Pagina 8 van 17 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 405 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    tjeeezz, wat is dat toch altijd met sommige mensen hier!!!!!!! Ten eerste is het zo'n promo filmpje. Ten tweede is de film nog lang niet af, tot op de laatste dagen wordt er nog soms gewerkt aan de CGI.
    Kijk eerst de film man. Als je dan nog zegt de CGI is crappy, dan heb je een punt.
    Amen


  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    te enthousiast tijdens het posten, je ziet een tentakel linksonder om de voorste linker paal van het boorplatform
    Inderdaad, dat was me eerst nog niet opgevallen, hmmm dan is het toch niet het monster waarvan een paar posts voordien een foto van is gepost want dat heeft geen tentakels...

  3. #178

    Standaard

    New Cloverfield Photos, Spots and Notes!

    The highly-anticipated Cloverfield opens in just a week from now and to prepare, ComingSoon.net has new photos, TV spots and the production notes! Produced by J.J. Abrams, directed by Matt Reeves, and written by Drew Goddard, the movie stars Michael Stahl-David, Mike Vogel, Odette Yustman, Lizzy Caplan, Jessica Lucas and T.J. Miller.

    To view the new photo gallery, click either here or on the photo below! The TV spots can be found here. You can download the Cloverfield production notes here, but be warned that it does include spoilers!


    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #179

    Standaard

    Gemeld voor de voorpremiere. 8)
    Nu maar hopen dat ik naar binnen mag.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  5. #180

    Standaard

    Eindelijk! Het echte monster is bekend (grotendeels)
    http://www.filmschoolrejects.com/new...ld-monster.php
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  6. #181

  7. #182

    Standaard

    Reageer vooral verheugd;

    Dat het monster toch nog vrij orgineel is en niet de gewandelde paden betreed. Vooral die parasieten klinkt goed
    Laatst aangepast door Paul H. : 14-01-2008 om 19:02

  8. #183

    Standaard

    Ziet er beestachtig goed uit!!

  9. #184

    Standaard

    ik had die fotos al gezien maar ik denk toch dat het monster er anders uit ziet want die fotos zijn schetjes van mensen die em hebben ge prescreend dus dan zal het in de film zowiezo anders uit zien

  10. #185

    Standaard

    je hoeft niet te denken, er zijn ale beelden waarbij je de anatomie van het monster ziet, en die schetsen hebben die goed waargenomen

  11. #186

    Standaard

    ja oke maar op film zal het er toch anders uitzien dan op een schets

  12. #187

    Standaard

    Cloverfield bedraagt 90 min .. kort maar hopelijk krachtig avontuurje)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #188

    Standaard

    Vrijdag ben ik bij de voorpremiere

  14. #189

    Standaard

    De eerste recensies zijn gemengd:
    http://www.rottentomatoes.com/m/cloverfield/

    Eén ding is hier wel uit op te maken: Het is in ieder geval geen meesterwerk.
    Ik ga deze wel zien om te oordelen of ik deze 'rotten' of 'fresh' vind en ik ben natuurlijk ook gewoon retenieuwsgierig.

    p.s. Mooi, die nieuwe layout van Rottentomatoes!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #190

    Standaard

    Een hele positieve recensie:
    http://www.bloody-disgusting.com/review/1789

    En ook de Veronicagids gaf "m 5 sterren.
    Maar met name na de bovenstaande recensie gelezen te hebben, kan ik echt niet meer wachten deze te gaan zien.
    Volgende week ben ik er als eerste bij!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn Bekijk bericht
    Een hele positieve recensie:
    http://www.bloody-disgusting.com/review/1789

    En ook de Veronicagids gaf "m 5 sterren.
    Maar met name na de bovenstaande recensie gelezen te hebben, kan ik echt niet meer wachten deze te gaan zien.
    Volgende week ben ik er als eerste bij!!
    Check ook mijn link even voordat je al the enthiousiast wordt.

    Overigens hecht ik persoonlijk niet bepaald veel waarde aan de Veronicagids
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #192

    Standaard

    Cloverfield manga onlineJan. 16, 2008Source: JoBlo.com by: Mike Sampson
    In what I can assure you will be the last CLOVERFIELD post before the movie opens this Friday, I bring you news today of a CLOVERFIELD manga prequel. To help create some buzz for this little movie he's making, JJ Abrams commissioned Kadokawa Shoten Publishing, one of the biggest manga publishers in Japan to create a CLOVERFIELD manga, which has been titled "Kishen." The entire first issue is online and you can check it out by heading here and clicking the blueish button to the top that says "Open." It would presume to tell the tale of what and how the monster came to be, odd since that has been one of the primary compliments of the movie - that it kept the beast's origins a secret. While the manga was drawn by Kadokawa artists, it was written by Bad Roboters like Dave Baronoff (Associate Producer on CLOVERFIELD) and produced by Abrams and producing partner Bryan Burk. For those of you who are sick of all the CLOVERFIELD hype, just remember there's only two short days until the movie (yes, the actual movie!) arrives in theaters. For those of you who can't get enough, get to work on your Japanese translation!
    Extra Tidbit: Doesn't the CLOVERFIELD monster need a nickname? Let's come up with something below to call our big buddy.


  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Check ook mijn link even voordat je al the enthiousiast wordt.

    Overigens hecht ik persoonlijk niet bepaald veel waarde aan de Veronicagids
    ik ook niet. meestal (niet altijd) zijn de menigen van de recensie het tegenovergestelde van wat ik van die film vind

  19. #194

    Standaard

    Ik weet niet echt hoe het komt, maar mijn interesse voor deze film is al volledig verdwenen voor hij bij ons in de bioscoop draait. Misschien omdat ik in meer dan één recensie lees wat ik een beetje vreesde: "think Blair Witch meets Godzilla" en da's niet iets waar ik op zit te wachten. Denk dat ik deze film later gewoon eens huur ofzo.

  20. #195

    Standaard

    Volgend weekend ben ik er bij.. Cloverfield lijkt mij een b-filmpje maar dan wel zeer vermakelijk dus ik ben benieuwd
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  21. #196

    Standaard

    Vrijdag ben ik bij de voorpremiere
    Graag verslag!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #197

    Standaard

    Morgen ben ik er ook bij, dus misschien zie ik je nog Brian. (als ik weet hoe je eruit ziet natuurlijk ) 8)
    Hij lijkt me uber-B en superfout, maar wel op een goede manier. Ik hou wel van dit soort onzin!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  23. #198

    Standaard

    Vandaag gezien, en is zeker niet slecht. Het begin is even wennen aan de manier van filmen, maar dat went al snel. De karakters zijn op zo'n manier in beeld gebracht, dat je al snel met ze mee leeft als het drama zich voltrekt. Door de manier van filmen is er nooit echt een heel mooi shot van New York of van het monster, maar dat heeft wel wat. En het monster zelf, tja, ik zal maar niks verklappen Zeker een film die je wel gezien moet hebben.

    @David: Ik heb geprobeerd iemand te zoeken met een zonnebril op, maar niet gevonden. Heb je Brainpower nog zien rondlopen? Trouwens wel goed geregeld daar, gratis popcorn en drank.

    EDIT: Er werd aan het eind van de film geklapt, nog nooit meegemaakt...
    Laatst aangepast door Brian2 : 18-01-2008 om 20:13

  24. #199

    Standaard

    waarschijnlijk een enorme spoiler, want er is een gif verschenen van het monster!

    Ik waarschuw dan ook iedereen die niet wil weten hoe het monster eruitziet niet te klikken op de volgende link:

    http://img84.imageshack.us/img84/1996/cloverfieldsmallslowhu0rk5.gif



  25. #200

    Standaard

    Verhip...... heeft verdacht veel weg van een ....kikker !

Pagina 8 van 17 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •