Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 115 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Fantasy: The Spirits Within [DVD]

    Final Fantasy: The Spirits Within [DVD]

    Vanaf het moment dat de eerste stappen op weg naar de realisatie van de film werden gezet, riep men dat de film een nieuw tijdperk in computeranimatie zou inluiden. Toen het resultaat in de bioscopen belandde bleek echter dat het publiek niet echt zat te wachten op een dergelijk ambitieus project.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit moet toch echt een topper zijn volgens de bolletjes? Staat alleen geen topper bij... oh is al gefixt voor de rest lijkt het me geen leuke film, maar ik huur hem nog wel een x

  3. #3

    Standaard

    Het is qua uitvoering een absolute top dvd....echter is het verhaal best pittig maar wel supermooi gemaakt.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Toen de film uitkwam op dvd heb ik m gelijk gekocht, ondanks dat ik hem nog nooit gezien had, en ookal zou ik de film niets aan hebben gevonden had ik hem toch in mijn collectie willen hebben, want de animaties zijn niet altijd perfect maar zeker wel baanbrekend.
    De film vond ik echt mooi, maar af en toe wel een beetje "vaag".
    Als je je bedenkt dat ze al 4 jaar voordat de film uitkwam zulke animaties konden ontwikkelen ga je toch nadenken over hoe snel het gaat met de animaie technieken, stel je eens voor wat ze over 10 jaar kunnen...., maar voordat ik te filosofisch ga worden wil ik alleen maar kwijt dat Final Fantasy: The Spirits Within in alle opzichten een top dvd is.

  5. #5

    Standaard

    Een staaltje technisch vernuft.
    Deze film laat zien dat we niet ver van virtuele acteurs en actrices meer afstaan. Nog enkele jaren en ze zijn allemaal werkeloos.
    Nog een, laatste stap, te weten, wat meer menselijke uitdrukkingen op de gezichten en het is compleet.
    Met dit soort films gaat op den duur de "Alien"-box het museum in.

  6. #6

    Standaard

    Dit is wel een DVD die een verslaafde in z'n collectie moet hebben, al is het verhaal erg erg

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem nog niet, omdat ik denk ik niet van de film zal houden. Maar zoals ik nu lees heb ik al een tijdje veel gemist. Ik ga deze aanschaffen zodra hij 20 euro of minder wordt! TOPPER volgens mij

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dit is wel een DVD die een verslaafde in z'n collectie moet hebben, al is het verhaal erg erg
    Begin je weer over me te roddelen? Moet iedereen op dit forum weten dat ik verslaafd ben. Het is al erg genoeg. Trillende handen had ik omdat op Koninginnedag de MM-winkels dicht waren.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Begin je weer over me te roddelen? Moet iedereen op dit forum weten dat ik verslaafd ben. Het is al erg genoeg. Trillende handen had ik omdat op Koninginnedag de MM-winkels dicht waren.
    Hehe...kon je op de rommelmarkt niks vinden dan?
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  10. #10

    Standaard

    Echt een prachtig uitgevoerde DVD, zeker een aanrader, al is het alleen maar voor de fantastische extra's

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Begin je weer over me te roddelen? Moet iedereen op dit forum weten dat ik verslaafd ben. Het is al erg genoeg. Trillende handen had ik omdat op Koninginnedag de MM-winkels dicht waren.
    In Groningen niet hoor!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Begin je weer over me te roddelen? Moet iedereen op dit forum weten dat ik verslaafd ben.
    Ik had het gewoon over verslaafden in het algemeen Ik wist niet dat jij verslaafd was?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik ga deze aanschaffen zodra hij 20 euro of minder wordt.
    Ik ook, de huidige prijs is aan de hoge kant (25 euro of duurder).

  14. #14

    Standaard

    De absolute topper van 2001. Geweldige film, maar zoals eerder gezegd belachelijk qua prijs. IK hoop dat we als FF-adepten elkaar op de hoogte kunnen houden waneer er een grootgrutter besluit deze kloeke dvd voor een fatsoenlijke prijs aan te bieden.

    Mijn dank is groot. Leve Aki!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik ga deze aanschaffen zodra hij 20 euro of minder wordt!
    Me too, ik vind dicht echt een hele goede film een een goede DVD!!!
    StarTrader

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Ik vond de spellen dus helemaal geweldig.
    Dus ik dacht dat de film helemaal super zal worden.
    NIET DUS

  18. #18

    Standaard

    Ik vond de spellen dus helemaal geweldig.
    Dus ik dacht dat de film helemaal super zal worden.
    NIET DUS het verhaal is gewoon te vaag en een heel stuk minder als in de spellen.

    40 euro is ook te veel.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    Ik vond de spellen dus helemaal geweldig.
    Dus ik dacht dat de film helemaal super zal worden.
    NIET DUS het verhaal is gewoon te vaag en een heel stuk minder als in de spellen.
    Ik vind het juist net andersom, voor een goeie RPG kun je beter Dungeon Siege spelen

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik vind het juist net andersom, voor een goeie RPG kun je beter Dungeon Siege spelen
    Het is maar waar je van houd.
    Dungeon Siege krijg ik binnen kort, zal ik ook wel lache vinden.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    Dungeon Siege krijg ik binnen kort, zal ik ook wel lache vinden.
    Ik hoop het

  22. #22

    Standaard

    Amerikaanse RPG´s zuigen dik... geef mij maar Final Fantasy... maar om even op het topic terug te komen: deze film is geweldig!!! En iedereen die het verhaal vaag vind snapt er gewoon geen hol van...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    En iedereen die het verhaal vaag vind snapt er gewoon geen hol van...
    .... Gewoon nog een keer kijken, want dat is ie gewoon waard!! En nog een keer... en nog een keer...

  24. #24

    Standaard

    Laten we eerlijk zijn: het verhaal is natuurlijk niet echt geweldig. Maar daar gaat het, naar mijn mening, ook niet echt om bij deze film. De beelden en het geluid zijn helemaal top. Met recht dus een TOPPER.

    Hoewel Aki er best goed uit ziet, vind ik de dokter nog het beste er uit zien. Zijn bewegingen lijken iets menselijker. Geweldige keuze trouwens, om zijn stem dor Donald Sutherland te laten doen.....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een staaltje technisch vernuft.
    Deze film laat zien dat we niet ver van virtuele acteurs en actrices meer afstaan. Nog enkele jaren en ze zijn allemaal werkeloos.
    Nog een, laatste stap, te weten, wat meer menselijke uitdrukkingen op de gezichten en het is compleet.
    Met dit soort films gaat op den duur de "Alien"-box het museum in.
    Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat de menselijke uitdrukkingen levensecht worden, of men moet alles eerst laten voordoen door echte acteurs en daar dan een animatie van maken. Als je mensen die geen acteur zijn vraagt te acteren lukt dat niet zo best. Dus als je een animator vraagt een animatie te laten acteren zal dat nog minder gaan, immers hij/zij kan het zelf niet eens goed, laat staan een animatie. Juist de subtiele dingen maken een acteur en deze zijn heel moeilijk te vangen.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •