Pagina 32 van 71 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1761 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    PvdfuckingA!!!!
    Steinsson geel
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #777

    Standaard

    Lol, ramp dag. Pranjic op de bank, Steinsson geel, Gomes eentje tegen (dusver).
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #778

    Standaard

    M'n speler heeft de volle 90min gespeeld maar is wel gewisseld in de 91ste minuut...scoor ik dan een volle wedstrijd ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #779

    Standaard

    Gisteren 10 puntjes gehaald en vandaag Pranjic op de bank. Dacht dat hij geblesseerd was, maar blijkbaar al lang weer terug.

  5. #780

    Standaard

    Hm, Pardo gescoord maar ook geel, Zonneveld ook geel gvd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #781

    Standaard

    Donk heeft weer niet gespeeld terwijl 1 minuutje genoeg was voor 5 punten, Louis toch. En dit weekend voor het eerst dat Pieckenhagen de 0 houd en Gomes niet dus die had ik om moeten stellen.

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Donk heeft weer niet gespeeld terwijl 1 minuutje genoeg was voor 5 punten, Louis toch. En dit weekend voor het eerst dat Pieckenhagen de 0 houd en Gomes niet dus die had ik om moeten stellen.
    1min = 5 punten ? Zo dan, dan is 90min...uhm... gedeelt door drie keer 60...uhm...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    M'n speler heeft de volle 90min gespeeld maar is wel gewisseld in de 91ste minuut...scoor ik dan een volle wedstrijd ?
    Je scoort voor een volle wedstrijd


    Voor het eerst Pieckenhagen opgesteld en zomaar zes punten krijgen

  9. #784

    Standaard

    Netjes
    Ik scoor totaal 6 puntjes geloof ik voor vandaag...of 5...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #785

    Standaard

    Haha, tot nu toe pakt mijn (ongeplande) niet-wissel-politiek aardig uit .

  11. #786

    Standaard

    de Fauw 0 + Jaliens 0 = 10 punten...
    Alleen jammer dat de meesten hier tot nu goed scoren op de verdediging, dus loop ik nog bijna niets in...

  12. #787

    Standaard

    Voor het eerst een goede avond gehad, voornamelijk door Vidarsson met 2 assists en drie verdedigers met 0 tegendoelpunten. Jammer van de tegengoal van Gomes, dat scheelt meteen 4 punten. Morgen komen de spitsen nog in aktie, dus veel scoren graag!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    1min = 5 punten ? Zo dan, dan is 90min...uhm... gedeelt door drie keer 60...uhm...
    Nee ok, dan niet die 2 punten voor de 90 min. Maar een punt of 3 was nog altijd beter als de 0 van nu.

  14. #789

    Standaard

    Matige score waardoor ik nu naar de 3e plek zak.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Matige score waardoor ik nu naar de 3e plek zak.
    En ik ben naar de 4e plek gestegen(prijzenpot) maar er zit nog een aardig gat tussen ons Lex, 13 punten. Sowieso is het erg close, de nummer 11(Caledonians) heeft maar 10 punten minder dan ik.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #791

    Standaard

    Duimen dat Suarez op de bank zit voor mij...iets wat erg onwaarschijnlijk is, maar ik blijf de gok wagen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #792

    Standaard

    prima punten, sta nu eerste!

    en er komen nog wat middenvelders en spitsen in actie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #793

    Standaard

    jammer dat Maradony op de bank zat. Gegokt met Amrabat en verloren...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    jammer dat Maradony op de bank zat. Gegokt met Amrabat en verloren...
    Same here...

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Duimen dat Suarez op de bank zit voor mij...iets wat erg onwaarschijnlijk is, maar ik blijf de gok wagen
    Jammer joh, hij heeft er alweer 1 inliggen ook...

  21. #796

    Standaard

    verdomme,

    Makaay al een goal, zit op de bank...thx Amrabat!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    verdomme,

    Makaay al een goal, zit op de bank...thx Amrabat!
    Ja zo kan ik ook klagen, en De Groot, én Makaay voor alleen Amrabat ? Zo zwaar goed is die jongen ook weer niet
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #798

    Standaard

    au! Cornelisse 2 keer tegengoal en geel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #799

    Standaard

    Al mijn spelers zijn gewisseld of hadden een kaart of tegengoal.
    Kom net aan 25 punten....jij aan 40 ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #800

    Standaard

    Behalve Silva en Sprockel een prima weekend. Nu maar hopen dat er niet te veel punten worden afgesprockeld.

Pagina 32 van 71 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •