Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Voor de twijfelaars deze serie wordt vanaf vanavond uitgezonden op RTL4 en begint om 22.30. Ik ga zeker kijken, ik wil wel eens weten of deze serie de aanschaf waard is.
    Ik dus ook, heb het nog niet gezien maar wil inderdaad ook weten of ie het kopen waard is.
    Mijn eerste idee zeg van wel als ik zo de voorstukjes ziet.

  2. #27

    Standaard

    Sowieso, voor die 14,99 bij FRS hoef je het niet te laten...

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Sowieso, voor die 14,99 bij FRS hoef je het niet te laten...
    Tja, maar als het niks is laat ik hem toch liever staan voor die €14,99 zonder korting.
    :wink:

  4. #29

    Standaard

    Heb hem ook net vorige week opgehaald 2 voor 25 euro zeer leuke en mooie film echt een film voor iedereen lijkt mij

  5. #30
    gregorius
    Guest

    Standaard

    Ik ben zo over deze serie zo te spreken dat ik er meteen maar een site (met eigen forum) over heb opgezet. Hij is al te bezichtigen, maar is nog wel in ontwikkeling.
    Ik heb de DVD in twee delen bekeken en heb me geen moment verveeld.
    De verhaallijn bleef me boeien en vooral de humor sprak me erg aan.

    Voor de liefhebber:

    www.the10thkingdom.nl

  6. #31
    sterrie
    Guest

    Standaard the tenth kingdom

    Hallo iederen,

    Ik heb de tenth Kingdom gekeken en ik was er helemaal weg van. Alleen op het laatst zeggen ze dat er nog allemaal crisisen komen en dat het einde van het eerste boek is maar dat boek is nergens te vinden en komt er dus nog een gevolg?

    Mail me alsjeblieft of je meer weet van dit.

    Sterrie

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Tja voor 14,99 kun je er geen buil aan vallen, vindt je het niks heb je een leuk setje onderzetters.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Sowieso, voor die 14,99 bij FRS hoef je het niet te laten...
    Tja, maar als het niks is laat ik hem toch liever staan voor die €14,99 zonder korting.
    :wink:
    Heel erg jammer dat de film in het 4;3 formaat op dvd staat.
    Is voor mij een reden om de film vooralsnog te laten staan.
    Toch jammer van zo,n leuke film.

  9. #34

    Standaard

    Voor de twijfelaars die niet alleen wonen:

    Voordeel van deze film is dat je je met zijn allen vermaakt. Ik heb toch een heel andere smaak dan mijn vrouw, maar met deze film/serie was het toch 416 minuten zeer gezellig op de bank. (Ik: Cracker, The Lakes, Novociento, Starship Troopers en natuurlijk Red Sonja. Zij; Stuart Little, X-files, Merlin en natuurlijk terms of endearment)
    We hebben de (nog kleine) kinderen in bed gesmeten en in drie avonden de bups gezien. Zitten nu in een 'zwart gat'.

  10. #35

    Standaard

    Nog even dit:

    Camryn Manheim als sneeuwwitje vond ik toch wel geweldig gevonden! Proest!

  11. #36

    Standaard

    ben nog bezig heb al 2 dvd's gekeke
    nu de laatste cd nog
    ben benieuwd hoe dattie afloopt

  12. #37

    Standaard

    nu dus ook de laatste afgekeken
    en echt een heel leuk verhaal
    heb me geen moment verveeld
    echt een leuke film
    een koper :P

  13. #38

    Standaard

    Zéker een leuke en onderhoudende film! En dat voor maar € 11 (3 voor 33 bij FRS).

  14. #39

    Standaard

    Ik heb de DVD al een tjdje in huis, ook omdat er zoveel goeds over te horen was. Ik moet zeggen het eerste stuk was effe door worstelen, maar daarna ging ik het ook leuk vinden. Wat al eerder genoemd is zat niet iedere acteur even goed in zijn rol wat wel jammer was.
    Persoonlijk vondt ik vooral de trollen erg slecht en dan niet zozeer kwa acteren, maar kwa vormgeving dat had volgens mij beter gekunt.
    DVD Serie boxen zijn het leukst !!!

  15. #40

    Standaard

    Dit weekend gehuurd. Erg origineel, modern sprookje en bij tijd en wijle ook erg grappig. Zeker de moeite van het bekijken waard. In een dag uitgekeken en me geen moment verveeld, ondanks de speelduur van bijna 8 uur.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb de DVD sinds kort in huis, en alweer twee keer gezien. Het blijft heerlijk om te kijken met veel woordspelingen zoals die enge koorts die op zaterdagen toeslaat.
    Have a nice day !

  17. #42

    Standaard

    Heb hem laatst op aanraden van een vriendin gekocht en hij is zeker de moeite waard, hoewel ik [spoiler:60cf8e261a]dat gedoe met dat lange haar[/spoiler:60cf8e261a] wel een beetje te tover-achtig vond.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  18. #43

    Standaard

    Ja maar is deze film nu écht leuk?

    En heeft Rutger een beetje een prominente rol?

  19. #44

    Standaard

    De film is écht leuk.

    Maar ik kan niet zeggen dat Rutger een zeer prominente rol heeft. Eerlijk gezegd heeft hij ook niet zoveel tekst. Zijn dreigende aanwezigheid is voldoende.
    Have a nice day !

  20. #45

    Standaard

    Lijkt mij een mooie mini-serie,
    maar zal er ooit een betere versie uitkomen met geremastered beeld en geluid?Dus met anamorphic widescreen beeld en met DD 5.1 of DTS geluid?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ja maar is deze film nu écht leuk?

    En heeft Rutger een beetje een prominente rol?
    Is dat zo belangrijk dan?
    Had de film (serie) beter geweest als Rutger een prominente rol had?
    Je moet naar plaatje in het geheel kijken,
    Ik vind dit persoonlijk wel een van de beter hallmark film.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ja maar is deze film nu écht leuk?

    En heeft Rutger een beetje een prominente rol?
    Is dat zo belangrijk dan?
    Had de film (serie) beter geweest als Rutger een prominente rol had?
    Je moet naar plaatje in het geheel kijken,
    Ik vind dit persoonlijk wel een van de beter hallmark film.
    Inmiddels gezien en ik vind hem ook erg leuk, op de trollen na. (Iets te kinderachtig).

    Ik zei overigens niet dat ik het belangrijk vond dat Rutger een prominente rol heeft, was gewoon nieuwsgierig.
    "City of light, city of magic!"

  23. #48

    Standaard

    Best wel een leuke reeks, heb deze onlangs gezien en op zo'n 3 dagen bekeken (1 dvd per keer). Geen enkele keer op pauze moeten drukken.
    Vond wel een grappige rol van Ed O'Neill, nauwelijks te herkenen, maar wel te horen. En ook goed gevonden: een troll met een schoenenfettish en dan nog van iemand die vroeger schoenen verkocht :wink:.

    Wat mij wel opgevallen is: de map van dit 'sprookjesland':

    Lijkt verdacht veel op Europa
    (De landkaart van de Koninkrijken, is in werkelijkheid een aangepaste kaart van Europa.)bron: http://www.the10thkingdom.nl/

    Nog weer weetjes :
    http://www.the10thkingdom.nl/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •