Pagina 43 van 71 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1761 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    En Makaay z'n tweede.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #1052

    Standaard

    En ook Kantelberg scoort! Mooi zo... 2x Makaay en Kantelberg een keer, dan heb ik nu al meer punten dan het gehele afgelopen weekend bij elkaar.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #1053

    Standaard

    VVV maakt gelijk, Calabro scoort en krijgt geel :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #1054

    Standaard

    De Cler de nul, verder nog niks. het wordt tijd morgen dat Huntelaar weer eens gaat scoren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    De Cler de nul, verder nog niks. het wordt tijd morgen dat Huntelaar weer eens gaat scoren.
    Een verdediger van Feyenoord nemen is dit seizoen wel een goudmijntje qua punten tot nu toe zeg met al 11x de 0 in tegenstelling tot vorig seizoen. En De Cler pakt ook nog eens weinig kaarten.

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    En De Cler pakt ook nog eens weinig kaarten.
    En speelt ook nog eens bijna alle minuten. Ik ben ook blij dat ik 'm heb.

    Maar weer geen punten voor Vidarsson en Jaliens omdat de wedstrijd is afgelast
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #1057

    Standaard

    En PSV krijgt weer tegengoals, ben blij als ik straks een andere doelman heb.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Een verdediger van Feyenoord nemen is dit seizoen wel een goudmijntje qua punten tot nu toe zeg met al 11x de 0 in tegenstelling tot vorig seizoen. En De Cler pakt ook nog eens weinig kaarten.
    En af en toe een assist. Ben ik wel tevreden mee idd. Zelfde geldt voor Zonneveld, Wilkshire en Silva. Verdediging is ook niet het probleem, bij mij is het middenveld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1059

    Standaard

    Bij mij ook eigenlijk, en de verdediging en de keeper

  10. #1060

    Standaard

    Gomes valt me toch wel tegen dit jaar, toch redelijk veel tegengoals.

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Gomes valt me toch wel tegen dit jaar, toch redelijk veel tegengoals.
    Ligt natuurlijk niet alleen aan hem, maar hij heeft idd niet de vorm van vorig jaar. Die tweede goal van Groningen bv was houdbaar, en had hij in vorm ws gepakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1062

    Standaard

    De backs van PSV vind ik ook niet top en ze hebben het verlies van Alex als rustpunt achterin niet op kunnen vangen. Maar hij heeft betere seizoenen gehad, dat is duidelijk.

  13. #1063

    Standaard

    Yay, ik ben heeeeel even 1ste
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #1064

    Standaard

    Niet zo heel slecht gescoord vandaag door De Cler.
    Wel is mijn koppositie weg aan een speler nieuw in de dvdleague

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu Bekijk bericht
    Niet zo heel slecht gescoord vandaag door De Cler.
    Wel is mijn koppositie weg aan een speler nieuw in de dvdleague
    Daardoor staat dvd.nl wel 7e in subleagueklassement.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1066

    Standaard

    19 punten en 12 op de bank tot nu toe, nog niet echt schokkend dus.

  17. #1067

    Standaard

    Ik sta liever 25ste in een league met mensen die ik "ken" dan 7e met mensen die erbij zitten om de positie te vast te kunnen houden zonder dat ik ooit van ze gehoord heb...
    Noem het dom, noem het sportief.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #1068

    Standaard

    Ja, het zou wel zo netjes zijn als TomTom zich hier even zou bekend maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1069

    Standaard

    2e en 5e, valt me nog mee
    Alleen Suarez wisselen had me al 9 extra punten opgeleverd
    Naja, wissels gemaakt, Zondag ga ik het helemaal maken!
    Zul je zien dat Suarez er 3 inlegt en Amrabat rood krijgt...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #1070

    Standaard

    Ik had beter Matondo erin kunnen zetten dan Amoah. Maar ja die gozer speelde al maanden niet. Wissel Wilkshire/Klavan is toch wel goed uitgepakt. Toch 46,8 punten na twee speelronden is niet zo goed. Hopelijk gaat Sanmartean weer spelen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1071

    Standaard

    41 puntjes voor mij, niet fantastisch allemaal weer.

  22. #1072

    Standaard

    Jullie moeten ook niet daar jezelf kijken! Kijk naar mij, je maakt punten goed, en Lex loopt uit...prima toch ? (voor jullie! )

    (ja ik betrek het gesprek graag op ikke! )
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #1073

    Standaard

    Wow! Hoe anders kan het lopen... Afgelopen weekend een echt scheitweekend qua punten, nu haal ik toch behoorlijk wat punten bij elkaar en heb ik zelfs de op één na beste score van de subleague gehaald! 54,5 punten, voor DWG! 8)

    Pieckenhagen de nul, Cornelisse assist maar helaas ook geel en een tegengoal, Lovre een assist, Kantelberg en Kolk een goal, Huntelaar en Makaay 2 goals..! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    2e en 5e, valt me nog mee
    Alleen Suarez wisselen had me al 9 extra punten opgeleverd
    Naja, wissels gemaakt, Zondag ga ik het helemaal maken!
    Zul je zien dat Suarez er 3 inlegt en Amrabat rood krijgt...
    Suarez is een ramp.... -2 hoe krijg je het voor elkaar
    Zonder hem 8 punten meer gehad

  25. #1075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Wow! Hoe anders kan het lopen... Afgelopen weekend een echt scheitweekend qua punten, nu haal ik toch behoorlijk wat punten bij elkaar en heb ik zelfs de op één na beste score van de subleague gehaald! 54,5 punten, voor DWG! 8)

    Pieckenhagen de nul, Cornelisse assist maar helaas ook geel en een tegengoal, Lovre een assist, Kantelberg en Kolk een goal, Huntelaar en Makaay 2 goals..! 8)
    Netjes

    Zie dat Pardo trouwens weer niet gespeeld heeft, maar ook niet geblesseerd. Ziet Lokhof het niet meer in hem zitten ofzo?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 43 van 71 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •