Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: Subwoofer

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    hobbies, hobbies, leuk maar soms wel vervelend.
    je moet het zo zien, als je alles maar ***n kopen wat je wilt, is je hobby ineens een stuk minder leuk :wink: .
    Zou ik weer andere hobbies hebben. Het kopen is niet het leukste, vooral met fotografie niet. Sta je liever te fotograferen. Met muziek ben ik liever aan het luisteren dan aan het kopen.

  2. #27

    Standaard

    Kopen, afdingen,...allemaal leuk joh.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Zou ik weer andere hobbies hebben. Het kopen is niet het leukste, vooral met fotografie niet. Sta je liever te fotograferen. Met muziek ben ik liever aan het luisteren dan aan het kopen.
    bij mij is het toch echt een combinatie. Sommige CD's wil je gewoon thuis luisteren, dan is ook het kopen leuk. Zelfde geld voor films of upgrades.

  4. #29

    Standaard

    Mogelijk dat het een MJ Acoustics zal gaan worden

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Mogelijk dat het een MJ Acoustics zal gaan worden
    Zoals het er NU naar uitziet niet......aangezien ik deze tweedehands behoorlijk aan de prijs vind ik en ik wil een High leven en Low level aansluiting.

  6. #31

    Standaard

    Ach, dat kan morgen allemaal alweer anders zijn.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Ach, dat kan morgen allemaal alweer anders zijn.
    Vandaag luisteren naar een RA Model 1 en een BK Monolith. En dan is de Strata V nog in de running.

  8. #33

    Standaard

    Zou je die Monolith kunnen plaatsen, tis een behoorlijk hondenhok toch?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Zou je die Monolith kunnen plaatsen, tis een behoorlijk hondenhok toch?
    De Monolith kan ik oon niet plaatsen en is mij door Ralf van RA subs afgeraden. Is gewoon zeer moeilijk neer te zetten......Maar wat een LAAG..........WOW. Niet de beste sub ooit gehoord, maar wel de beste voor die prijs. De mist ook de seperate aansturing voog High level en Low Level, wat jammer is. Mogelijk dat er ooit weer eens een stereo versterker komt en dan is die extra crossover gewoon enorm handig.

    De RA Subs model 1 heeft mij ook zeer verbaasd in positieve zin. Ik vind dat deze erg muzikaal is voor een zeer bescheiden budget.

  10. #35

    Standaard

    Proficiat met je nieuwe sub Rob!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Proficiat met je nieuwe sub Rob!
    Dank je.......prijs kwaliteit technisch een zeer goed apparaat.

  12. #37

    Standaard

    Gefeliciflapstaart.

    Wanneer komt ie en wanneer staat ie op de foto?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Gefeliciflapstaart.

    Wanneer komt ie en wanneer staat ie op de foto?
    Donderdag komt die en dan zullen er wel foto's komen alleen niet dat weekend erna. Dan moet ik fotograferen tijdens de A1GP voor een Suzuki Swift team. Dat is dus 3 dagen behoorlijk werken....

  14. #39

    Standaard

    Nog steeds geen foto, maar klinkt al heel wat beter dan de Quake II

  15. #40

    Question

    Ik heb er misschien overheen gelezen, maar voor welke sub heb je nou gekozen? ...

    ... en nog gefeliciteerd met je aanwinst.
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  16. #41

    Standaard

    De RA Subs model 1
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Inderdaad de RA Model 1.
    Deze is gewoon heel wat sneller dan een Quake II en de vervorming is veel minder, waardoor deze bij stereo gewoon wat subtieler speelt. Onhoorbaar, totdat je de sub uitschakeld en duidelijk iets mist.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •