De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates of the Caribbean 2: Dead Man’s Chest [Blu-ray Disc]

    Pirates of the Caribbean 2: Dead Man’s Chest [Blu-ray Disc]

    Prachtige HD kwaliteit in het tweede actiespektakel rond piratenkapitein Jack Sparrow.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    wat ik me afvraag is of dit alles niet simpelweg op 1 disc had kunnen passen

  3. #3

    Standaard

    Deze BD krijgt dezelfde punten voor beeldkwaliteit als de POTC (dat is terecht). Maar blijkens een buitenlandse recensie en mijn eigen ervaring is de beeldkwaliteit van deze POTC2 toch minder dan die van de eerste.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 14-07-2007 om 21:34
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Exclamation Blu-ray Disc

    1 ding valt mij op dvd.nl kiest meer de kant van blu-ray dan hddvd terwijl er ook al meer dan genoeg hddvd zijn.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zoetermeer Bekijk bericht
    1 ding valt mij op dvd.nl kiest meer de kant van blu-ray dan hddvd terwijl er ook al meer dan genoeg hddvd zijn.
    De reden hiervoor kun je vinden op pagina 35 en verder van onderstaande thread:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=1695&page=35

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •