Pagina 69 van 80 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Hij dacht op dit moment totaal niet aan wielrennen.
    Dat begint al weer lekker dan. Die fiets op en stoempen, want dit is het jaar van de waarheid.

  2. #1702

    Standaard

    Ik hoop dat ze daar niet teveel veren in z'n reet steken, daar gaat hij erg slecht mee om.
    We gaan het zien, ik heb wel zin in dit wieler jaar
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1703

    Standaard

    Ben benieuwd wat komend seizoen gaat brengen. Zeer benieuwd ook wat Armstrong en Basso nog kunnen.

  4. #1704

    Standaard

    Als ik dan hoor dat Cunego een renner uit een hele andere ploeg, Simoni, nodig heeft om ze aan te kunnen denkt hij...wel zielig.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #1705

    Standaard

    Morgen de NK's veldrijden. Als ik het goed begreep start Boom gewoon, ondanks dat hij nog een flinke wond aan zijn elleboog heeft die niet genezen is.

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Morgen de NK's veldrijden. Als ik het goed begreep start Boom gewoon, ondanks dat hij nog een flinke wond aan zijn elleboog heeft die niet genezen is.
    Hij klapte hard onderuit zeg!! Toch bij dat hij meedoet, ook met het oog op het WK.

  7. #1707

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Gewoon kampioen ook.
    Mooi hé, zo'n beest in de Nederlandse gelederen.

  9. #1709

    Standaard

    Nijs wint maar weer eens de wereldbeker en Armstrong heeft nu ook officieel zijn comeback gemaakt.

  10. #1710

    Standaard

    McEwen nog iets overgehouden aan die botsing tijdens de sprint of valt het mee??

  11. #1711

    Standaard

    Verder niets meer over gelezen, zal wel meevallen.

  12. #1712

    Standaard

    Binnenkort zal bij ons in de krant ( BN de Stem ) het overzicht zitten met alle grote wedstrijden. Kan niet wachten tot het weer losbarst! La Primavera

  13. #1713

    Standaard

    Dan mogen ze die eerst wel eens zwaarder gaan maken, anders kijk je echt allen naar een oninteressante sprint
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dan mogen ze die eerst wel eens zwaarder gaan maken, anders kijk je echt allen naar een oninteressante sprint
    Dat is waar, maar dan hebben we wel rustig de tijd voor de samenstellingen van de ( nieuwe ) ploegen en alle inside information van Mart en Maarten, het prachtige Italië en als toetje de sprint.

  15. #1715

    Standaard

    Vos

    Jammer dat Boom niet kon knallen vandaag.

  16. #1716

    Standaard

    Belachelijke korte samenvatting van de mannenrace in Studio Sport. Ze konden het wedstrijdverloop niet helemaal hebben leek het wel.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #1717

    Standaard

    Heb de samenvatting niet gezien maar de wedstrijd, en daar kon ik ook weinig minuten mee vullen moest ik het samenvatten. Belg, Belg, Belg, Belg, Belg, Al, Belg, Belg, Boom. Vervolgens gaat Albert er vandoor en Stybar komt er niet bij...en Boom is gezien na wat materiaal en dagconditie problemen... De rest is 30 minuten lang hetzelfde rondje met dezelfde verschillen
    Bij Vos net zo, 5 ronden lang Katie op kop...5 ronden lang zit Vos bij Kupfernagel op de bagagedrager en komt zonder een trap teveel te doen bij de Amerikaanse, doet ook dan geen trap teveel en pakt ze in vlak voor de streep.
    Tamelijk saai beide overwinningen, met het verschil dat de Belg moe was bij de finish en Vos net warm.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #1718

    Standaard

    Prachtige overwinning wel van Albert.

  19. #1719

    Standaard

    Zaterdag de E3 en zondag de Brabantse Pijl c'est délicieux n'est pas!!??

    Na de megaspannende fotofinish van afgelopen zaterdag ( wat kwam die van ver en wat was de sneer naar Boonen heerlijk ) zit er weer een heerlijk wielerweekend aan te komen. DeVolder zaterdag? Dekker zondag??

    Laat maar komen!

  20. #1720

    Standaard

    Misschien kan Silence eindelijk de eerste overwinning van het seizoen halen

  21. #1721

    Standaard

    Boonen had weer last van zijn versnellingsapparaat ofzo, maar volgens mij legde Pipo hem er gewoon op waarde op.
    Het is wat de commentatoren van onze zuiderburen zeiden: Rabo heeft een pak uitstekende aanvallende middenvelders, maar een scorende spits ontbreekt vooralsnog.

    Op naar morgen...

  22. #1722

    Standaard

    Pozzato gisteren ook weer geweldig, samen met Boonen topfavoriet voor zondag.

  23. #1723

    Standaard

    Dat zijn DE 2 voor zondag denk ik ook ja, maar zoals bij De Panne ook weer duidelijk werd met Pipo die achter de valpartij zat: you never know.

    Zin in!!!!

  24. #1724

    Standaard

    Ik weet het niet...
    Pozzato, Boonen, Geslin, Pineau, Gilbert, Voight, Vaugrenard...

    Ik zeg toch stiekem Geslin...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #1725

    Standaard

    Pozzato maar ik hoop Kroon.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 69 van 80 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •