Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 99 worden weergegeven.

Discussie: War & Remembrance

  1. #51

    Standaard

    Via de link new & used op die pagina van jou komt je op:
    http://www.amazon.com/gp/offer-listi...695917-5750221

    Het is dan de vierde verkoper van boven ofwel DIGITALEYSE_DVDPLANET.

    Hoopt dat het zo werkt. Doe me anders via pm een telefoonnummer van jou dan ikan k je loodsen door de site.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #52

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Via de link new & used op die pagina van jou komt je op:
    http://www.amazon.com/gp/offer-listi...695917-5750221

    Het is dan de vierde verkoper van boven ofwel DIGITALEYSE_DVDPLANET.

    Hoopt dat het zo werkt. Doe me anders via pm een telefoonnummer van jou dan ikan k je loodsen door de site.
    Hoi, Rhodanos,
    Heb die site bekeken en de 4de verkoper is:

    $60.00 + $2.98shipping
    New
    Seller: deeveedees
    Rating:99% positive over the past 12 months (26146 ratings.) 63884 lifetime ratings.
    Shipping: In Stock. Ships from TX, United States International shipping available See shipping rates
    Comments: 5 Star Seller! >>Always IN STOCK<< Why RISK your purchase on lower rated sellers? With DeeVeeDees you'll get fast shipping, great service, and high quality products at a great price! ( « if ( document.getElementById ) { document.writeln('less'); } less )
    Comments: 5 Star Seller! >>Always IN STOCK<< Why RISK your purchase on lower rated sellers? With DeeVeeDees you'll get fast... ( » if ( document.getElementById ) { document.writeln('more'); } more )
    registerToggle( "collapsed_jnEUDmh15fPKq1ojOHsj0biqx6YfC7XGdYJBdU% 2Ff8KzuoL4I4lIRSHEEVnR2TmXlr8obBrLZ6yG2K35YJUki5oC hcULDK21W2f23NwTjf7pJVZdw1XmUtQ%3D%3D", "expanded_jnEUDmh15fPKq1ojOHsj0biqx6YfC7XGdYJBdU%2 Ff8KzuoL4I4lIRSHEEVnR2TmXlr8obBrLZ6yG2K35YJUki5oCh cULDK21W2f23NwTjf7pJVZdw1XmUtQ%3D%3D" );


    Bedoel je deze ? Ik zie geen digitaleyes. Copy die dan even naar mij.

  3. #53

    Standaard

    Denk dat het item bij die digitaleyes uitverkocht is en dat die daarom van de lijst af is. Ik zou voor die Deeveedees gaan, heefte 99% goede waardering.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Denk dat het item bij die digitaleyes uitverkocht is en dat die daarom van de lijst af is. Ik zou voor die Deeveedees gaan, heefte 99% goede waardering.
    Mijn zoon heeft een nieuwe DVDR gekocht en gaf mij mijn oude Philips Q50 terug die ik hem geleend had. Ik zal eens kijken hoe ik die regiovrij kan maken, want op mijn eigen DVDR zit nog garantie en die vervalt als ik eraan pruts. Ik weet alleen niet hoe ik kan constateren of die conversie gelukt is want ik heb geen regio 1 DVDs.
    Maar als het lukt, dan heb ik een Q50 die regiovrij is en daar kan ik dan verder mee voor regio 1 DVDs.
    Tja, die digitaleyes schijnt foetsie te zijn of heeft naam veranderd.
    Bedankt voor je hulp,
    Mvg,

  5. #55

    Standaard

    Ik heb een dubbele exemplaar binnengekregen van de eerste box van War & Remembrance. Deze is in de dvd koop rubriek te koop gezet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb een dubbele exemplaar binnengekregen van de eerste box van War & Remembrance. Deze is in de dvd koop rubriek te koop gezet.
    Is dit een 0 regio DVD? Alvorens ik even ga kijken op die site, wat moet ie kosten?

    gr

  7. #57

    Standaard

    Sorry, hij is al verkocht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Sorry, hij is al verkocht.
    Sssssss...ugar! ;-((

  9. #59

    Standaard

    Inmiddels de hele serie bekeken. Was weer een fantastische kijkervaring. Wat ik niet wist is dat in bepaalde scenes rond de 'doodskampen' overlevenden van de holocaust in de serie meespeelden. De extra's geven aardig was informatie over de serie. Absoluut aan te bevelen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Inmiddels de hele serie bekeken. Was weer een fantastische kijkervaring. Wat ik niet wist is dat in bepaalde scenes rond de 'doodskampen' overlevenden van de holocaust in de serie meespeelden. De extra's geven aardig was informatie over de serie. Absoluut aan te bevelen.
    Hoi,
    Ik zit de eerste serie weer te bekijken ! Winds of war! Ben ook de boeken weer aan het lezen. 1047 en 1382 pagina's! De film volgt de boeken vrij nauwkeurig. Ja, ouwe Jastrow komt om in Auschwitz, Natalie overleeft het.Vraagje: Zijn die DVDs te copiëren????
    Je hebt natuurlijk geen NL ondertiteling, maar dat is voor mij geen probleem. Ook die boeken zijn in het Engels.

    Gr,

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Hoi,
    Ik zit de eerste serie weer te bekijken ! Winds of war! Ben ook de boeken weer aan het lezen. 1047 en 1382 pagina's! De film volgt de boeken vrij nauwkeurig. Ja, ouwe Jastrow komt om in Auschwitz, Natalie overleeft het.Vraagje: Zijn die DVDs te copiëren????
    Je hebt natuurlijk geen NL ondertiteling, maar dat is voor mij geen probleem. Ook die boeken zijn in het Engels.

    Gr,

    Foei, copieeren is op dit forum een doodzonde

  12. #62

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Foei, copieeren is op dit forum een doodzonde
    Oh ? Waarom Herman?
    Ik probeer overal HIER in Nederland die DVDs te kopen , maar die zijn nergens te koop!
    DFW heeft al gezegd dat die serie War and Remembrance hier niet in regio 2 door hen wordt uitgebracht. Als ik iets laat copiëren, dan doe ik niemand te kort, temeer omdat die serie jaren geleden ook op de TV was en toen óók al gecopieerd kon worden!
    Ik zoek b.v. ook nog DVDs van Doris Day uit de jaren 50, zoals Lullaby of Broadway ,By the light of the silvery moon, On Moonlight Bay e.d. maar die zijn hier nergens te koop! Waarom is hier zo'n zielig aanbod vergeleken met omringende landen?
    Al mijn DVDs zijn gewoon eerlijk gekocht m.u.v. TV opnamen, meestal doku's. Ik ben verbaasd te lezen dat copieëren op dit forum taboe is. Ik koop die ook liever, maar die DVDs zijn er eenvoudig niet!
    Staat dat in de forum reglementen over copieëren?????

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Oh ? Waarom Herman?
    Ik probeer overal HIER in Nederland die DVDs te kopen , maar die zijn nergens te koop!
    DFW heeft al gezegd dat die serie War and Remembrance hier niet in regio 2 door hen wordt uitgebracht. Als ik iets laat copiëren, dan doe ik niemand te kort, temeer omdat die serie jaren geleden ook op de TV was en toen óók al gecopieerd kon worden!
    Ik zoek b.v. ook nog DVDs van Doris Day uit de jaren 50, zoals Lullaby of Broadway ,By the light of the silvery moon, On Moonlight Bay e.d. maar die zijn hier nergens te koop! Waarom is hier zo'n zielig aanbod vergeleken met omringende landen?
    Al mijn DVDs zijn gewoon eerlijk gekocht m.u.v. TV opnamen, meestal doku's. Ik ben verbaasd te lezen dat copieëren op dit forum taboe is. Ik koop die ook liever, maar die DVDs zijn er eenvoudig niet!
    Staat dat in de forum reglementen over copieëren?????
    Even off-topic. Dvd's met Doris Day zijn bv. ook te verkrijgen via Amazon.de. Sommige zelfs met nl subs andere in de oorspronkelijke taal (engels) of nagesychroniceerd (duits).

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Oh ? Waarom Herman?
    Ik probeer overal HIER in Nederland die DVDs te kopen , maar die zijn nergens te koop!
    DFW heeft al gezegd dat die serie War and Remembrance hier niet in regio 2 door hen wordt uitgebracht. Als ik iets laat copiëren, dan doe ik niemand te kort, temeer omdat die serie jaren geleden ook op de TV was en toen óók al gecopieerd kon worden!
    Ik zoek b.v. ook nog DVDs van Doris Day uit de jaren 50, zoals Lullaby of Broadway ,By the light of the silvery moon, On Moonlight Bay e.d. maar die zijn hier nergens te koop! Waarom is hier zo'n zielig aanbod vergeleken met omringende landen?
    Al mijn DVDs zijn gewoon eerlijk gekocht m.u.v. TV opnamen, meestal doku's. Ik ben verbaasd te lezen dat copieëren op dit forum taboe is. Ik koop die ook liever, maar die DVDs zijn er eenvoudig niet!
    Staat dat in de forum reglementen over copieëren?????

    Beste Marconi.

    Met het ongeautoriseerd voor derden kopieeren van geluids- of beelddragers (of aanzetten tot-) maak je (in het algemeen gesproken) inbreuk op het auteursrecht en dat is strafbaar. Op nagenoeg alle DVD's wordt bij aanvang aandacht voor gevraagd.

    Ik weet niet of er op dit forum een speciale regel voor is, maar ik maak me sterk dat DVD.nl geen platvorm wil zijn voor illegale activiteiten.

    Je zult hier in de koop/verkoop threads (maar ook andere) zien dat het altijd om origineel gaat.

    Dat je War and Remembrance hier niet zou kunnen kopen is geen goed argument.

    Je zienswijze dat je niemand schade doet deel ik zeker niet, maar daar ga ik niet verder over uitwijden.

    Als je vragen hebt over Doris Day, stel die dan even in het forum hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57158; ik ben al 20 jaar "fan"

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Beste Marconi.

    Met het ongeautoriseerd voor derden kopieeren van geluids- of beelddragers (of aanzetten tot-) maak je (in het algemeen gesproken) inbreuk op het auteursrecht en dat is strafbaar. Op nagenoeg alle DVD's wordt bij aanvang aandacht voor gevraagd.

    Ik weet niet of er op dit forum een speciale regel voor is, maar ik maak me sterk dat DVD.nl geen platvorm wil zijn voor illegale activiteiten.

    Je zult hier in de koop/verkoop threads (maar ook andere) zien dat het altijd om origineel gaat.

    Dat je War and Remembrance hier niet zou kunnen kopen is geen goed argument.

    Je zienswijze dat je niemand schade doet deel ik zeker niet, maar daar ga ik niet verder over uitwijden.

    Als je vragen hebt over Doris Day, stel die dan even in het forum hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57158; ik ben al 20 jaar "fan"
    Beste Herman,
    Zoals ik al schreef bezit ik alleen maar originele gekochte DVD films. Maar als het onmogelijk is om een DVD film/serie te kopen dan zie ik er geen probleem in om die te copieëren temeer omdat die serie al eerder op de TV is geweest! Hoe sta je tegenover het copieëren van films/ series op de TV? Mag dat wel? Nou, War and Remembrance was ooit op de TV en begrijp daarom niet waarom die hier niet op DVD regio 2 wordt uitgebracht. Omdat die serie eerder op de TV werd uitgezonden zal ik met een copie niemand schade doen. Als men dat wil, dan ben ik ook bereid om die paar euro rechten over te maken aan de licentiehouders na het copieëren.
    Bedankt voor je tip betr. Doris Day!
    Mvg,

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Beste Herman,
    Zoals ik al schreef bezit ik alleen maar originele gekochte DVD films. Maar als het onmogelijk is om een DVD film/serie te kopen dan zie ik er geen probleem in om die te copieëren temeer omdat die serie al eerder op de TV is geweest! Hoe sta je tegenover het copieëren van films/ series op de TV? Mag dat wel? Nou, War and Remembrance was ooit op de TV en begrijp daarom niet waarom die hier niet op DVD regio 2 wordt uitgebracht. Omdat die serie eerder op de TV werd uitgezonden zal ik met een copie niemand schade doen. Als men dat wil, dan ben ik ook bereid om die paar euro rechten over te maken aan de licentiehouders na het copieëren.
    Bedankt voor je tip betr. Doris Day!
    Mvg,

    Het is een herhaling van zetten. Bovendien gaat het er niet om wat mijn mening is, maar wat wettelijk is toegestaan en niet. Toegestaan is een copie voor eigen gebruik, als je het origineel ook in bezit hebt. Hiermee zou ik graag in dit topic de discussie hierover willen afsluiten. Op het net zul je ongetwijfeld nog veel informatie over legaal en illegaal copieeren kunnen vinden.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Het is een herhaling van zetten. Bovendien gaat het er niet om wat mijn mening is, maar wat wettelijk is toegestaan en niet. Toegestaan is een copie voor eigen gebruik, als je het origineel ook in bezit hebt. Hiermee zou ik graag in dit topic de discussie hierover willen afsluiten. Op het net zul je ongetwijfeld nog veel informatie over legaal en illegaal copieeren kunnen vinden.
    Zoals je wilt.
    Ik vind het spijkers op laag water zoeken om zoiets wettelijk te verbieden. Al die belachelijke regio's! Te gek voor woorden eigenlijk.Je wordt gewoon gedwongen een regiovrije DVD speler te kopen of regiovrij te maken dan kan je DVDs die alleen in Regio 1 worden verkocht ook eens bekijken!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Zoals je wilt.
    Ik vind het spijkers op laag water zoeken om zoiets wettelijk te verbieden. Al die belachelijke regio's! Te gek voor woorden eigenlijk.Je wordt gewoon gedwongen een regiovrije DVD speler te kopen of regiovrij te maken dan kan je DVDs die alleen in Regio 1 worden verkocht ook eens bekijken!

    beste Marconi, ik heb je even een PM gezonden, met wat uitgebreide info, omdat we hier anders te veel off topic raken.

  19. #69

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    beste Marconi, ik heb je even een PM gezonden, met wat uitgebreide info, omdat we hier anders te veel off topic raken.
    Een PM? Personal Memo ? Message?
    Beste Herman, begrijp ik het goed dat jij hier dus de mod bent ?

    mvg,

  20. #70

    Standaard

    Een pm is een persoonlijke boodschap ofwel privébericht. Je kunt jouw privéberichten boven in de kolom oproepem.
    Wat Herman dus doet is alleen jouw nadere info te geven, zodat wij hiermee niet belast worden. Mede omdat de info off topic is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #71

    Standaard War and Remembrance

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Een pm is een persoonlijke boodschap ofwel privébericht. Je kunt jouw privéberichten boven in de kolom oproepem.
    Wat Herman dus doet is alleen jouw nadere info te geven, zodat wij hiermee niet belast worden. Mede omdat de info off topic is.
    Sorry, ik wist niet dat dit kon. Vond die PM onder Directe links! Ook de jouwe met aanbod voor XX euro voor die DVD ! Jammer dat ik niet wist dat er PM mogelijk zijn. Ik heb inmiddels onder Pacific de 2 DVDs gevonden voor 60 dollar p/st. Ga ik maar bestellen want de regio 2 uitvoering zal er wel nooit komen. Ik hoop dat die DVDs regio 0 zijn ofschoon er vermeld staat regio 1.
    Ben nu bijna door mijn 2 boeken van Herman Wouk heen en moet zeggen dat die toch wel enorm veel meer info geven hoor! Ook wijkt de film ( Winds of War)hier en daar af van hetgeen in de boeken staat. Zoals die onderzeebootactie waar Pug Henri leiding gaf aan die eerste convooi begeleiding en die z.g een oefening was. Dat geschiedde volgens het boek zonder incidenten maar in de film was er een confrontatie met U Booten. Ook zijn hele stukken niet verfilmd of sterk ingekort.Maar dat is begrijpelijk. Vind het nog steeds een fantastisch mooi verhaal en het zit knap in elkaar.

    Fijne Paasdagen ! ( Sorry, geen pics met paashazen of eieren)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    beste Marconi, ik heb je even een PM gezonden, met wat uitgebreide info, omdat we hier anders te veel off topic raken.
    Hoi, Herman,
    Ik heb die PM gelezen en beantwoord. Maar dat ging om een of andere reden niet. Ik heb hier hetgeen ik schreef en wat er boven stond:


    1. De volgende gebruikers zijn niet gevonden:
      1. Hoi, Herman, Ik heb gisteren de 2 boxen besteld bij Pacific(USA) . Nu maar afwachten wanneer die arriveren en of de DVDs regiovrij zijn. Ik heb je al eerder geantwoord maar om een of andere reden zie ik geen verzonden berichten staan in mijn box. Ik zie nog steeds niet waar de zendbutton staat. Als het nu wel lukt dan kan je dit lezen maar ik heb het gevoel dat het me niet lukt. Als alles verloopt zoals ik hoop dan laat ik dat wel weten. Dan bestel ik later die Doris Day DVDs. Bedankt voor je info. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Greetz,
    Zoals je ziet kon de gebruikers niet gevonden worden . Die gebruiker ben jij en ik heb alleen op de 'antwoord' button getikt.Dan moet dat toch eigenlijk lukken? Nee dus.

    Gr,

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Een pm is een persoonlijke boodschap ofwel privébericht. Je kunt jouw privéberichten boven in de kolom oproepem.
    Wat Herman dus doet is alleen jouw nadere info te geven, zodat wij hiermee niet belast worden. Mede omdat de info off topic is.
    Als proef heb ik jou het volgende gestuurd na op Reply te hebben gedrukt. Ook hier lukt het niet. Wat doe ik verkeerd??????

    1. De volgende gebruikers zijn niet gevonden:
      1. Ook al een keer eerder een "reply"gestuurd, maar die ging er ook niet uit, evenals bij Herman TerLingen. Ik begrijp dit echt niet. Als ik op reply tik dan moet het systeem toch weten waar het antwoord naar toe moet! Beschouw dit als een probeersel of het antwoord naar jou wel lukt. Greetz,


    Dus ook dit lukte niet! Op reply getoetst, bericht ingetypt ,verzenden getoetst en dan lees ik: De volgende gebruikers zijn niet gevonden.
    Mvg

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Hoi, Herman,
    Ik heb die PM gelezen en beantwoord. Maar dat ging om een of andere reden niet. Ik heb hier hetgeen ik schreef en wat er boven stond:


    1. De volgende gebruikers zijn niet gevonden:
      1. Hoi, Herman, Ik heb gisteren de 2 boxen besteld bij Pacific(USA) . Nu maar afwachten wanneer die arriveren en of de DVDs regiovrij zijn. Ik heb je al eerder geantwoord maar om een of andere reden zie ik geen verzonden berichten staan in mijn box. Ik zie nog steeds niet waar de zendbutton staat. Als het nu wel lukt dan kan je dit lezen maar ik heb het gevoel dat het me niet lukt. Als alles verloopt zoals ik hoop dan laat ik dat wel weten. Dan bestel ik later die Doris Day DVDs. Bedankt voor je info. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Greetz,
    Zoals je ziet kon de gebruikers niet gevonden worden . Die gebruiker ben jij en ik heb alleen op de 'antwoord' button getikt.Dan moet dat toch eigenlijk lukken? Nee dus.

    Gr,

    Ik heb inderdaad geen PM van je ontvangen; met "Reply" zou dat inderdaad gelukt moeten zijn.

  25. #75

    Standaard War and Remembrance

    Hooray! Heb de 2 DVDs binnen en JA, regiovrij! Dat spaart mij weer het gedoe met regiovrijmaken van mijn DVDR. Prima beeld. Nog maar een proefstukje bekeken. Zag wel dat er veel nieuwe acteurs zijn. Byron en Natalie zijn andere acteurs b.v. Nu is Jane Seymour natuurlijk een meer dan prima vervangster voor Ali McGraw. Hart Bochner ken ik niet. Maar dat mag de pet niet kreuken. Het gaat om de story. Kosten incl mail 87 euro voor deze 2 DVD sets van Pacific.com. 10 dagen gewacht na verzending. Mooi toch!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •