Pagina 31 van 71 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1761 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Heb m'n voorlopige team alweer staan om problemen met vergeten te wisselen te ontlopen
    Gomes zal het tegen Excelsior wel weer redden, Steinsson er weer in en Suarez er weer uit. Suarez scoort goed wanneer ik hem eruit laat en andersom...hopen dat hij echt op de bank begint dit keer.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #752

    Standaard

    26,1 puntjes deze week, niet zo gek slecht als ik de rest hier zo hoor.

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    26,1 puntjes deze week, niet zo gek slecht als ik de rest hier zo hoor.
    4e score, zekers niet slecht nee

    Tsk tsk, Huntelaar z'n assist was pure toeval zien ik.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #754

    Standaard

    Nee joh, knap teruggelegd

    Had overigens wel moeten scoren uit twee goede kansen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    4e score, zekers niet slecht nee
    Vergeleken met vorig jaar een zeer sterk stijgende lijn
    Volgend jaar doe ik mee om de prijzen

  6. #756

    Standaard

    Kan niet wachten
    Nee echt, ik heb m'n team zeer slecht gekozen merk ik nu, er zat veel meer in met wat simpele veranderingen. En ik bedoel niet een perfect team ofzo, dat kan iedereen samenstellen wanneer het seizoen al zo ver is. Ik bedoel mensen die op m'n shortlist stonden, maar om wat achteraf de verkeerde redenen blijkt, niet in m'n team staan.
    Volgend seizoen ben ik dus laatste...beginnersgeluk nu
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #757

    Standaard

    dat is nog eens een goede vrijdag, Elshot en De Fauw de 0, dus op vrijdag al 10 punten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #758

    Standaard

    Helaas niet het risico genomen wat ik vanmiddag nog van plan was. Dus alleen Zwaanswijk opgesteld in plaats van Zwaanswijk en De Fauw. 5 Punten nu het resultaat in plaats van 10.

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dat is nog eens een goede vrijdag, Elshot en De Fauw de 0, dus op vrijdag al 10 punten!
    Netjes!

    Zet ik eindelijk Amoah er weer in, staat ie prompt weer droog.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dat is nog eens een goede vrijdag, Elshot en De Fauw de 0, dus op vrijdag al 10 punten!
    Dat durfde ik dus niet aan. Elshot op de bank gezet. Jammer dus.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Netjes!

    Zet ik eindelijk Amoah er weer in, staat ie prompt weer droog.
    ach, eindelijk een keer een goede gok...

    wilde Swerts ook er inzetten (staat tegenover Emanuelson), zul je zien dat die scoort of een assist maakt!

    hoe dan ook, het begint goed, heb ook Makaay en Lovre eruit gehaald, hopelijk halen die niets!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #762

    Standaard

    Zwaanswijk 0 - De Fauw 0 = 10 punten

  13. #763

    Standaard

    Wel g*dverdomme! Weer vergeten te wisselen, wat inhoudt dat Van Niewstadt er nog steeds in staat en NIET De Fauw. Arne Slot staat er in en NIET Pranjic.



    Definitief afgehaakt door twee blunders...

    Edit: Nou, Pranjic staat er nog in, maar Slot ook.. En Excelsior speelt tegen PSV
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 23-11-2007 om 22:14

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu Bekijk bericht
    Zwaanswijk 0 - De Fauw 0 = 10 punten
    welcome to the 10 points club!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wel g*dverdomme! Weer vergeten te wisselen, wat inhoudt dat Van Niewstadt er nog steeds in staat en NIET De Fauw. Arne Slot staat er in en NIET Pranjic.



    Definitief afgehaakt door twee blunders...

    Edit: Nou, Pranjic staat er nog in, maar Slot ook.. En Excelsior speelt tegen PSV
    ach, PSV is niet in topvorm, misschien haal je nog een 0 of zelfs een 1 of 2 met onze Jos
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu Bekijk bericht
    Zwaanswijk 0 - De Fauw 0 = 10 punten
    Same. En ik was nog vergeten te wisselen ook _O--

  17. #767

    Standaard

    Slechts 5 hier, had Lamah staan, het was dus de één of de ander.
    Ik moet leren dat ik van elke wedstrijd een speler probeer neer te zetten, te vaak heb ik in een paar wedstrijden niemand staan.
    edit : 5+2 = 7, kan nog niet rekenen ook
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #768

    Standaard

    Maar weer eens vergeten te wisselen, nou ja hopelijk pakt het goed uit

  19. #769

    Standaard

    Ik had meteen na vorige ronde al gewisseld, was alleen vergeten fcupdate te checken voor blesures, gelukkig geen gewonden
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #770

    Standaard

    Uhoh!
    Daar komen de puntjes....voor anderen...
    De Groot heeft er ééntje in zitten, gelukkig zie ik hem bij weinig mensen in de opstelling
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #771

    Standaard

    Assist Pranjic er overheen, goal Dinsdag
    Dit is zo'n wedstrijd waarbij ik niemand in het veld heb
    1-1 dus.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uhoh!
    Daar komen de puntjes....voor anderen...
    De Groot heeft er ééntje in zitten, gelukkig zie ik hem bij weinig mensen in de opstelling
    Had De Groot gewisseld voor Amoah... :x
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Had De Groot gewisseld voor Amoah... :x
    Zonde, gelukkig de 1-2 niet door De Groot

    Bij Heracles - VVV is het 1-1....in gele kaarten.

    Bijna iedereen heeft Pranjic, slechts 3 hebben hem niet in de basis, helaas ben ik er één van
    Gelukkig is daar nog Zuiverloon met geel, dus iemand heeft het nog minder leuk dan ikke
    Laatst aangepast door mercapto : 24-11-2007 om 19:19
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #774

    Standaard

    En nu ook een goal van Pranjic.

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    En nu ook een goal van Pranjic.
    Sssttt!!!
    Ik focus me op de Gameplay dames om het verdriet te ontlopen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 31 van 71 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •