Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 99 worden weergegeven.

Discussie: War & Remembrance

  1. #26

    Standaard

    Ik heb inmiddels box 1 van de serie gekocht bij dvdpacific.com, deel 2 had ik al elders besteld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    De link verwijst naar een pagina die uitsluitend informatie geeft.

    Voor aankopen van dvd's in the UK of USA kun je o.a. terecht bij Play.com of Amazon.com, maar daarvoor heb je doorgaans een creditcard nodig. Overigens zijn er veel meer adressen.

    Aangezien je kennelijk nog erg groen bent op dit gebied adviseer ik je eerst maar eens goed rond te kijken en door zelfonderzoek (googlen) enige kennis op dit terrein op te bouwen. Succes.
    Ik heb diverse sites bekeken maar nergens vind ik een regiovrije DVD serie van "War and Remembrance". Daar ging het toch om, Herman ? R 0 ! Het is overal regio 1 wat de klok slaat. Ik weet er idd nog weinig vanaf, maar aldoende leert men.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels box 1 van de serie gekocht bij dvdpacific.com, deel 2 had ik al elders besteld.
    Allebei REGIOVRIJ ???? Ik zal een kijken bij dvdpacific.

  4. #29

    Standaard

    Volgens de vergelijkingssite hierboven genoemd heeft de serie een R0 codering. De info op de verkoopsites kan fout zijn. Maar als je zekerheid wilt moet je wachten tot ik de series binnen heb.Of mogelijk dat iemand anders het hier kan bevestigen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Volgens de vergelijkingssite hierboven genoemd heeft de serie een R0 codering. De info op de verkoopsites kan fout zijn. Maar als je zekerheid wilt moet je wachten tot ik de series binnen heb.Of mogelijk dat iemand anders het hier kan bevestigen.
    Ik heb zojuist die Pacific site bekeken en die schrijft dat alle door hen verkochte DVDs regio 1 zijn tenzij anders vermeld bij de details van de betreffende DVD. Bij 'War and Remembrance' kon ik niets vinden alsdat het een regio 0 DVDs zouden zijn.
    Maar keep me informed!
    mvg

  6. #31

    Standaard

    Ik denk dat deze gewoon met d,r tijd wel in Nederland uit gaat komen dus ik wacht wel ff.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Ik denk dat deze gewoon met d,r tijd wel in Nederland uit gaat komen dus ik wacht wel ff.
    Ik ben al 65+ en zoveel tijd heb ik waarschijnlijk niet ! (
    Men zegt wel: Waar zou je het liefst zijn als er een wereldramp plaats vond? Antwoord: In Nederland, daar gebeurt alles 10 jaar later.
    Dat heb je gezien met The Winds of War, die ook pas vorig jaar in Nederland met NL ondertiteling en in Regio 2 werd uitgebracht!
    Hoeveel jaar is dit nadat die serie werd gemaakt? Eigenlijk ongelooflijk voor een land dat pretendeert ergens voorop te lopen met dit soort dingen.

    Mvg,

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Ik heb zojuist die Pacific site bekeken en die schrijft dat alle door hen verkochte DVDs regio 1 zijn tenzij anders vermeld bij de details van de betreffende DVD. Bij 'War and Remembrance' kon ik niets vinden alsdat het een regio 0 DVDs zouden zijn.
    Maar keep me informed!
    mvg

    Hier een link naar een handige (en 99%betrouwbare) site.
    Zijn dus echt regio 0

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Dat heb je gezien met The Winds of War, die ook pas vorig jaar in Nederland met NL ondertiteling en in Regio 2 werd uitgebracht!
    Is hij buiten regio 1 nog ergens anders uitgebracht dan?
    Er zijn zoveel series die hier nog niet of helemaal niet op dvd zijn uitgekomen.
    We kunnen altijd massaal gaan mailen naar Dutch Filmworks om de serie toch te gaan uitbrengen,wie niet waagt wie niet wint.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Hier een link naar een handige (en 99%betrouwbare) site.
    Zijn dus echt regio 0
    Welke link, Herman? Sorry, ik zie geen link.
    Mvg,

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Is hij buiten regio 1 nog ergens anders uitgebracht dan?
    Er zijn zoveel series die hier nog niet of helemaal niet op dvd zijn uitgekomen.
    We kunnen altijd massaal gaan mailen naar Dutch Filmworks om de serie toch te gaan uitbrengen,wie niet waagt wie niet wint.
    Ik heb al gemailed naar DFW, direct nadat ik Winds of War gekocht had in 2007 en las dat DFW de uitgever was. Ik vroeg wanneer War and Remembrance zou uitkomen. Men antwoordde : Voorjaar 2008. Onlangs wederom gemailed en men antwoordde:

    Wij hebben deel 2 niet uitgebracht omdat we hier de rechten niet voor hebben, deze zijn door een buitenlands bedrijf gekocht en daarom is de serie alleen in het engels verkrijgbaar. Of en waar de nederlandse ondertiteling voor deze serie te verkrijgen is weet ik helaas niet.

    Met vriendelijke groet,

    Gerard Pelders
    Marketingmedewerker

    Dutch Filmworks
    Sportlaan 1a
    4209 AX Schelluinen
    T: +31 (0) 183 610 250
    F: +31 (0) 183 619 225

    Ik probeer nu maar ergens een regiovrije DVD serie to kopen van War and Remembrance + The Final Chapter.
    Een Amerikaanse firma antwoordde dat zij niet naar buitenland mogen verkopen. ;-((

    mvg,

  12. #37

    Standaard Ook op zoek naar het vervolg

    Ik ben ook op zoek naar het vervolg van "the Winds of War'. Ik weet inmiddels dat dat War & Remembrance is. Maar ik weet niet waar die te koop is. Of is dit nog niet op DVD uitgebracht????? Zou iemand me iets wijzer kunnen maken. Ik kan mij heel flauw herinneren ooit iets op televisie daarvan gezien te hebben. Ik zie wat flitsen die niet in the winds of war te zien waren.
    Alvast bedankt.:wink:

  13. #38

    Standaard

    Je zult nu voor de R0 versie moeten gaan, check maar eens www.amazon.com. Deze serie is verdeeld over twee boxen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard Winds of war

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalon198 Bekijk bericht
    Ik ben ook op zoek naar het vervolg van "the Winds of War'. Ik weet inmiddels dat dat War & Remembrance is. Maar ik weet niet waar die te koop is. Of is dit nog niet op DVD uitgebracht????? Zou iemand me iets wijzer kunnen maken. Ik kan mij heel flauw herinneren ooit iets op televisie daarvan gezien te hebben. Ik zie wat flitsen die niet in the winds of war te zien waren.
    Alvast bedankt.:wink:
    Ik zoek mij ook al een slag in de rondte. Ben bang dat ik mij DVD speler regiovrij moet (laten) maken. In de USA is War and Remembrance al heel lang te koop. Alleen regio 1 natuurlijk.
    Suc6

  15. #40

    Standaard War & Remembrance

    Ik heb ze maar gedownload Engelse ondertiteling 12 delen DIVX

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Ik zoek mij ook al een slag in de rondte. Ben bang dat ik mij DVD speler regiovrij moet (laten) maken. In de USA is War and Remembrance al heel lang te koop. Alleen regio 1 natuurlijk.
    Suc6

    Je kunt ze bestellen bij DVDPacific of Amazon. Die geven misschien aan dat het regio 1 is, maar de schijven zijn regio 0 gecodeerd
    zie:
    http://www.dvdcompare.net/comparisons/search.php

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flap Bekijk bericht
    Ik heb ze maar gedownload Engelse ondertiteling 12 delen DIVX

    je eerste post en dan meteen een melding van een illegale download ?

  18. #43

    Standaard

    Ik heb inmiddels box 2 binnen, en deze is regiovrij en heeft dus inderdaad Engelse ondertiteling. Hij is dus gewoon afspeelbaar op de R2 speler.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels box 2 binnen, en deze is regiovrij en heeft dus inderdaad Engelse ondertiteling. Hij is dus gewoon afspeelbaar op de R2 speler.
    Rhodanos, waar heb je die gekocht? Is dat een box van War and Remembrance? Ik schreef naar een internetzaak in Engeland en die antwoordde:

    Unfortunately this title is not available on region 2. However if you go to
    this website you may be able to find a remote control hack for your DVD
    player.
    www.dvd.reviewer.co.uk/info/multiregion/hackable.asp.


    Regards,


    sales@dc-dvd.co.uk

    Ik ben heel erg geïnteresseerd in War and Remembrance.Regiovrij. Gewoon in het Engels. Met NL ondertiteling bestaat nog niet en komt er waarschijnlijk ook niet. Bij voorbaat dank voor je info.
    Mvg,

  20. #45

    Standaard

    Via amazon.com bij http://www.amazon.com/gp/help/seller...=AMGE7YB9UWI02.

    Heb geen invoerrechten hoeven te betalen! Hij staat daar dus als R1, maar is regiovrij zoals al eerder geschreven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Via amazon.com bij http://www.amazon.com/gp/help/seller...=AMGE7YB9UWI02.

    Heb geen invoerrechten hoeven te betalen! Hij staat daar dus als R1, maar is regiovrij zoals al eerder geschreven.
    Ik heb natuurlijk gekeken op Amazon, maar er staan verschillende aanbiedingen. Hoe moet nu weten wie regio vrij verkoopt? Er zijn toch verschillende aanbieders? Of zie ik dat verkeerd.

    http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_/1...ance&x=15&y=20

    Mvg,

  22. #47

    Standaard

    Zal het even uitleggen. Bij War & Remembrance Volume 1 zie je de koppeling '27 new and used' een aantal aanbieders. Daar stond o.a.DIGITALEYES_DVDPLANET. Die andere winkels verkopen ook dezelfde box, allemaal regiovrij. Ik heb de mijne dus besteld bij die digitaleyes via amazon. Je doet dus zaken via amazon, wel zo betrouwbaar. Binnen circa 2 weken was de zending binnen. Het gaat dus om dezelfde box, maar om verschillende winkels die via bemiddeling van amazon de box aanbieden. Die R1 aanduiding is dus fout, de box is regiovrij.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Zal het even uitleggen. Bij War & Remembrance Volume 1 zie je de koppeling '27 new and used' een aantal aanbieders. Daar stond o.a.DIGITALEYES_DVDPLANET. Die andere winkels verkopen ook dezelfde box, allemaal regiovrij. Ik heb de mijne dus besteld bij die digitaleyes via amazon. Je doet dus zaken via amazon, wel zo betrouwbaar. Binnen circa 2 weken was de zending binnen. Het gaat dus om dezelfde box, maar om verschillende winkels die via bemiddeling van amazon de box aanbieden. Die R1 aanduiding is dus fout, de box is regiovrij.
    Hartelijk dank. Ik ga weer zoeken.Waarom is er geen Amazon.nl? Als je dit opzoekt kom je automatisch op Amazon UK terecht! Toch wordt er vermeld dat er een Amazon.nl bestaat.Af en toe begrijp ik totaal niets van internet. Te oud waarschijnlijk, te laat begonnen met dit gedoe. Wel leuk.

    Mvg,

  24. #49

    Standaard

    De algemene site van amazon is www.amazon.com. Via die site heb ik dus de serie besteld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    De algemene site van amazon is www.amazon.com. Via die site heb ik dus de serie besteld.
    Rhodanos, ik kon die seller die jij noemde niet vinden. Jij?

    http://www.amazon.com/gp/product/B00...RXDX13WV84CVQ2

    Mvg,

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •