De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: .

  1. #1

    Question .

    .
    .
    Laatst aangepast door jurriaan : 29-09-2011 om 14:48 Reden: Ivm privacy is dit bericht verwijderd.

  2. #2

    Standaard

    Indirectlicht, LED lamp van Philips.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Nu nog 'n automatisch licht-dimsysteem die aan de speler hangt... ps. ik kijk mijn films in het donker

    ps. deze is ook fijn voor op de achtergrond; Click
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 21-06-2007 om 14:02
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Met de led lamp bedoelde ik die Living colours.

    Met indirect licht bedoel ik bijvoorbeeld lampen die niet direct in je ogen schijnen, zoals lichtslangen in een koof.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Da's ook mooi!, maar dan wel Ambilight full surround hè?
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 21-06-2007 om 15:24
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook hier Ambilight en voor de rest gewoon zwakke sfeer verlichting in de kamer en eveneens een Philips LivingColor.

  7. #7

    Standaard

    Ik gebruik meestal de Living Colors en af en toe de lichtslang die achter het meubel hangt. Ik zou eigenlijk willen dat er ook een soort Living Colors bestond in staafvorm en die ook wat krachtiger zou zijn zodat je dan ook nog wat accent verlichting kan gebruiken. Deze zou ik dan kunnen gebruiken op de plaats waar ik nu de lichtslang heb.

    @Johan van den D.
    Gebruik je die twee gecombineerd of los van elkaar?
    Het lijkt me vrij storend wanneer de ambilight iedere keer van kleur wisselt en de Living Colors niet. Of schakel je dan de kleurenwisselaar van de ambilight uit?
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 24-06-2007 om 19:55
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik zou eigenlijk willen dat er ook een soort Living Colour bestond in staafvorm en die ook wat krachtiger zou zijn
    Dan is dit je geluksdag.......:wink:
    http://www.ceratec.biz/index1.php?lang=2


    @Johan van den D.
    Gebruik je die twee gecombineerd of los van elkaar?
    Het lijkt me vrij storend wanneer de ambilight iedere keer van kleur wisselt en de Living Colours niet. Of schakel je dan de kleurenwisselaar van de ambilight uit?
    Ik gebruik ze los van elkaar en staan beide aan een andere zijde van de kamer, de invloed op elkaar is dus zeer gering.
    De Living Color is er slechts voor wat sfeer verlichting in de kamer opzich, niets meer niets minder.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan van den D. Bekijk bericht
    Dan is dit je geluksdag.......:wink:
    http://www.ceratec.biz/index1.php?lang=2
    Dit zijn luidsprekers met ingebouwde velichting.
    Ik bedoel een staaf die je dan bvb achter een TV-meubel op de grond kan leggen of in mijn geval achter de kast kan zetten of hangen zodat ze hetzelfde effekt hebben als de lichtslang.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 24-06-2007 om 19:53
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dit zijn luidsprekers met ingebouwde velichting.
    Ik bedoel een staaf die je dan bvb achter een TV-meubel op de grond kan leggen of in mijn geval achter de kast kan zetten of hangen zodat ze hetzelfde effekt hebben als de lichtslang.
    Dat heb je ook, is ongeveer hetzelfde als de licht speaker link maar dan alleen licht en heeft hetzelfde idee als Living Colors en met een extra module hetzelfde als Ambilight wat dus reageerd op het geluid.
    Ik heb al zitten zoeken maar kan de link helaas niet meer vinden.

    Ik meen dat het op het HTforum ook al eens besproken is en daar was ook iemand die hetzelf maakte.

  11. #11

    Standaard

    LivingColors
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •