Pagina 42 van 71 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1761 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    kl0te, mis dus de punten voor Sparta Nac, 2 spelers voor mij in de basis...aargh!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Weet iemand het emailadres van profcoach. VI gaf de 4e goal van Heerenveen tegen NAC als assist aan Pranjic terwijl hij daar geen punten voor heeft gekregen...
    profcoach@eredivisie.nl staat er op de site.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Weet iemand het emailadres van profcoach. VI gaf de 4e goal van Heerenveen tegen NAC als assist aan Pranjic terwijl hij daar geen punten voor heeft gekregen...
    VI wil het nog wel eens fout hebben. Ik houd meestal die van Eredivisie aan.

    http://eredivisie.infonet.nl/default...ivetab=program


    Niemand gescoord en/of de nul gehouden voor me vanavond.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1029

    Standaard

    Jammer van Sparta - NAC, gelukkig alleen Dissels in het veld, die had toch maar 2 puntjes gehaald.
    Hmm, hoewel, al m'n andere scoren ook maar 2 puntjes
    Slechts 1.4 op de bank dusver, slechte ronde maar dat gaat voor iedereen op.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #1030

    Standaard

    Prima zaken voor Mr vd Moolen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #1031

    Standaard

    Argh!
    Suarez ook nog eens geel. Dag dag plek 1.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Prima zaken voor Mr vd Moolen
    Mwoah, ok Amrabat scoort 2x en De Cler de nul, verder niets. Waarom speelde Pardo niet?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1033

    Standaard

    Ik heb echt vrijwel niets aan Suarez, pakt te veel geel

    Gelukkig zorgen Amrabat, De Groot en De Cler voor de punten, want voor de rest is het drama.

  9. #1034

    Standaard

    netjes, Amrabat op de bank!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1035

    Standaard

    Ach ja, Amrabat op de bank, das geen gekke beslissing al zeg ik het zelf, maar helaas pakt het flink verkeerd uit.
    Zo nog wat puntjes voor Steinsson erbij, en das al want Lamah pakt ook geel.
    Balen, hopen op beter komende week.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1036

    Standaard

    21 puntjes maar, helaas nog 9 punten op de bank. Blijkbaar doe het ik beter dan de rest, want zie dat ik weer 1e sta. Het lijkt de eredivisie wel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1037

    Standaard

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #1038

    Standaard

    11 punten en 12 op de bank, haha....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #1039

    Standaard

    11 punten en 13.2 op de bank...ik win! yay!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #1040

    Standaard

    11 punten en 11 op de bank.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    11 punten en 11 op de bank.
    Ik ben gestegen tot 13 en 13.2 op de bank, Coen wint
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #1042

    Standaard

    Een uitermate slechte ronde voor mij. Zelfs de bank heeft maar 6,5 puntjes... Waardeloze week. Hopelijk dat de tweede speelronde deze week meer oplevert.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #1043
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ach, maar 23,2 puntjes deze keer...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  19. #1044

    Standaard

    Ik heb een klein gaatje te pakken op mijn achtervolgers

    Nu maar even afwachten of het ook goed staat voor de tweede ronde deze week....

  20. #1045

    Standaard

    13 punten in de basis en 13 op de bank. Ik trek de slechte lijn van de afgelopen anderhalve maand dus heerlijk door...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #1046

    Standaard

    14 punten in het veld en 12,5 op de bank. Ook weer een keurige ronde.

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    11 punten en 12 op de bank, haha....
    En ik sta weer 3e.
    Maar goed, deze ronde is nog niet voorbij, de midweekse wedstrijden tellen ook nog mee dus je kunt nog niet echt zeggen of je slecht hebt gewisseld.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    En ik sta weer 3e.
    Maar goed, deze ronde is nog niet voorbij, de midweekse wedstrijden tellen ook nog mee dus je kunt nog niet echt zeggen of je slecht hebt gewisseld.
    was die midweekse helemaal vergeten dom als ik ben...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1049

    Standaard

    Ik had natuurlijk ook Amrabat weer op de bank zitten

  25. #1050

    Standaard

    W00t
    Makaay goal
    Amrabat geel

    De Graafschap - AZ afgelast

    Boukhari eruit in de 63'
    Rose geel

    Kom op jongens, tegengoals wil ik zien!

    Ugh, das niet de bedoeling :

    Tegengoal, Kantelberg scoort! Assist van Amrabat
    Laatst aangepast door mercapto : 26-12-2007 om 13:01
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 42 van 71 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •