Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: Cinemarathon 2007

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat is er inmiddels gebeurd de afgelopen maand?
    Er zijn 3 problemen,

    - "Hoofdsponsor" is wil niet meewerken.
    - Voor zowel November als December zijn er geen volwaardige (goed bereikbare) bioscopen die mee willen werken.
    - Diverse filmdistributie kanalen willen/kunnen ook niet meewerken ivm kosten.

    Kortom, het is de vrees die er de voorgaande jaren ook al was... is dat het zeer moeilijk gaat worden, De bioscoop van het Filmmuseum is momenteel in verhuizing waar de vorige CineMarathon was (Belevue/Cinerama).

    Geld is hier de grootste kwetsie, daar de begroting momenteel de spuigaten uit gaat lopen, echter is het leed nog niet geleden en ben ik in gesprek met het nieuw geopende Studenten theater, Studio K (van Kriterion) mogelijk dat hier nog iets valt te regelen!

    I'll keep u informed!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    Helaas valt er voor dit jaar geen Zaal te regelen wat het bekijken van 'n marathon zeer lastig maakt... ik blijf hier wel mee bezig, echter zal dit op z'n vroegst voorjaar 2008 worden, dan kan ik mogelijk via JT Bioscopen (te amersfoort) aan 'n zaal komen.



    Voorlopig kan dit topic op slot denk ik, tegen die tijd open ik 'n nieuwe topique.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #28

    Standaard

    Wel erg jammer, maar we houden natuurlijk hoop op een marathon begin 2008, zou erg mooi zijn natuurlijk. In ieder geval denk ik dat het al een applaus waard is dat mensen hier tijd in willen steken

  4. #29

    Standaard

    Inmiddels al een jaar verder.
    Er lijkt dus niet echt meer een plan te zijn voor een nieuwe editie?

  5. #30

    Standaard

    Financieel niet meer haalbaar, distributie wil teveel geld zien...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #31

    Standaard

    En als we nu eens met een groepje actief op zoek gaan naar sponsors en dan koppelen aan een goed doel?

  7. #32

    Standaard

    Dat zou natuurlijk altijd kunnen, niet geschoten is altijd mis.

    Ik heb namelijk nog wel contact met diverse TM's.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En als we nu eens met een groepje actief op zoek gaan naar sponsors en dan koppelen aan een goed doel?
    Als we in 2009 een marathon willen houden moeten we vroeg beginnen met sponsoren werven en de boel organiseren.

    Koppelen aan een goed doel lijkt me een goed initiatief. Iedere deelnemer entree / inschrijf geld laten betalen, opbrengsten van het eten en drinken etc. allemaal doorsturen naar bijvoorbeeld het Rode Kruis of een organisatie die zich inzet voor kinderen bijvoorbeeld.

  9. #34

    Standaard

    goed doel is inderdaad een goed idee, misschien de postcode loterij eens aanschrijven, die zijn volgens mij best sponsorig.

  10. #35

    Standaard

    Hehe, blijft betaan dit idee?
    Ik ga er eens over nadenken. Tijden voor de oorspronkelijke heb ik het idee ook gehad samen met wat anderen, en is toen ook geopperd op het forum.
    Vorige keer niet meegedaan. Dit keer ben ik benieuwd of ik het zou kunnen.
    Wellicht ook in wat kleinere plaatsen kijken of er daar mogelijkheden zijn? CineCity in Vlissingen is ook pracht van een bioscoop met een 7tal zalen. En het voordeel is dat Vlissingen een kleine stad is waar veel mensen elkaar kennen Blijft het probleem van de distributiekanalen die geld willen zien.
    Ik zit me net te bedenken: in september heb je het Film By The Sea evenement. Wellicht zou je ze kunnen porren om voor extra publiciteit te zorgen door hun evenement te koppelen aan een wereldrecord poging

  11. #36

    Standaard

    Of je gooit Wit Licht in de line-up en gaat met War Child proberen sponsoren te trekken...
    Hoe dan ook lastig.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #37

    Standaard

    Ik zou Red Bull (in Zeist) bellen, die zijn vast wel te porren voor iets onverantwoordelijks. Bovendien geeft het je vleugels, die zal je nodig hebben.

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Tegenwoordig schrijf ik columns voor Filmblad Skrien en de volgende wordt een terugblik op de Cinemarathon 2003. Het valt mij op hoe moeilijk het blijkt om een vervolg op te zetten. In 2003 wilden (bijna) alle filmmaatschappijen meewerken, maar ik begrijp van degene die het na mij hebben geprobeerd dat het tegenwoordig veel lastiger is om zoiets kostenneutraal op te zetten. Jammer, maar ik heb wel goede herinneringen aan het evenement!
    Well "Sinead O'Rebellion." Shock me shock me shock me with that deviant behavior.

  15. #40

    Standaard

    Mocht het toch ooit weer op gang komen, dan lijkt het me wel een uitdaging om hier aan mee te doen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mocht het toch ooit weer op gang komen, dan lijkt het me wel een uitdaging om hier aan mee te doen.
    +1

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •