Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 850 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Maat van me heeft ook zon 1000 films ik zeg nie dat t in 10 seconde lukt maar toch ok nie meer als 30 ... als je veel films hebt ben je tegelijkertijd ook een kenner en weetje wel hoe of wat zou ik denken.. maar eigenlijk geen discussie mogelijk ieder zijn eigen ding toch

  2. #802

    Standaard






    Lekker dan zie nu pas dat het hoesje van "Tenderness" kapot is aan de bovenkant..

    Laatst aangepast door Dragon. : 04-03-2012 om 14:30

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Misschien heb je er nog niet zoveel. Ik had dat ook eerst zo, maar nu ik richting de 900 films ga, is het echt een stuk handiger om op alfabetische volgorde te sorteren .

    En dan lijkt 900 veel, maar sommigen op dit forum bezitten 2000+ films .
    ik heb wellicht 1 van de grotere collecties en ik kan normaal binnen de 30 - 60 seconden een dvd vinden. mainstream films staan gewoon per maatschappij. cult / cinefiel staan onderverdeeld op verschillende criteria als genre / land etc.

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht






    Lekker dan zie nu pas dat het hoesje van "Tenderness" kapot is aan de bovenkant..

    Leuke collectie Ik zie dat je enkel NL releases hebt. Je zou wat meer moeten importen, bespaart je een hoop geld!


  5. #805

    Standaard

    Thanks al koop ik de meeste titels al goedkoper als wanneer ze net uit zijn,maar met importeren heb je toch een CC nodig? Die heb ik ook niet en ga ik er ook niet voor aanschaffen heb wel Paypal.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Thanks al koop ik de meeste titels al goedkoper als wanneer ze net uit zijn,maar met importeren heb je toch een CC nodig? Die heb ik ook niet en ga ik er ook niet voor aanschaffen heb wel Paypal.
    Je kunt een prepaid creditcard aanschaffen. Kan gewoon online en je hebt niet eens een fysieke CC nodig. Kan b.v. via 3vcard.

    Dan koop je via iDeal gewoon tegoed op (b.v. €53,- = €50,- CC tegoed). Je krijgt dan een online Visa Creditcard en de gegevens die je via mail en via de site krijgt, kun je gewoon gebruiken op sites als Amazon alsof het een echte Creditcard is .

    Gebruik ik zelf ook, dan bepaal je gewoon zelf hoeveel je wilt uitgeven .

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Je kunt een prepaid creditcard aanschaffen. Kan gewoon online en je hebt niet eens een fysieke CC nodig. Kan b.v. via 3vcard.

    Dan koop je via iDeal gewoon tegoed op (b.v. €53,- = €50,- CC tegoed). Je krijgt dan een online Visa Creditcard en de gegevens die je via mail en via de site krijgt, kun je gewoon gebruiken op sites als Amazon alsof het een echte Creditcard is .

    Gebruik ik zelf ook, dan bepaal je gewoon zelf hoeveel je wilt uitgeven .
    Oke dan dat wist ik niet,zal er eens naar kijken! Thanks voor de tip..

  8. #808

    Standaard

    Vandaag een nieuw opbergkastje gekocht (staand) en heb er een hang variant van gemaakt. Het kastje waar de Blu-ray's eerst in stonden was te klein geworden.

    Foto (klikken voor groter)


  9. #809

    Standaard



    Nog plaats om aan te vullen. Links ervan 4 kasten met DVD's.

  10. #810

    Standaard

    DVD's en Blu-Ray's door elkaar. Een deel van mijn collectie staat niet op deze foto's (stuk of 200 films ontbreken, voornamelijk DVD's).


    Batman steelbooks, Drive & Mission Impossible: Ghost Protocol steelbooks, Blu-Ray's nog te bekijken (sommige films al wel meerdere malen gezien, o.a. Stand By Me & Taxi Driver) en DVD's nog te bekijken.



    Hugo Limited Edition Tinbox, Back to the Future Limited Edition Tinbox, Band of Brothers & The Pacific Tinbox + wat WW2 memorabilia (Handsteelgranaat is nep ).



    Een deel van mijn Clint Eastwood collectie. Door de ''Gran Torino'' steelbook zie je een grote zwarte box niet. Daar zitten nog 35 films in (35 Years, 35 Movies Collection) :P.



    Een deel van mijn blu-ray boxsets.



    Een aantal DVD-boxsets.



    Eerste helft van mijn kast met blu-ray's. Bovenste rij bestaat uit steelbooks :s).



    Tweede helft van mijn kast met blu-ray's. Bovenste rij bestaat uit boxsets, slipcovers, limited edition's enz.



    Een aantal v/d blu-ray titels vergroot:





    En tot slot een deel van mijn dvd's (lang niet alles):




  11. #811

  12. #812

    Standaard



























    Nog een keer hier, omdat sommigen niet meer op het dvd gedeelte kijken vermoed ik

  13. #813

    Standaard

    heeft ikea nog billy dvd kasten ? vind deze niet meer op de site ?

  14. #814

  15. #815

    Standaard

    Hier eindelijk foto's van mijn collectie:

    Overview:



    Boven naar beneden ingezoomd:









    Special/collector's editions:









    Bij de coen brothers collection zit tot wat er uit is allemaal blu-rays in.







    Filmboeken:



    Vitrine met hot toys van de 1989 batman film en nog een paar andere dingen:



    Lego death star:


  16. #816

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    echt heel netjes Batmaster
    Dankjewel! Ben er ook heel trots op!

  18. #818

    Standaard

    Waanzinnig goed..! Neem aan dat je een goede inboedelverzekering hebt...?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  19. #819

    Standaard

    Is er nog nooit bij iemand (zover jullie weten) de hele handel weggehaald naar aanleiding van het posten van je foto's?

    Ik wil wel fotos plaatsen maar ben 'bang' voor de evt. gevolgen

  20. #820

    Standaard

    Ik denk als je je adres er niet bij zet, dat niemand weet waar je woont....

    Maar ik heb zelf mijn inboedelverzekering wat hoger gezet, voor heel mijn collectie en apparatuur.

  21. #821

    Standaard

    Kan veel foto's niet zien... Wat ik wel kan zien is indrukwekkend

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Waanzinnig goed..! Neem aan dat je een goede inboedelverzekering hebt...?

    inderdaad , heel indrukwekkende collecties, maar heel even op het serieuze vlak, en ik hoop dat het voor niemand ooit gebeurd,maar stel nu er wordt bij je ingebroken en ze nemen je hele collectie aan blu ray en/of dvd mee,
    a) zou je dit ooit echt vergoed krijgen via je inboedelverzekering? veel forum leden hier, kopen en/of ruilen blu ray /dvd's.
    b) wat te denken qua zeldzame uitgaves zoals steelbooks en special edition uitgaves of limited gift editions bijvoorbeeld die oop zijn.

    en zelfs al zou je de waarde betaald krijgen, dan zou het je toch niet meer lukken om weer aan zo'n zelfde fraaie verzameling te komen?

    Misschien toch maar eens de telefoon pakken en een gesprekje met je verzekeringsadviseur plannen??

  23. #823

    Standaard

    Diefstal van dvd/blu ray collecties, zeg nooit nooit maar schrik zou ik toch niet hebben. Dieven zoeken vnl geld/juwelen, zaken met veel waarde die weinig plaats innemen, makkelijk te transporteren zijn. Ik denk dat vooral wij waarde hechten aan een dvd/blu ray collectie, veel meer geld zit in kunst, munten, strips, postzegels... Naar mijn bescheiden mening moeten die meer op hun hoede zijn.

    Verlies door brand/water daarentegen... De verzekering keert slechts deel uit, best even navragen bij je makelaar. En kunnen bewijzen wat in je collectie zat is ook geen overbodige luxe...

  24. #824

    Standaard

    Ik zou de polisvoorwaarden even goed bekijken. In pincipe bepaal je zelf voor welk bedrag je je verzameling en/of apparatuur wilt verzekeren.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  25. #825

    Standaard

    In het verleden is hier al veel over gediscussieerd. Er is een heel topic over.

Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •