Pagina 41 van 71 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1761 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wat raar...je kunt toch meteen na de ronde(maandag dus) wisselen
    Sterker nog, je kunt nu al wisselen. Heb Wilkshire al weer teruggezet. Dit geldt dus voor wedstrijden van de 29e en 30e december.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1002

    Standaard

    Mooi
    Raar.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1003

    Standaard

    Dus nu ik een keer vergeet te wisselen geldt dat meteen voor 2 rondes? Ach, ik bak er toch niks van dus misschien helpt het nog ook.

  4. #1004

    Standaard

    Tja. Je mist weinig geloof ik. M'n verdediger veroorzaakte de penalty...lekker begin.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #1005

    Standaard

    Ik heb in ieder geval een goal op de bank zitten

  6. #1006

    Standaard

    De Groot Assist + Goal, en bij veel mensen op de bank. Maar niet bij Yu
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1007

    Standaard

    heb hem op de bank, slim van me weer...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De Groot Assist + Goal, en bij veel mensen op de bank. Maar niet bij Yu
    Heb hem de hele week er buiten gelaten, maar vanmiddag toch besloten om De Groot te zetten voor N'Kufo. Bezorgd mij meteen de koppositie in de dvdleague

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu Bekijk bericht
    Heb hem de hele week er buiten gelaten, maar vanmiddag toch besloten om De Groot te zetten voor N'Kufo. Bezorgd mij meteen de koppositie in de dvdleague
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Achja bekijk het positief, ik doe niet mee voor de 'echte' prijzen :wink:

  11. #1011

    Standaard

    Maak maar een screenshot, mijn Nkufo uhm...zal wel weer niks scoren.
    Nou ja, dit was één van m'n risico wedstrijden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #1012

    Standaard

    Ach je zal zien dat N'Kufo er 3 inschiet, het blijft voetbal he

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De Groot Assist + Goal, en bij veel mensen op de bank. (
    Om gek van te worden. Als ik 'm opstel doet ie niks. :x

    Verwacht wel dat Amrabat iets gaat doen in die twee wedstrijden. Er zullen wel wat clubs naar hem kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De Groot Assist + Goal, en bij veel mensen op de bank. Maar niet bij Yu
    Dikke punten!!! Ik loop in!

  15. #1015

    Standaard

    Ah, ik krijg nu punten, posities nog niet.
    2 voor Fung a Wing.

    edit : Ai, 2de en 1ste nu, Fu loopt 3 punten uit, ik loop 2 weg bij Mr Moolen.
    Laatst aangepast door mercapto : 21-12-2007 om 23:34
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #1016

    Standaard

    Geen punten gekregen voor Boutahar door zijn gele kaart

    De dvd.nl-subleague staat trouwens in het algemene subleague klasssement op de twaalfde plaats en de top 10 lonkt!

    Edit: Zie nu pas dat plaats 9, 10 en 11 dezelfde team is, maar dan onder een andere naam
    Laatst aangepast door Yu : 22-12-2007 om 11:21

  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu Bekijk bericht
    Geen punten gekregen voor Boutahar door zijn gele kaart

    De dvd.nl-subleague staat trouwens in het algemene subleague klasssement op de twaalfde plaats en de top 10 lonkt!
    Ik ben trots op ons

  18. #1018

    Standaard

    Sorry dat ik de boel zo naar beneden haal Heb nu wel puntjes voor Donnie trouwens.

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Sorry dat ik de boel zo naar beneden haal
    Doe je niet, want alleen de eerste 8 van de league worden meegeteld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #1020

  21. #1021

    Standaard

    De nr.1 van de subleague lijkt overigens bijna allemaal uit teams van één persoon te bestaan. Fred1 t/m Fred 19
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1022

    Standaard

    Het grappige is dat de subleague van ons 1 plaatsje boven die van de supportersvereniging van FC Utrecht staat. Daar heb ik vorig jaar ook mee meegedaan, dit jaar niet. Op het moment dat ik me daar dan voor aan zou melden zou de SVFCU over dvd.nl heengaan.

    Trouwens eindelijk weer eens het weekend goed begonnen dankzij Maradonny, en ik doe weer mee voor het geld(Coen ingehaald).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #1023

    Standaard

    Sparta-Nac afgelast zie ik net.
    En Dickoh alweer 1 goal tegen(en dus ook mijn Utrecht). Hopelijk wordt het niet weer een kansloze nederlaag bij PSV zoals eigenlijk al jaren het geval is...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  24. #1024

    Standaard

    N'Kufo een goal waar Alves faalde (wel een strafschop)

    Edit: Nu wel raak (vrije trap)
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 22-12-2007 om 19:16

  25. #1025

    Standaard

    Weet iemand het emailadres van profcoach. VI gaf de 4e goal van Heerenveen tegen NAC als assist aan Pranjic terwijl hij daar geen punten voor heeft gekregen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 41 van 71 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •