Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.

Discussie: Cinemarathon 2007

  1. #1

    Standaard Cinemarathon 2007

    Beste DVD nl'ers, zoals ik gezien hebben jullie 4 jaar geleden meegedaan aan de Cinemarathon in de Belevue/Cinerama bioscoop te Amsterdam. info van de vorige Cinemarathon is hier te vinden.

    Nu 4 jaar later, wordt het langzaam aan tijd om te beginnen met het plannen van de eerstvolgende Cinemarathon...om de 80 uur te halen, nu wil ik weten of hier dus Animo voor is om dit spektakel mogelijk op te zetten. dit in navolging op Stichting Bio die 80 jaar bestaan!

    Ik hoop dat er serieuze animo voor te vinden is.

    mvg. TJ

    ps. voor het programma van het de afgelopen keer; CLICK
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Of ik het haal dat weet ik niet, maar misschien wil ik het wel proberen.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me leuk, kan het altijd proberen!

  4. #4

    Standaard

    Voor het goede doel kom ik nog wel naar Nederland
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me wel dope idd. Afhankelijk van het programma wil ik opzich ook wel mee doen. Alle Hitchcocks achter elkaar zie ik bijvoorbeeld wel zitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Lijkt me wel dope idd. Ben benieuwd naar het programma.
    Alvorens er uberhaubt over 'n programma gesproken kan worden moet er uiteraard eerst wat op gang gezet worden, reeds al contact gehad met diverse distributie-kanalen binnen nederland (zoals a-film/paradiso/filmfreaks/universal/cinemien/etc.) verder ook al in contact getreden met de Organisator van de vorige cinemarathon.

    Stichting Bio nederland is ook wel te porren voor 80 uur filmkijken voor 80jarige Bio.

    wie weet...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Klinkt wel interessant, maar 80 uur ga ik echt nooit volhouden.

  8. #8

    Standaard

    Ligt er maar net aan wat er wordt gedraaid.. heel Dragonball Z zou ik bijvoorbeeld opzich best kunnen uithouden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Ligt er maar net aan wat er wordt gedraaid.. heel Dragonball Z zou ik bijvoorbeeld opzich best kunnen uithouden.
    Al draaien ze alleen maar interessante dingen, mijn slaap is me heilig :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Al draaien ze alleen maar interessante dingen, mijn slaap is me heilig :wink:
    Echter is het natuurlijk maar te bezien of 80 uur doenbaar is, zou hier dan om 'n serieus wereldrecord gaan dus ja, dit vergt idd 'n Prestatie.

    Over keuze qua films... ik hoop mij te kunnen richten tot de betere studios
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Alvorens er uberhaubt over 'n programma gesproken kan worden moet er uiteraard eerst wat op gang gezet worden, reeds al contact gehad met diverse distributie-kanalen binnen nederland (zoals a-film/paradiso/filmfreaks/universal/cinemien/etc.) verder ook al in contact getreden met de Organisator van de vorige cinemarathon.

    Stichting Bio nederland is ook wel te porren voor 80 uur filmkijken voor 80jarige Bio.

    wie weet...
    Als ik ooit ergens mee moet helpen!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb destijds ook aan deze marathon meegedaan, en het gehaald!!!!, en ik ben zeker te porren voor een nieuw record dus ik heb grote interesse.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  13. #13

    Standaard

    Goed om te horen dat het leeft.. omtrent organisatie is het op dit moment nog 'n beetje afwachten wie de sponsoring tot zich durft te nemen ivm. kosten.

    Als het eerste schaap over de dam is....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    je hebt een PM.
    Gelezen, gaat mee in de map
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    I'm in! Ik heb dit misschien twee jaar terug ook al is op willen zetten maar dat is er toen niet echt doorgekomen. Lijkt me zeker mooi!

  17. #17

    Standaard

    Lijkt me weer absoluut geweldig!
    Ik kan helaas niet mee werken aan het opzetten van het evenement, maar mee doen wil ik zeker!
    Ik hoopte eigenlijk dat hij er al weer was in 2005.
    Hopelijk komt er echt een nieuwe Cinemarathon.

  18. #18

    Standaard

    WAUW 80 uur !!! 3 1/4 dag aan 1 stuk.
    PFFF dat is denk net te veel voor me. zoiezo ligt het eraan wanneer het georganiseert wordt.

    Mooi initiatief en ik hoop dat het zeer succesvol wordt. alvast veel plezier voor iedereen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  19. #19

    Standaard

    Ik ben benieuwd, hoop echt dat TJ Weissel samen met anderen iets moois op kan gaan zetten

  20. #20

    Standaard

    Tim, aangezien 80uur wakker blijven een behoorlijke prestatie is, wellicht redbull als sponsor, of douwe egberts/nespresso?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Tim, aangezien 80uur wakker blijven een behoorlijke prestatie is, wellicht redbull als sponsor, of douwe egberts/nespresso?
    Bedankt voor alle tips, idd bij deze/dit soort bedrijven ligt al 'n brief op de mat, verder Pringles heeft laten weten geen kans te zien om dit keer mee te werken.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Bedankt voor alle tips, idd bij deze/dit soort bedrijven ligt al 'n brief op de mat, verder Pringles heeft laten weten geen kans te zien om dit keer mee te werken.
    Tim, organiseer je dit alleen?
    Indien je hulp nodig hebt met iets, lijkt me leuk om je te helpen en wellicht heb ik weer andere insteken voor je?

    PM maar als je interesse hebt in wat hulp.

  23. #23

    Standaard

    Welke contacten zijn er zoal? Ik kan misschien wel wat mensen aanporren die te vinden zijn voor zo'n initiatief. Het brengt alles toch mooi in de kijker
    Stuur ook maar PM
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #24

    Standaard

    Binnenkort laat ik jullie meer weten, en betreffende de animo die er is... hou ik mij zeker aanbevolen en ook hier horen jullie meer over.

    Lang leve de komkommertijd!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Wat is er inmiddels gebeurd de afgelopen maand?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •