Pagina 24 van 34 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 850 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb liever de dikkere doosjes, vind ik toch wat stabieler.
    ... en dan is de prijs van blu ray ook nog eens goedkoper dan hier.
    Mmm, meer plastic voor je geld

    Toch zouden zelfs de dunnere nog wat dunner van mij mogen, je krijgt alleen maar een hoop lucht in de dozen en als je een verzamelaar bent zoals ik, kost dat gewoon wanden vol met kasten om het op te slaan. Stabiel blijven ze toch wel liggen, en als je een rijtje vol hebt, dan blijft het wel staan. Ook wordt de lucht niet benut om er een leuke inlay in te doen, dat wordt steeds zeldzamer...... doe mij maar een mooi dun doosje
    Have fun and enjoy your collection

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, meer plastic voor je geld

    Toch zouden zelfs de dunnere nog wat dunner van mij mogen, je krijgt alleen maar een hoop lucht in de dozen en als je een verzamelaar bent zoals ik, kost dat gewoon wanden vol met kasten om het op te slaan. Stabiel blijven ze toch wel liggen, en als je een rijtje vol hebt, dan blijft het wel staan. Ook wordt de lucht niet benut om er een leuke inlay in te doen, dat wordt steeds zeldzamer...... doe mij maar een mooi dun doosje
    Slimcases ben ik helemaal voor. En waarom niet in het formaat van een CD dan kan ik er nog meer opslaan
    Want ik heb een ernstig ruimte probleem.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #578

    Standaard

    heb ook nog eens een update gedaan .











    Terminator 2 skynet editie Blu-ray


  4. #579

    Standaard

    mooi collectie point8!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, meer plastic voor je geld

    Toch zouden zelfs de dunnere nog wat dunner van mij mogen, je krijgt alleen maar een hoop lucht in de dozen en als je een verzamelaar bent zoals ik, kost dat gewoon wanden vol met kasten om het op te slaan. Stabiel blijven ze toch wel liggen, en als je een rijtje vol hebt, dan blijft het wel staan. Ook wordt de lucht niet benut om er een leuke inlay in te doen, dat wordt steeds zeldzamer...... doe mij maar een mooi dun doosje
    Idd verder is een slanker doosje eigenlijk zoiezo wat mooier over het algemeen.
    Scheelt denk ik 20 doosjes op een plank als je die dunne gebruikt.

    Effe nog een vraagje tussendoor.
    Ik zoek een origineel doosje en hoesje van de film ghostbuster.
    Ik heb dat nou in een uitgeprint hoesje zitten maar wil het eigenlijk echt compleet origineel.
    Weet iemand hoe ik aan zo'n doosje kan komen?

    Ik had m bij het ps3 spel ghostbusters gekregen en daar zat ie los in het doosje.

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Effe nog een vraagje tussendoor.
    Ik zoek een origineel doosje en hoesje van de film ghostbuster.
    Ik heb dat nou in een uitgeprint hoesje zitten maar wil het eigenlijk echt compleet origineel.
    Weet iemand hoe ik aan zo'n doosje kan komen?

    Ik had m bij het ps3 spel ghostbusters gekregen en daar zat ie los in het doosje.
    Ben bang dat je 'm alleen in je bezit kunt krijgen als je de blu-ray los koopt.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Idd verder is een slanker doosje eigenlijk zoiezo wat mooier over het algemeen.
    Scheelt denk ik 20 doosjes op een plank als je die dunne gebruikt.
    Ik moest er wel even aan wennen, dat ze in een dunnere case zaten. Maar wegens ruimte gebrek kan ik me blurays wel beter kwijt op dit moment omdat ze in die dunne cases zitten.

    Dan vind ik het wel weer vreemd dat DFW de " normale " amaray hoesjes hanteert. Dus de gewone dvd hoes dikte. Staat nou niet bepaald mooi. Een hele hoop dunne hoesjes worden dan opeens afgewisseld met een aantal dikkere hoesjes.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  8. #583

    Standaard

    gewoon geen DFW kopen. Zijn vaak toch slechte uitgaves
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #584

    Standaard

    mijn voorkeur gaat uit naar die dikkere doosjes die vind ik dan weer mooier dan die dunne.

  10. #585

    Standaard

    mooier? Wat is er mooier aan, zelfde kleur even groot, alleen zijn ze dikker dan de slimcases en zijn beter opbergbaar.

  11. #586

    Standaard

    tja , ik vind ze mooier omdat ze dikker zijn , zie je ook beter welke titel er op de zijkant op staat.
    maar dat is nu ieder zijn ding natuurlijk.

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    gewoon geen DFW kopen. Zijn vaak toch slechte uitgaves
    Tjah, ik ben niet echt van het importeren namelijk. En de films die ik van DFW heb, vind ik er goed uitzien. Met aardig wat extra's erbij. Tot nu toe verneukt RCV het bij mij heel erg qua beeld en extra's. Dat is echt te droevig voor woorden.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  13. #588

    Standaard

    Kan het nu weer over de collecties zelf gaan ipv weer een discussie te starten over het wel of niet aanschaffen/houden van de dikke of dunne doosjes?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Tjah, ik ben niet echt van het importeren namelijk. En de films die ik van DFW heb, vind ik er goed uitzien. Met aardig wat extra's erbij. Tot nu toe verneukt RCV het bij mij heel erg qua beeld en extra's. Dat is echt te droevig voor woorden.

    tot nu toe zijn alle releases (op een paar na) van RCV te droevig voor woorden, ik zit al jaren te hopen dat dat bedrijf eens failliet gaat, maar helaas bestaat het nog steeds
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door point8 Bekijk bericht
    heb ook nog eens een update gedaan .



    Zit er één of andere logische ordening in je verzameling ? Schitterende collectie wel moet ik zeggen


  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    tot nu toe zijn alle releases (op een paar na) van RCV te droevig voor woorden, ik zit al jaren te hopen dat dat bedrijf eens failliet gaat, maar helaas bestaat het nog steeds
    Ik heb bijvoorbeeld Kill Bill 1 - 2 en Sin City van RCV. Gaat nergens over bij die films. Dit zullen ook denk ik me laatste RCVs worden qua blu ray want dat is echt om te huilen.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Ik heb bijvoorbeeld Kill Bill 1 - 2 en Sin City van RCV. Gaat nergens over bij die films. Dit zullen ook denk ik me laatste RCVs worden qua blu ray want dat is echt om te huilen.
    Deze drie heb ik regio vrij uit de VS. Je hoeft helemaal niet RCV te kopen. Tenzij je natuurlijk Nederlandse ondertitels wil. Ik ben opzich nog benieuwd naar House of the flying daggers of die dezelfde transfer heeft als mijn VS uitgave.

  18. #593

    Standaard

    Wat een mooie collecties allemaal, ik loop er zelfs van te watertanden

    Jammer dat ik pas aan het eind van het jaar over kan stappen het geld het, heb als 15
    arige niet even 200 euro voor een goede speler+ blue-rays

    Maar respect voor ieder z'n collectie want tis zeker niet goedkoop
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #594

    Standaard

    Wel goedkoop als je genoeg geld hebt.

  20. #595

    Standaard

    en zoveel mogelijk importeren, stukken goedkoper dan hier in NL
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #596

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gafietsuh Bekijk bericht


    Mooi, alleen spijtig dat het wat wazig is!


  23. #598

    Standaard

    Tof al die Ikea dvd rekjes, ik heb ze ook .

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Mooi, alleen spijtig dat het wat wazig is!
    Ik weet het..... ga morgen even kijken dat ik een andere camera gebruik. Of een statief ofzo...

  25. #600

    Standaard

    > Of een statief ofzo...

    gewoon wat minder drinken in het weekend

Pagina 24 van 34 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •