Pagina 32 van 34 EersteEerste ... 2228293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 850 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Is dat een ikea besta kast (de zwarte)? Want die hadden ze toch enkel in het bruin. Of bedriegt de foto en is het toch meer bruin?
    De foto bedriegt Het is de zwartbruine besta kast. Perfect voor blu-rays! Wel moet je 5 extra planken kopen...


  2. #777

    Standaard

    Erg mooie collectie

  3. #778

    Standaard

    Tijd voor een update van mijn nog niet al te grote collectie. Ben benieuwd naar jullie meningen










  4. #779

    Standaard

    http://s722.photobucket.com/albums/ww223/chevano/

    Niet alleen blu ray's
    hd dvds en dvds staan er niet op en nog behoorlijk wat ander spul ook niet, heb veel in dozen zitten.
    Als ik het ooit verbouwd krijg dan zal ik eens een mooi overzicht maken.

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Erg mooie collectie
    Bedankt


  6. #781

    Standaard

    Hieronder een paar foto's van mijn in de muur gebouwde kast met mijn blu-rays.
    De zes bovenste vakken hebben allemaal ledstrips er in weggewerkt, ik moet alleen nog de domotica aansluiten. De onderste drie vakken zitten precies achter de bank, omdat ik de dvd's bijna niet meer kijkmaar ze niet weg wil doen...
    Als alle verlichting werkt zal ik nog wat close-ups plaatsen.




  7. #782

    Standaard

    Ga fietsuh erg mooi gedaan heel netjes kan je trots op zijn.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #783

  9. #784

    Standaard



    Niet de beste kwaliteit foto en nog eens verkleint maar het is duidelijk te zien dat er steeds minder ruimte is.

  10. #785

  11. #786

  12. #787

    Standaard

    @ Horment: snel uitbreiden die hap

    @ Gafietsuh: echt prachtig gedaan, ben jaloers!

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Mooi! Ik wist niet dat Bolt een rugnummer had...
    Bij de special edition dvd van De speurneuzen en Taran en de Toverketel zaten stickers met alle rugnummers van 1-50. Die je op je disney blu ray's of dvd's kunt kleven.

  14. #789

    Standaard

    Dat laatste doe ik ook. Alleen heb ik nu weer stickers te kort, omdat ik ze eerder al bij de DVD's had gebruikt. Ook bij de US-slipcovers (aangekocht voor exemplaren die in NL geen slipcover kregen) maak ik er gebruik van, aangezien die geen nummering hebben.

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat laatste doe ik ook. Alleen heb ik nu weer stickers te kort, omdat ik ze eerder al bij de DVD's had gebruikt. Ook bij de US-slipcovers (aangekocht voor exemplaren die in NL geen slipcover kregen) maak ik er gebruik van, aangezien die geen nummering hebben.
    Ik heb geluk dat ik die twee disney dvd heb gekocht dus ik heb nog een sticker vel extra.

  16. #791

    Standaard

    Stop met alfabet doe t op de maatschappij

  17. #792

  18. #793

    Standaard

    Ik heb zoiets ook. Alleen dan heb ik de slipcovers en steelbooks nog apart staan. Maar ik vind inderdaad op maatschappij ook veel mooier.

    Alle logootjes mooi bij elkaar
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #794

    Standaard

    Ja precies .. ik doe ze dan ook nog op kleur oogt een stuk rustiger anders ziet zon kast er zo chaotisch uit.. natuurlijk niet mooi in de woonkamer

  20. #795

    Standaard

    Zal even de rest er neerzetten er zijn er wel stuk of 6 uitgeleend agg jaa



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    et voila

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dion89 Bekijk bericht
    Ja precies .. ik doe ze dan ook nog op kleur oogt een stuk rustiger anders ziet zon kast er zo chaotisch uit.. natuurlijk niet mooi in de woonkamer
    Ik vind dat het wel wat heeft. Ik heb mijn verzameling opnieuw gesorteerd op productie jaar van oud naar nieuw.

  22. #797

    Standaard

    Ik begrijp dat het mooier oogt als alles op kleur en op maatschappij gesorteerd staat. Echter als je een paar honderd blu-rays hebt, lijkt het me lastig wat terug te vinden? Dan moet je uit je hoofd weten door welke maatschappij een film is uitgegeven of welke kleur de hoes heeft. Zelf heb ik alles op genre staan. Ik kan zo alles terugvinden.

  23. #798

    Standaard

    Om de één of andere onbekende reden lukt mij dat moeiteloos. Bij mij staan ze eerst op filmmaatschappij, vervolgens op uiterlijk (zodat de slipcovers, steelbooks ed. bij elkaar staan), dan op jaar van release in de bioscoop en als laatste selectie daarbinnen min of meer per genre en uiteindelijk binnen die selectie simpelweg hoe 't mooiste oogt. Uitzonderingen zijn dan bv. Kill Bill 2, die naast Kill Bill 1 staat, ook al zijn daar ander titels tussen verschenen. Verzamelingen waar alle filmlogo's en uiterlijke uitgaves door elkaar staan vanwege alfabetisch, ... het zou gewoon niets voor mij zijn. Een gezonde drang tot éénheid, I guess. Ieder diertje z'n maniertje. Voor mij oogt dit erg aangenaam.
    Laatst aangepast door Esteban : 14-02-2012 om 01:03

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Om de één of andere onbekende reden lukt mij dat moeiteloos. Bij mij staan ze eerst op filmmaatschappij, vervolgens op uiterlijk (zodat de slipcovers, steelbooks ed. bij elkaar staan), dan op jaar van release in de bioscoop en als laatste selectie daarbinnen min of meer per genre en uiteindelijk binnen die selectie simpelweg hoe 't mooiste oogt. Uitzonderingen zijn dan bv. Kill Bill 2, die naast Kill Bill 1 staat, ook al zijn daar ander titels tussen verschenen. Verzamelingen waar alle filmlogo's en uiterlijke uitgaves door elkaar staan vanwege alfabetisch, ... het zou gewoon niets voor mij zijn. Een gezonde drang tot éénheid, I guess. Ieder diertje z'n maniertje. Voor mij oogt dit erg aangenaam.
    Misschien heb je er nog niet zoveel. Ik had dat ook eerst zo, maar nu ik richting de 900 films ga, is het echt een stuk handiger om op alfabetische volgorde te sorteren .

    En dan lijkt 900 veel, maar sommigen op dit forum bezitten 2000+ films .

  25. #800

    Standaard

    Ik denk dat dat me altijd zal blijven lukken, titels die niet nieuw zijn weet je nog altijd staan, toch? Eén van m'n vrienden heeft nu een collectie van 1132 titels en die past hetzelfde systeem toe. 2000 films is natuurlijk niet weinig.

Pagina 32 van 34 EersteEerste ... 2228293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •