De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: nieuwsbrief

  1. #1

    Standaard nieuwsbrief

    Beste crew,

    sinds enige tijd staat er in de nieuwsbrief geen overzicht meer van de laatste posts in het forum. Is dat iets permanents, want ik vond dat altijd wel een leuk overzichtje.

    Daarnaast viel me dit op in de nieuwsbrief:
    DVD.nl heeft een recensie van deze DVD gepubliceerd: Corpse Bride

    Bekijk dit artikel op deze URL:
    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2997

    Tim Burton’s bijzondere stop-motion animatiefilm komt visueel tot zijn recht op Blu-ray Disc.

    Ik weet het, het is een futiliteit, maar ik vind het persoonlijk wat raar staan omdat een Blu-Ray Disc, noch een HD-DVD een DVD is. Juist omdat er op diverse gebieden binnen dvd.nl duidelijke scheidingen bestaan tussen DVD en de 2 opvolgers, zou het IMHO mooier/netter zijn als ook de nieuwsbrief op dit gebied uptodate zou zijn.

    Ter info dus.

    Edgar

  2. #2

    Standaard

    Goeie punten Edgar.
    Ik zal dit binnen het team eens aanzwengelen.

  3. #3

    Standaard

    Ik zie de reacties of de nieuwe niewsbrief wel verschijnen .

  4. #4

    Standaard

    Nog een klein puntje dan, omdat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen BR, HD-DVD en DVD ziet het menu met de recensies links er zo uit:
    Pursuit of Happyness, The
    Pursuit of Happyness, The
    Nachtrit
    Corpse Bride
    Trespassers
    Guardian, The
    Guardian, The
    Like Minds
    Bruce Springsteen wi...
    Leroy & Stitch
    House M.D. (Seizoen 2)
    Gone
    Marie Antoinette
    Piggy Banks
    CSI: NY - Seizoen 2 ...

    Het lijkt nu net of er een scriptfout in zit door de dubbele titels.
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 05-07-2007 om 09:49 Reden: Lay-out was niet gelijk aan bedoelde menu

  5. #5

    Standaard

    De aanduiding van de verschillen tussen DVD en andere media zullen binnenkort toegevoegd worden aan de nieuwsbrief en het menu, wegens vakantie zal dat echter nog een paar weken duren.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    De aanduiding van de verschillen tussen DVD en andere media zullen binnenkort toegevoegd worden aan de nieuwsbrief en het menu, wegens vakantie zal dat echter nog een paar weken duren.
    OK, helemaal duidelijk Eric. Dat zal het net weer wat mooier en duidelijker maken .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •