Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    leuke film. eerst dacht ik dat het echt was maar het bleek een animatie te zijn. Mooi gedaan.
    Toevallig dat je daar over begint. Ik las dat Alias|Wavefront een of andere technische Oscar heeft gekregen voor Maya. Het blijkt dat Maya werd gebruikt voor modeling en animation van FF. Ongelooflijk dat Maya in die tijd al zo ver vooruit was. En de makers van FF hebben het heel goed gebruikt. Klasse...oh en het verhaal mag er ook wel wezen

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Toevallig dat je daar over begint. Ik las dat Alias|Wavefront een of andere technische Oscar heeft gekregen voor Maya. Het blijkt dat Maya werd gebruikt voor modeling en animation van FF.
    Jep, Maya is geweldig voor modeling en animatie. En de uiteindelijke rendering van de animaties is gedaan in het programma Renderman, van Pixar. Dit wordt nog steeds als de allerbeste renderer gezien door de hele industrie. En dat kun je aan de prachtige belichting en beelden van de film duidelijk af zien denk ik.
    Er is trouwens volgens het audiocommentaar één shot in Maya zelf gerenderd, ik geloof dat dit het shot is aan het begin van de film als het transportvliegtuig landt in de barriërestad.

  3. #103

    Standaard

    Ik had begrepen dat de Maya renderer werd gebruikt voor effect shots zoals explosies e.d.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik had begrepen dat de Maya renderer werd gebruikt voor effect shots zoals explosies e.d.
    Dat zou ik moeten nakijken. Maar de reden dat Maya meestal niet gebruikt wordt als renderer is omdat het een vrij trage renderer is en ook niet zo goed in kwaliteit als bijvoorbeeld Renderman.

  5. #105

    Standaard

    Ik heb echt genoten van deze film en moet eerlijk toegeven dat ik een vrij rechtlijnig en simpel verhaal verwachtte.
    Het tegendeel bleek echter waar. Sterk en vooral zwaar verhaal met een verrassend hoge bodycount. (Tevens rook hij op sommige momenten heel sterk naar Aliens).
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ik heb echt genoten van deze film en moet eerlijk toegeven dat ik een vrij rechtlijnig en simpel verhaal verwachtte.
    Het tegendeel bleek echter waar. Sterk en vooral zwaar verhaal met een verrassend hoge bodycount. (Tevens rook hij op sommige momenten heel sterk naar Aliens).
    en laat aliens nou 1 van me favoriete actie films zijn. Ben een grote fan van final fantasy en ik vond de setting van de film in het begin nogal jammer. Maar daarna ging ik er steeds beter inzitten en werd de film ook een stuk leuker. Een film waar bushemi inzit kan me altijd wel boeien op armageddon na dan. Oja en de hoes van de dvd
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  7. #107

    Standaard

    Ik schaam me diep ik als grote Final Fantasy fan heb deze film nog nooit volluit gezien Ik wil deze film gewoon niet huren , maar gelijk voor mezelf hebben , hij is alleen nog steeds zo duur
    Ik heb al vele malen geprobeerd om op het forum te ruilen , of hem voor een goede prijs aan te schaffen , maar nog steeds zonder succes.
    Hier daarom nog even een oproep, wie wil deze film ruilen of verkopen (in de ruil/verkoop treads werkt het niet echt)
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  8. #108

    Standaard

    Het valt me een beetje tegen. Niet het verhaal, dat kende ik al, maar meer de kwaliteit van het beeld.

    Deze 2 disk dvd (doorzichtige hoes) gisteren gekocht bij frs voor 19,99, na diverse keren aan mijn voorbij laten gaan omdat ie toch weer duurder was geworden (zo'n 37 a 39 euro).

    Zo'n anderhalf tot 2 jaar geleden voor het eerst gezien, dat was de huurversie, en toen vond ik het beeld en geluid uitstekend. Nu dat ik hem weer zie vind ik het nogal tegenvallen. De kleuren zijn erg flets nog fletser dan ik me kan herinneren en zie dat het beeld nogal wat grain bevat en tegenover de huurversie lijkt het beeld een stuk minder scherp en mooi. Het geluid overweldigd me nu niet meer zo als bij de huurversie.

    Kan het zijn dat deze voor 19,99 minder van kwaliteit is dan de orginele (huur)versie (van 39 euro)? Of zijn er versies in de omloop met afwijkende kwaliteiten?
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  9. #109

    Standaard

    Fantastisch verhaal. Zeer sterk. [spoiler:212ecefc1b]Een invasie van Aliens, die geen invasie blijkt te zijn, maar meer de overblijfselen van een andere planeet met alleen nog de geesten van de 'overlevenden'[/spoiler:212ecefc1b]. Als clou vond ik dat wel aardig. Ook de manier waarop uiteindelijk [spoiler:212ecefc1b]New York ten onder gaat[/spoiler:212ecefc1b]. Zeer menselijk.
    En inderdaad er zitten stukken in deze film, die je gelijk aan Aliens doen denken. Persoon moet fuel cells zoeken en komt vervolgens [spoiler:212ecefc1b]WEL[/spoiler:212ecefc1b] terug (dat was even een verassing) of er moet nog iets ergens anders gedaan worden anders kan het schip niet opstijgen en dan gaat [spoiler:212ecefc1b]het uiteraard helemaal mis[/spoiler:212ecefc1b].
    Graphics zijn zeer sterk. Ik hoop dat Blizzard Entertainment (Warcraft, Starcraft, Diablo) ook een keer een feature film gaan maken.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #110

    Standaard

    Nou ik ken de spellen eigenlijk hellemaal niet ..
    Ben meer een pc gamer ...nooit een console gehad zelfs

    Maar ik weet niet waarom iedereen het verhaal zo matig vond...ik vond het een goed verhaal ..beter dan de meeste sf rommel..

    En de graphics zijn perfect .. (een tekenfilm ga je toch ook niet vergelijken met echte beelden.. das vooralsnog onmogelijk!)

  11. #111

    Standaard

    ik vond deze film visueel verbluffend, geweldig gemaakt terwijl het al een paar jaar oude film is. ik kijk er nog steeds met verbazing naar, zo mooi ziet het eruit. ook zijn de characters gevormd naar de mensen die de stem voor die character inspreekt, of andersom natuurlijk (steve buscemi, ving rhames, alec baldwin). ik vind dit een erg toffe film. echt een aanrader!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  12. #112

    Standaard

    Zojuist voor een euro op de rommelmarkt hier in Zoetermeer gekocht (2disc). Ga deze vanavond bekijken, ben benieuwd.

  13. #113

    Standaard

    Verbluffend mooie film. Heb echt genoten van de visuele pracht van de film. Maar niet alleen daarvan heb ik genoten. De actie zit goed in elkaar en de film is behoorlijk spannend. Ook de acteurs (of voice acteurs) doen het geweldig. Herkenbare stemmen die goed bij de karakters passen. Einde vond ik wel verrassend. Had niet verwacht dat [spoiler:5328afc3c0]Alleen Aki en Dr. Sid het zouden overleven. [/spoiler:5328afc3c0] Maar een schitterende film op een mooie set schijfjes. Terechte Topper.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #114

    Standaard

    Het is een prachtige film die de werkelijkheid soms erg dicht benaderd kwa animatie maar ik was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik hem voor het eerst in de bios zag aangezien ik niet veel herkenings punten met de (verhalen van de)games zelf zag.Het verhaal van de film laat ook wat te wensen over aangezien er toch wel wat vragen niet beantwoord worden.
    Ook vind ik dat de personen vergeleken bij Aki wat simpel geanimeerd zijn,kijk alleen al naar het haar van Aki.Begrijp me niet verkeerd want dit is een leuke en mooie animatie film maar had zoveel meer kunnen zijn.7+/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #115

    Standaard

    Vond er niets aan.
    Kwa animatie is die aardig, maar je ziet echt wel het verschil tussen echte acteurs en deze, soms enigszins, emotieloze computerfiguren.
    Bovendien was het verhaal echt 3x niets! Nee, deze film is echt bedoeld als eye-candy want het verhaal is bagger!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •