Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard Wat vind je de beste trailer?

    Welke trailer kun je je herrineren waardoor je de film wilde zien?

    Bij waren dat Mission:Impossible II en Star Wars I: The Phantom Menace, en recentelijk; de trailer van Spider-Man.

    Ik weet niet precies wat nou een goede trailer maakt, maar ik denk de juiste combinatie van goede muziek en goede scenes uit de film.

    Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als er topic over trailers gestart werd, dus heb je iets te melden over trailers vertel het hier.

  2. #2

    Standaard

    Een trailer zegt me niks weet je dat!
    Een film moet je zien en niet op een stukje beeld van 3 minuten oordelen kijk een film als star wars ga je zeker heen maar een film
    als tomb raider daar zie je juist de beste 3 minuten van de film samen gevat.Vat me niet verkeerd ik heb niks tegen trailers en persoonlijk vind ik star wars ep 1 ook de mooiste KIPPEvel krijg ik
    er van maar laat je niet misleiden en ga gewoon de film zien is mijn tip."dat van tomb raider was gebaserd op eigen ervaring"!

  3. #3

    Standaard

    Ik vond de trailer van Panic Room super...

    En die van Minority Project ook...

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Een trailer zegt me niks weet je dat!
    Een film moet je zien en niet op een stukje beeld van 3 minuten oordelen kijk een film als star wars ga je zeker heen maar een film
    als tomb raider daar zie je juist de beste 3 minuten van de film samen gevat.Vat me niet verkeerd ik heb niks tegen trailers en persoonlijk vind ik star wars ep 1 ook de mooiste KIPPEvel krijg ik
    er van maar laat je niet misleiden en ga gewoon de film zien is mijn tip."dat van tomb raider was gebaserd op eigen ervaring"!
    Je hebt gelijk, daar doelde ik ook eigenlijk op, een film kan in sommige gevallen een tegenvaller blijken als je de film hebt beoordeeld op de trailer, maar in veel gevallen krijg je door het zien van goede trailers echt zin om de film te zien, wat dat betreft vind ik trailers de perfecte manier om een eerste indruk te krijgen van een film, en als je een trailer bekijkt maak je toch al snel een oordeel of je de film leuk lijkt of niet, dan heb ik het natuurlijk niet over bijvoorbeeld Star Wars Ep 2, daar gaan de mensen toch wel heen, maar bij een film als Panic Room heeft de trailer er misschien en waarschijnlijk wel een aantal mensen er naar toe gezet om de film ook daadwerkelijk te gaan zien in de bioscoop.

  5. #5

    Standaard

    Ik kijk het liefst geen trailers. Ik ga gewoon naar de film. Ik lees ook nooit de achterkant als ik een film huur, ik wil er gewoon niets van weten. Alleen dat ie goed is natuurlijk.

    Trailers kijk ik dus vaak achteraf

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Trailers kijk ik dus vaak achteraf
    Dit vind ik een heel goede benadering. Heel vaak is het, hoe beter de trailer hoe slechter de film. Alsof ze iets te verbergen hebben en dit doen achter een spectaculaire trailer, terwijl het vaak om een hoop samenbundeld lawaai en dito editing gaat.

  7. #7

    Standaard

    Op dit moment vind ik de 2 trailers van MiB II erg geslaagd. De benadering van "hoe beter de trailer hoe slechter de film" zal waarschijnlijk niet voor MiB II gelden.

    De benadering "hoe slechter de trailer, des te beter de film" kan trouwens ook. Ik vond Memento een sh*t trailer, d8 nog wat een sh*tfilm. Bleek achteraf een waanzinnige film te wezen
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb niet echt een trailer, die ik heel goed vindt, omdat ik de meeste wel leuk vindt. Ik vind het ook cool als er trailers op een dvd staan, die bekijk ik altijd. Tegenwoordig kijk ik ook veel trailers op het internet. ik vind de stem die meestal gebruikt bij de Amerikaanse trailers gebruikt wordt erg goed. Ik heb bij het programma van Eddy Zoe (somewhere in the past), de man gezien en ik was behoorlijk onder de indruk van het aantal trailers die hij van commentaar heeft voorzien.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    voornamelijk met trailers van humor films, is het zo dat alle grappen in de trailer zitten en dat er voor de rest geen moer aan is.
    Gelukkig vondt ik de trailers van LOTR toch wel geslaagd.

  10. #10

    Standaard

    Als ik een film gehuurd heb, kijk ik altijd eerst de trailer. Niet dat ik de film niet kijk als de trailer tegenvalt hoor, maar gewoon om in de stemming te komen.
    En als de film af is, kijk ik de trailer nog een keer. Dan zie je goed hoe slim ze editen. Bijvoorbeeld dat personages een gesprek lijken te voeren waarvan de zinnen in werkelijkheid een uur uit elkaar liggen.
    Soms een beetje volksverlakkerij dus, maar als de trailer vakkundig is gemaakt, kan ik daar wel bewondering voor hebben.

  11. #11

    Standaard

    Een trailer kan vaak ook de leuke momenten uit een film verraden. Dan zie je de film denk je, o ja dat zag ik in de trailer. Als ik een film wil zien dan komt het maar zelden voor dat het door een trailer komt. Vaak kan het wel helpen om je er aan te herinneren dat die en die film dan en dan uitkomen. Dus mij bij is een trailer niet echt doorslaggevend. Een heel goed voorbeeld waar ik me wel door de trailer heb laten verleiden, Pearl Harbor. De mooiste stukken zaten in die trailer en als je de film hebt gezien kom je, vind ik, bedrogen uit.
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Een trailer kan vaak ook de leuke momenten uit een film verraden.
    De trailer van Ransom was daar een 'mooi' voorbeeld van: in die trailer gingen ze lekker alles al verraden, namelijk dat Mel Gibson dat geld ging uitloven aan degene die hem de kidnappers aanwees .
    Trailers zijn leuk om een indruk te krijgen van de film, maar verklap niet de wendingen of het einde van het verhaal.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  13. #13

    Standaard

    Een goede trailer mag de spanning en de inhoud van een film niet verraden.
    Wel moet hij heel duidelijk de sfeer van een film neerzetten.
    Het mag nooit een reclamefilmpje worden, want dan zie je in 3 minuten geweldige hot-spots, terwijl de film zich misschien anderhalf uur voortsleept. kortom dan heb je te hoog gespannen verwachtingen en beoordeel je de gehele film uiteindelijk daardoor negatiever. Je had je er immers een enorme voorstelling van gemaakt.
    Ik vind, eerlijk gezegd geen enkele trailer die hieraan bovenmatig voldoet. Sindsdien bekijk ik voor de zekerheid pas achteraf de trailer en daar ben ik nog nooit echt laaiend enthousiast van geweest. Ik herinner me geen enekel die er uit knalde. Sorry.

  14. #14

    Standaard

    De trailer van South Park: Bigger Longer & Uncut was erg grappig. Voor de rest, tsja, meestal belooft de trailer meer dan je in werkelijkheid krijgt.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Destijds de trailer van The Mummy gezien en deze vond ik zo goed dat ik gelijk de hele film wou zien.

    Er zitten soms ook scenes in een trailer die in de film niet meer voorkomen. Bijvoorbeeld bij The Sixth Sence komt in de trailer de scene met Mr. Marchall voor terwijl deze scene uit de film verwijderd is. Als je de DVD hebt kun je de scene met Mr. Marchall alsnog bekijken bij de extra's

  17. #17

    Standaard

    Als je veel televisie kijkt en naar verschillende zenders krijg je nog een al een verschillende aantal trailers te zien van een film.

    Ik vind dat veel trailer VEEL EN VEEL en VEELSTE VEEL laten zien. Zo vond ik Deep Impact gewoon geen drol aan ... en Time Machine heb je ook alle special fx al gezien.
    the mummy is ook alles op tv geweest.

    Ik ben dus van mening ... sodemieter op met die trailers ... zeg alleen dat er een nwe film is met die en die of van regiseur die en die ... maar verknoei AUB niet de film door in de trailer alle plotlijnen en FX te laten zien ... en dat vind ik wel gebeuren nu.

    Ik weiger om trailers te zien voordat ik de film gezien ..daarna boeit het me niet zo.

  18. #18

    Standaard

    Hoe de trailers nu worden vertoont is een slechte zaak.

    En ik zit me ook te verbazen dat ze Making ofs ...voordat ie in de bios uitzenden ... doe het als het 2/3 weken draait ofzo.

    Als ik naar de sneak preview ga wil ik ook alleen de titel en acteur/regiseur weten ... verder helemaal niets

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    De trailer van Ransom was daar een 'mooi' voorbeeld van: in die trailer gingen ze lekker alles al verraden
    Dat geintje geld ook voor What Lies Beneath. Er teveel polt vrij gegeven, zonde als je de trailer ziet
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Als ik naar de sneak preview ga wil ik ook alleen de titel en acteur/regiseur weten ... verder helemaal niets
    Bij een Sneak Preview hoor je die informatie niet te weten vooraf Ja tenzij de bios bewust gaat lekken of als je toevallig (ex-)medewerker ben En ik zit in die positie dat ik hier als een van de weinige de Sneak weet die in onze bios gaat draaien
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art


    Bij een Sneak Preview hoor je die informatie niet te weten vooraf Ja tenzij de bios bewust gaat lekken of als je toevallig (ex-)medewerker ben En ik zit in die positie dat ik hier als een van de weinige de Sneak weet die in onze bios gaat draaien
    Oh jy gaat naar z'n bios .. waarbij de sneak site geen info voor heeft. Onze bios heeft de sneak op de laatste dag van de biosweek. Dus ik ben nog nooit voor een verrassing geweest

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer


    Oh jy gaat naar z'n bios .. waarbij de sneak site geen info voor heeft. Onze bios heeft de sneak op de laatste dag van de biosweek. Dus ik ben nog nooit voor een verrassing geweest
    Ik ga inderdaad naar zo'n bios, maar ik weet het ook net als jij al ruim van te voren. Tja mijn vrienden werken daar en ik heb er gewerkt dus....
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  23. #23

    Standaard

    Ik download vaak trailers om te kijken hoe de film er een beetje uit ziet en of het verhaal me leuk lijkt. Soms denk je na een trailer, daar moet ik heen, maar blijkt de film achteraf niet al te best te zijn. Ik weet niet precies wat ik de beste trailer vind, maar ik vind de trailers van Star Wars, The Matrix, Lord of the Rings wel goede trailers. Verder vind ik Ice Age wel een leuke trailer hebben en ben nu bezig om Spiderman en Panic Room binnen te halen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik download vaak trailers om te kijken hoe de film er een beetje uit ziet en of het verhaal me leuk lijkt. Soms denk je na een trailer, daar moet ik heen, maar blijkt de film achteraf niet al te best te zijn. Ik weet niet precies wat ik de beste trailer vind, maar ik vind de trailers van Star Wars, The Matrix, Lord of the Rings wel goede trailers. Verder vind ik Ice Age wel een leuke trailer hebben en ben nu bezig om Spiderman en Panic Room binnen te halen.
    Als je toch bezig bent, moet je de trailer van Signs eens binnenhalen (is de ineuwe film van de maker van The Sixt Sense en Unbreakable).
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Als je toch bezig bent, moet je de trailer van Signs eens binnenhalen
    Zal ik doen, ik heb gisteren Spiderman binnengehaald en ben toch erg benieuwd naar de film.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •