Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 115 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    En iedereen die het verhaal vaag vind snapt er gewoon geen hol van...
    Ik vind het verhaal niet vaag, maar het is gewoon niet veel bijzonders, ik had er destijds meer van verwacht. Maar de graphics blijven geweldig.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    En iedereen die het verhaal vaag vind snapt er gewoon geen hol van...
    Er zijn ook mensen die het verhaal een beetje te vaag vinden, die snappen het verhaal wel maar vinden het verhaal te vaag om hem echt een topper te noemen.
    Toch vind ik het geen slechte film (het is nog altijd final fantasy) en heb ik me prima vermaakt met deze film.
    Maar of ik hem voor 40 euro ga kopen .....
    dacht het niet

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    Maar of ik hem voor 40 euro ga kopen .....
    dacht het niet
    Bij de MM is ie nu 32, ik heb hem destijds voor 29 gekocht, dus 40 kost ie niet hoor

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Bij de MM is ie nu 32, ik heb hem destijds voor 29 gekocht, dus 40 kost ie niet hoor
    Bij MM heb ik hem lang geleden gekocht voor €20,99, zeker weten.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Bij MM heb ik hem lang geleden gekocht voor €20,99, zeker weten.
    das helemaal voor niks, net als French Connection die kostte 20€ en nu 36€

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    das helemaal voor niks, net als French Connection die kostte 20€ en nu 36€
    Ja, da's normaal bij MM Arena. In het begin kosten ze even rond € 20 als lokkertje. Een week later kan het al weer over zijn.
    Daarom kom ik er ook zo vaak.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Daarom kom ik er ook zo vaak.
    Dat is idd, wel DE manier, maar goed, ook DE manier om teveel DVD's te kopen

  8. #33

    Standaard Absolute top in computer animatie!

    Ik vind het jammer dat er nooit een vervolg zal komen op The Spirit Within. Ik vond het een fantastische film. Ik heb bijna anderhalf uur met m'n mond open gezeten. De graphics in de film zijn fenominaal! Mensen zeuren maar over die houterige graphics die verraden dat het een computerfilm is. Tja, maar dat doen Toy Story/A Bug's Life/Monsters Inc./Shrek/Ice Age/etc. toch ook? Kijk er dan ook eens naar als een (gecomputeriseerde) tekenfilm. Dan kom je er pas achter hoe mooi de film eigenlijk wel niet is. Iedere tekenfilm liefhebber zal dit kunnen waarderen. We belanden toch wel errug snel op een scheidingslijn tussen werkelijk en getekend (want ook PhotoShop is tekenen!).

    Alle critici zeiken de verhaallijn wel af, maar ik vind het verhaal opzich wel goed. Het is een verhaal over geloof. Wellicht dat het cliché is, maar het geloof ansich is ook een aan éénschakeling van cliché's. Als deze film door George Lucas zou zijn gemaakt dan was er waarschijnlijk meer respect geweest. Star Wars is tonslotte ook een cliché verhaal (!). Om over Disney maar te zwijgen...maar ik ben gek op Disney!!!

    Huren moet je hem zeker, maar als je van computer animaties houd en je wilt het topje van de ijsberg in technologie van vandaag...koop hem dan! Want je kan er dan geen genoeg van krijgen.

    Halleluja voor Final Fantasy! Amen.

  9. #34

    Standaard Re: Absolute top in computer animatie!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Mensen zeuren maar over die houterige graphics die verraden dat het een computerfilm is. Tja, maar dat doen Toy Story/A Bug's Life/Monsters Inc./Shrek/Ice Age/etc. toch ook?
    Op zich heb je natuurlijk gelijk, maar de doelstelling van FF was dat het er superrealistisch uit zou zien en het ziet er echt heel goed uit, maar de personages bewegen niet zoals echte mensen dat zouden doen. De doelstelling van films als Shrek en Monsters Inc. lagen ergens anders namelijk het fun-gehalte. Begrijp me niet verkeerd, ik vind FF super (het verhaal kon idd wat minder cliche-achtig).

  10. #35
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Het verhaal????
    Hoor ik hier mensen het verhaal 'afzeiken'????


    Sorry maar dit is toch wel het beste verhaal wat ik al heb gezien in een animatiefilm van dit niveau.
    Maar ik ben dat ook weer diegene dat de laatste 20 minuten van AI heel goed vonden en passend ... dus dat zegt voor sommigen ineens iets over mijn 'smaak'.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Maar ik ben dat ook weer diegene dat de laatste 20 minuten van AI heel goed vonden en passend ... dus dat zegt voor sommigen ineens iets over mijn 'smaak'.
    Vond men dit dan slecht? Ik vond het einde geweldig, echt een einde van klassieke film.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Het verhaal????
    Hoor ik hier mensen het verhaal 'afzeiken'????


    Sorry maar dit is toch wel het beste verhaal wat ik al heb gezien in een animatiefilm van dit niveau.
    Maar ik ben dat ook weer diegene dat de laatste 20 minuten van AI heel goed vonden en passend ... dus dat zegt voor sommigen ineens iets over mijn 'smaak'.
    Vond het einde ook goed van A.I., btw de gehele film vind ik goed.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Het verhaal????
    Hoor ik hier mensen het verhaal 'afzeiken'????


    Sorry maar dit is toch wel het beste verhaal wat ik al heb gezien in een animatiefilm van dit niveau.
    Maar ik ben dat ook weer diegene dat de laatste 20 minuten van AI heel goed vonden en passend ... dus dat zegt voor sommigen ineens iets over mijn 'smaak'.
    Ik kreeg echt van die E.T. Flashbacks.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Maar ik ben dat ook weer diegene dat de laatste 20 minuten van A.I. heel goed vonden en passend ...
    Inderdaad. Het einde van A.I. is geniaal. Deze film is gewoon een klassieker en is zeker Spielbergs meest gewaagde film qua structuur. Ik durf zelfs te stellen dat deze film de algehele manier waarop films worden verteld op een gelijksoortige manier door elkaar schudt als bijvoorbeeld in 2001: A Space Odyssee.
    Natuurlijk is die laatste hierin nog een stuk extremer, maar toch zie ik veel overeenkomsten in de structuur van de film.

    Maar dat er nog steeds mensen zijn die het einde Spielbergiaans noemen kan ik niet bij met mijn verstand, want dit einde is zo Kubrickiaans als het maar zijn kan. Maar dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook denken dat het aliens waren aan het eind...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Inderdaad. Het einde van A.I. is geniaal. Deze film is gewoon een klassieker en is zeker Spielbergs meest gewaagde film qua structuur. Ik durf zelfs te stellen dat deze film de algehele manier waarop films worden verteld op een gelijksoortige manier door elkaar schudt als bijvoorbeeld in 2001: A Space Odyssee.
    Natuurlijk is die laatste hierin nog een stuk extremer, maar toch zie ik veel overeenkomsten in de structuur van de film.

    Maar dat er nog steeds mensen zijn die het einde Spielbergiaans noemen kan ik niet bij met mijn verstand, want dit einde is zo Kubrickiaans als het maar zijn kan. Maar dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook denken dat het aliens waren aan het eind...
    En dan zal ik jou ff vertellen dat ik GEEN idee meer heb van hoe A.I. ook alweer ging Ik heb hem 1 keer in de bios gezien maar weet alleen nog dat het over een jongentje ging die een robot was.....lol

    Shame on me!


    Maar nu weer ff over Final Fantasy
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  16. #41

    Standaard

    Originally posted by jps
    Maar nu weer ff over Final Fantasy
    Nou vertel eens wat vond jij van FF.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor


    Nou vertel eens wat vond jij van FF.
    Check post 3 maar uit deze thread
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps


    Check post 3 maar uit deze thread
    Weer oeps,
    ik ben weer lekker bezig vandaag .

  19. #44

    Standaard

    [QUOTE]Het einde van A.I. is geniaal. Deze film is gewoon een klassieker en is zeker Spielbergs meest gewaagde film qua structuur. Ik durf zelfs te stellen dat deze film de algehele manier waarop films worden verteld op een gelijksoortige manier door elkaar schudt als bijvoorbeeld in 2001: A Space Odyssee.
    Natuurlijk is die laatste hierin nog een stuk extremer, maar toch zie ik veel overeenkomsten in de structuur van de film.[QUOTE]


    Vergeet natuurlijk even niet dat Stanley Kurbrick zelf A.I. wilde maken. Speelberg kon inkoppen. Helaas gaat hij weer jammerlijk onderuit als hij op zijn commerciële droeftoetertje blaast.

    Nu weer terug naar de geweldige film "Final Fantasy"....

  20. #45

    Standaard

    Een staaltje technisch vernuft.
    Deze film laat zien dat we niet ver van virtuele acteurs en actrices meer afstaan. Nog enkele jaren en ze zijn allemaal werkeloos.
    Nog een, laatste stap, te weten, wat meer menselijke uitdrukkingen op de gezichten en het is compleet.
    Met dit soort films gaat op den duur de "Alien"-box het museum in.
    Haha, grapjas. Als FF één ding heeft bewezen dan is het dat dit thema niet werkt. FF was een van de (zo niet DE) grootste flops van afgelopen jaar. Er zal heel wat moeten gebeuren voordat een studio zoiets weer probeert.

  21. #46

    Standaard Geweldig genoten..

    Ik lees allerlei commentaar over de gezichtsuitdrukkingen en de bewegingen, dat deze niet levensecht genoeg zouden zijn, blabla.

    Wellicht moet je deze film op een heel andere manier bekijken.
    Ik zie het als een verdraaid knappe computeranimated film die de realiteit zeer dicht benaderd. Met dat idee in het achterhoofd stoor je je er een stuk minder aan.

    Het Gaia/Lifestream verhaal kennen we eigenlijk al uit FF7 (en een beetje FF9) en daarmee blijven ze bij Square in ieder geval wel constant. Ik vond de film echter wel een hoog Alien gehalte hebben en dat vond ik wel jammer, het geeft het een iets minder eigen karakter daardoor. Iets wat alle Final Fantasy RPG's wel hebben.

    Verder heb ik me als diehard FF fan zeer met deze film vermaakt. Jammer dat er geen vervolg (ofzo) komt.
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  22. #47

    Standaard Re: Geweldig genoten..

    Zijn er hier geen mensen die hier een hekel aan hebben ik wel.
    Ik heb echt geen zin om naar een computer spel te kijken.

    Nee geef mij maar een goede gesciedenis film.

  23. #48

    Standaard Hekel..?

    Een goede geschiedenis film?... zoals Cleopatra zeker.
    Is ook een film die ik binnenkort op DVD wil aanschaffen, misschien heb je daar iets vriendelijkers over te vertellen?
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  24. #49

    Standaard Re: Hekel..?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Een goede geschiedenis film?... zoals Cleopatra zeker.
    Is ook een film die ik binnenkort op DVD wil aanschaffen, misschien heb je daar iets vriendelijkers over te vertellen?
    Ik wel maar dat moet je dan even vragen in een andere tread anders wordt het erg rommelig.

  25. #50

    Standaard Re: Re: Hekel..?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M_KOS


    Ik wel maar dat moet je dan even vragen in een andere tread anders wordt het erg rommelig.
    Okidoki, ik zal wel een vraag stellen bij Cleopatra's recensie.
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •