Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.

Discussie: Genesis

  1. #26

    Standaard

    Maart 2008, dat gaat echt te lang duren. Ik werk zelf in een Media Markt. Ik weet niet hoe hij verkoopt in andere winkels, maar ik moet zeggen dat ik wel veel vraag heb. De tweede keer hebben we er meer besteld, maar die zijn we ook allemaal weer kwijt, en ook de losse cd's verkopen best aardig. De eerste keer alleen, eentje voor mij. Mijn inkoper geloofde er niet in, en blijkbaar had de vertegenwoordiger hem er ook niet opgewezen, want in een ander filiaal was ie helemaal niet besteld, wat ik een bijzonder bezwaarlijke zaak vind. Maar we hadden wel veel vraag, waardoor we dus direct moesten bijbestellen. Maar de levering duurde belachelijk lang. Het geen kan wijzen op het feit dat EMI er ook geen heil in zag en er niet al te veel heeft laten procuderen, of het liep zo hard dat ze niet aan te slepen waren.

    Nu hebben we alle boxen van de tweede alweer verkocht, dus de vraag is nu hoelang het duurt voordat we ze terugkrijgen. Dus ik denk dat de verkoop nog wel meevalt. Ook al denk dat er wederom de verkeerde inschatting wordt gemaalt dat deze het beste gaat verkopen omdat hier alle bestsellers inzitten, maar voor de fans is het uiteraard de laatste box die het meest interessant is.

  2. #27

    Standaard

    Afgelopen weekeinde 12/13 okt bij Genesis at the Hollywood Bowl geweest. Het concert van vrijdag 12/10 werd geteisterd door de onverwachte regen en de keyboard apparatuur van Tony Banks begaf het zodanig dat de toegiften I Can't Dance en Carpet Crawlers niet meer konden worden gespeeld. Het concert stond wel als een huis met een erg goed geluid en een gedreven band.

    Zaterdag 13/10 was het laatste concert van de reunie tour. S'middags om 15 uur kreeg ik totaal onverwacht een telefoontje of ik om half 5 bij de Hollywood Bowl kon zijn. Met 4 anderen mocht ik de soundcheck bijwonen en was er een eveneens totaal onverwachte meet en greet met Phil Collins, Tony Banks & Mike Rutherford. Het maakte een toch al speciale reis heel bijzonder. Het concert die avond werd nog een bonus met een zeer goed spelend Genesis en een emotionele speech van Phil Collins voor het laatste nummer Carpet Crawlers. .
    Laatst aangepast door joepmens : 17-10-2007 om 21:08

  3. #28

    Standaard

    De 2CD van de Genesis Turn It On Again tour komt zoals gepland in November uit. De 2DVD schijnt uitgesteld te zijn tot Februari 2008 omdat men meer tijd nodig heeft om alle extra's die er op komen te bewerken.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb net de nieuwste EMI mail binnen, en dit staat erin:

    17-Mar-08 Genesis When In Rome... Genesis 2007 (2DVD)
    Dus helaas, nog even geduld hebben.

  5. #30

    Standaard

    Jeetje nog een maand erbij. Gelukkig hebben we nu wel de live CD die prima klinkt.

    Joep

  6. #31

    Standaard

    De Live DVD is uitgesteld naar Mei 2008. De box 1971-1975 is uitgesteld naar September 2008.

  7. #32

    Standaard

    Het wordt een 3 DVD:
    When In Rome
    UK / Eur. Rel. Date : May 2008 (TBC)
    US Rel. Date : May 2008 (TBC)
    Format : 3 DVD
    Audio : TBC
    Contents : Complete Concert footage from Rome, 14th July 2007
    DVD1 - Concert: Dukes Intro / Turn It On Again / No Son Of Mine / Land Of Confusion / In The Cage / Cinema Show / Dukes Travels / Afterglow / Hold On My Heart /Home By The Sea / Follow You, Follow Me / Firth Of Fifth / I Know What I Like
    Concert Extras: How Does Duke’S End End? / We’re Gonna Take It Up A Little Bit / Plugged In. Turned On. On The Edge / Minimal Confusion / Tony Changed His Mind / We Need More Lights / Counting The Bars To ‘Heart’ / Working On Home / Mike Wants Phil’S ‘Feel’ On Drums / From ‘G’ To ‘G’ On ‘Firth / Time To Dance
    Other Extras: Tour Programme (Gallery 19 Pictures)
    DVD2 - Concert: Mama / Ripples / Throwing It All Away / Domino / Conversations With 2 Stools / Los Endos / Tonight Tonight Tonight / Invisible Touch / I Can’t Dance / Carpet Crawlers
    Concert Extras: Bring The Pitch Down Like Elton / ‘Acoustic’ Ripples / ‘Throwing It All’ Down / Tony Talks About His Inspiration / The Drum Duet / Not A Period Piece / Invisible Key / Phil, Tony & Mike, And Phil & Mike? / Singing Along
    Other Extras: Photo Gallery (21 Pictures) / Deleted Scenes (Did You Do Your Homework?)
    DVD3 - Documentary: Come Rain Or Shine

  8. #33

    Standaard

    Zie hier een voorproefje:

    http://www.emicatalogue.com/genesis/wheninrome/

    Ziet er erg prettig uit voor zover!

  9. #34

    Standaard

    weet iemand een precieze datum dat de dvd van het concert van Rome uitkomt ?

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    ik ben zelf bij het concert in Amsterdam geweest. Was echt kicken man. Ben blij dat hij eindelijk uitkomt het wachten duurde bijna te lang. Stond helemaal vooraan bij Genesis.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface27 Bekijk bericht
    ik ben zelf bij het concert in Amsterdam geweest. Was echt kicken man. Ben blij dat hij eindelijk uitkomt het wachten duurde bijna te lang. Stond helemaal vooraan bij Genesis.
    Ja ik stond ook vooraan in de Arena en heb nog 5 andere concerten de afgelopen tour gezien. Waanzinige setlist en ben zeer benieuwd naar deze 3DVD. Er komt daarnaast ook nog een fanclub DVD uit van de afgelopen tournee. Mooie tijden.

    Joep

  13. #38

    Standaard

    Hoi Joep,

    Enige wat ik eigenlijk een beetje storend was, was dat ze niet Jesus He Knows Me hebben gespeeld. Vind dat toch ook altijd een heel lekker nummer en ook grappig van geest. Weet jij misschien waarom zie die niet hebben gekozen in de playlist ?

  14. #39
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    had niet iedereen die in amsterdam was geweest, de live cd van Amsterdam besteld? Fraaie dubbel cd met mooi geluid...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface27 Bekijk bericht
    Hoi Joep,

    Enige wat ik eigenlijk een beetje storend was, was dat ze niet Jesus He Knows Me hebben gespeeld. Vind dat toch ook altijd een heel lekker nummer en ook grappig van geest. Weet jij misschien waarom zie die niet hebben gekozen in de playlist ?
    Hey Scarface,

    Vreselijk nummer Ze hebben duidelijk geprobeerd een goede evenwichtige setlist te spelen met een flinke knipoog naar hun verleden en oudere werk. Van We Can't Dance speelden ze al 3 nummers, van Abacab zelfs helemaal niets. Jesus He Knows Me was in 1992 wellicht actueel, maar nu al lang niet meer. Ik vond het in ieder geval prima en van mij hadden I Can't Dance en Hold On My Heart er ook uit gemogen. Geweldige tour was het wat mij betreft.

    Joep

  16. #41

    Standaard

    Hey Joep,

    Oke persoonlijk vind ik Jesus He Knows Me wel grappig en had hem graag wil horen, maar had was zeker een hele mooie tour en had het voor geen goud willen missen. Ken jij toevallig Gordon Smith uit de beginperiode van Genesis ?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface27 Bekijk bericht
    Hey Joep,

    Oke persoonlijk vind ik Jesus He Knows Me wel grappig en had hem graag wil horen, maar had was zeker een hele mooie tour en had het voor geen goud willen missen. Ken jij toevallig Gordon Smith uit de beginperiode van Genesis ?
    Gordon Smith ?? Wie is dat ??

    Joep

  18. #43

    Standaard

    Gordon Smith www.gordonsmith.nl heeft met Phil Collins gespeeld en is net voordat Genesis geformeerd is uit de groep gestapt. Kijk maar eens bij de foto's van hem dan zie je een hele jonge Phil.

  19. #44

    Standaard

    Aha de tijd van Flaming Youth. Heb ik eigenlijk nooit echt naar geluisterd. Het Genesis gebeuren begint wat mij betreft bij Trespass en natuurlijk met Phil en Steve Hackett op Nursery Cryme. Overigens heb ik Phil afgelopen Oktober 2007 mogen ontmoeten vlak na de soundcheck in de Hollywood Bowl in Los Angeles (mijn foto's van de soundcheck staan op www.kamerado.nl ). Zeer aardige gast maar hij was in gedachten al thuis geloof ik omdat het de laatste avond van de wereldtournee was. Sta ook zelf nog met Phil op de foto maar die staat niet op die site. Ik vond met name Mike Rutherford een geweldig aardige persoon.

    Groet,
    Joep

  20. #45

    Standaard

    Vanmiddag de 3 DVD When in Rome van Genesis eindelijk in huis gehaald. Pittig geprijsd maar ik kon hem niet laten liggen. Eerste indruk is fantastisch beeld. Hier en daar niet eens met de beeldkeuzes, met name in het openingsnummer te veel publiekshots. Komende dagen eens relaxed de gehels show bekijken.

    Joep

  21. #46

    Standaard

    Heb de verpakkingen van when in rome inderdaad al bij ons op het werk zien liggen ja. Zag er uit als een interessante dvd, denk dat mijn vader het wel zal waarderen als hij hem voor vaderdag krijgt.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepmens Bekijk bericht
    Vanmiddag de 3 DVD When in Rome van Genesis eindelijk in huis gehaald. Pittig geprijsd maar ik kon hem niet laten liggen. Eerste indruk is fantastisch beeld. Hier en daar niet eens met de beeldkeuzes, met name in het openingsnummer te veel publiekshots. Komende dagen eens relaxed de gehels show bekijken.

    Joep
    Schitterende DVD set van een geweldig concert. Het drumnummer met Phil Collins en Chester Thompson is weer genieten. Recensie volgt.

  23. #48

    Standaard

    Ik ben niet echt een heel groot fan van Genesis, maar deze dvd mag in geen enkele verzameling ontbreken. Beeld, geluid, show .....echt een super dvd.
    Ik mis alleen een beetje de beleving die Phil aan de dag legt een beetje bij de overige bandleden. Maar toch, hij mag niet ontbreken in de verzameling.

    Greetz.....Willem

  24. #49

    Standaard

    Als het geluid even goed is als Phill Collins' "Finally... The First Farewell Tour", danmoet dit wel een topper zijn.
    Hopelijk krijgen we binnenkort ook een release op blu-ray (veel te weinig goede concerten verkrijgbaar op blu-ray trouwens)...

  25. #50

    Standaard

    Heb when in rome maar eens gekocht voor vaderdag, stiekem natuurlijk eerst getest of de dvd werkt Prachtige dvd al zeg ik het zelf.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •