigen heb ik maanden achter gezocht!!
    bij mij staat het volgens genre. Bovenaan alle marvels bij elkaar, dan DC, Hasbro, dan ook alle fantasie bij elkaar, Sci-fi, klassiekers, Disney, noem maar op... en we blijven verzamelen ������������
    Ziet er goed uit Movie Freak! Leuk zo'n echte verzamelaar als jij erbij op het forum!

  15. #840

    Standaard

    Mooi gedaan Movie_Freak
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #841

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Ziet er goed uit Movie Freak! Leuk zo'n echte verzamelaar als jij erbij op het forum!

    Thanks!! We doen ons best

  17. #842

    Standaard

    Ook maar weer eens een update! Foto's zijn wat groot, dus hier een link naar waar ze allemaal staan: http://imgur.com/a/GzAjC

  18. #843

    Standaard

    Klasse Ingmar.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #844

    Standaard

    Ziet er inderdaad netjes uit. Kan zo op het eerste oog niet echt een systematiek ontdekken, maar zolang jij alles terug kunt vinden maakt dat ook niet uit. Wel zou ik die ene plank in je kast een keer omdraaien. Lijkt alsof ie verkeerd-om gemonteerd is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ziet er inderdaad netjes uit. Kan zo op het eerste oog niet echt een systematiek ontdekken, maar zolang jij alles terug kunt vinden maakt dat ook niet uit. Wel zou ik die ene plank in je kast een keer omdraaien. Lijkt alsof ie verkeerd-om gemonteerd is.
    Hahaha, ja, zo ziet die plank er al jaren uit inmiddels, we hebben nooit de zin gehad om de hele kast weer uit elkaar te halen (niet echt makkelijk los te maken en simpel om te draaien) en we vinden het inmiddels wel wat hebben :P

    Heb zelf wel een systeem, maar niet een standaard systeem inderdaad. Een misdaad plank, een tiener serie plank, een familie serie plank, een plank met series die gemaakt zijn door dezelfde mensen, etc. Planken met series die ''over'' blijven na die sortering, etc.

  21. #846

    Standaard Mijn Film Collectie

    Hierbij ook eens wat foto's van mijn film en film gerelateerde collectie


    Verschillende kasten gevuld met hoofdzakelijk blu-ray maar ook dvd, gesorteerd op genre.
    De blu-ray's die naast het bruine kastje opgestapeld liggen moeten eerst allemaal nog in het dvd profiler archief gezet worden voor ze op de juiste plek in de kasten gaan
    De vitrine is gevuld met film beelden, figuurtjes, soundtrack cd's en andere film gerelateerde items.
    En op de boem boem sub van HK staat het mooie Hogwarts castle te pronken met onder in de lade alle H.P. films





    In de kleine vitrine staan hoofdzakelijk blu-ray en dvd film trilogy/anthology boxen en special packaging collectors editions





    Boven op de kasten staan voornamelijk vhs/dvd giftsets en film gerelateerde items (soundtrack lp singles, bios display van JP, ...)


    Anchorbay tins van Evil Dead 2 & Hellraiser, Star Wars trilogy defenitive metalen vhs giftset, Evil Dead book of the dead uitgave, ...



    Onder in een grote vritrine waar allemaal rallyauto schaalmodellen staan, staan nog enkele vhs/dvd giftsets en wat film items.



    Op het bovenste plankje is wat dvd opslag te zien wat pas binnen is en nog gesorteerd moet worden (op de Warner digipack 10delige serie na)
    En op het onderste plankje staan mijn veelal digipackachtige collectors uitgaves, en een paar headshaped case editions


    Achter die digipacks staat dan een deel van mijn 80's horror film series op dvd gestald



    Boven aan de muur hangt een grote plank waar de meeste van mijn vhs/dvd/bluray collectors/gift boxsets gestald staan.



    Boven op de kast met de film beeldjes en andere film gerelateerde items, staan de Predator en Amazing Spiderman blu-ray collectors koppen.
    En daarachter de JP vhs DNA kofferset.



    Hier staan dvd's die klaar staan om nog bekeken te worden en dan na het zien van elke film beslissen of hij blijft of weg mag uit mijn collectie.



    En als laatste is te zien de complete Matrix uitgave in de plexiglas case met beeldje,
    Met daarnaast onze kleine (killer) vriend Chucky haha.
    En hier komt altijd het stapeltje te staan wat er in de betreffende week allemaal binnen gekomen is aan films.
    Dit stapeltje heb ik dus in de dagen van vorige week nieuw binnen van Amazon, Marktplaats en kringlopen/rommelmarkten.



    En dan heb ik nog een grote flightcase koffer staan waar nog een hoop dvd/bluray in zit opgeborgen wat ik gewoon niet meer kwijt kan in de kasten
    Zit echt serieus met ruimte tekort de laatste maanden, en er blijft maar nieuw spul binnen stromen iedere week, hahaha


    Nou dit was een beetje een impressie met wat ik in mijn film (slaap)kamer heb staan,
    Hoop dat jullie het leuk vinden om te zien, als je vragen of comments hebt, meld het gerust hieronder!

  22. #847

    Standaard

    Mooie collectie met Hogwarts natuurlijk als pronkstuk! Wel iets te vol en chaotisch naar mijn smaak

    Wel nog een echte old-school giftsetcollectie zoals je er nog maar weinig ziet lijkt het..

    En zie ik daar nou de enige echte mr. Oizo in de vensterbank?
    Laatst aangepast door Martin Z. : 14-04-2017 om 10:36
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    En zie ik daar nou de enige echte mr. Oizo in de vensterbank?
    Dat is een Flat Eric. En die zijn nog steeds te koop

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Dat is een Flat Eric. En die zijn nog steeds te koop
    Ooohhhh ja, mr. Oizo is de artiest. Ooit eens zo'n pop gewonnen op de kermis..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #850

    Standaard

    Prachtig!��
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •