De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Files, The: Nothing Important Happened Today [DVD]

    X-Files, The: Nothing Important Happened Today [DVD]

    Als agent Mulder en het bewijs van wat er gebeurd is met Scully’s baby tegelijk verdwijnen, zien FBI-agenten Doggett en Monica Reyes zich volledig in de steek gelaten in het onderzoek. Scully maakt zich zorgen over het welzijn van haar baby.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb hem meteen maar besteld. Jammer alleen dat David Duchovny niet meer meespeelt. Wel cool dat ie nu regisseert maar toch.

  3. #3

    Standaard

    Kan het zijn dat screenshots 5 en 6 niet zichtbaar zijn? Of ligt het aan mij?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Kan het zijn dat screenshots 5 en 6 niet zichtbaar zijn? Of ligt het aan mij?
    Ligt niet aan jouw, maar het is al gefixed.

  5. #5

    Standaard

    Okee, even terug on-topic dan. Ik vond dit best een aardige DVD, vooral Annabeth Gish vind ik wel aardig acteren. Een stuk minder onderkoeld dan Gillian Anderson, alleszins.

    Wie het mocht interesseren: de volgende dubbele aflevering, Provenance/Providence kan in de UK al gepre-orderd worden, komt uit in september. Ik vermoed dat dit de voorlaatste dubbel-DVD zal worden, met als afsluiter daarna nog The Truth
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Wie het mocht interesseren: de volgende dubbele aflevering, Provenance/Providence kan in de UK al gepre-orderd worden, komt uit in september.
    Ja dat moet je nou net zeggen nu ik aan het bezuinigen ben op mijn uitgaven.. Je wordt bedankt!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69


    Ja dat moet je nou net zeggen nu ik aan het bezuinigen ben op mijn uitgaven.. Je wordt bedankt!
    Ik zal het nog wat erger maken. De UK-versies van die dubbelafleveringen (DeadAlive, Existence, Nothing Important Happened Today en Providence) zijn ook nog es allemaal Nederlands ondertiteld!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    hehe I know. Ik heb al Deadalive & Existence. Heb nu ook Nothing important happened today gekocht en Providence pre-ordered bij Amazon in the UK..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    hehe I know. Ik heb al Deadalive & Existence. Heb nu ook Nothing important happened today gekocht en Providence pre-ordered bij Amazon in the UK..
    Ik weet niet of ik ze ga aanschaffen, ik vind de seizoensboxen wel genoeg

  10. #10

    Standaard

    deze is zeker de moeite waard aan te schaffen, alleen nog ff w88 tot de prijs wat is gedaald want ik betaal hier liever niet het volle pond voor.

  11. #11

    Standaard waarom wachten?

    Als het nou alleen om de afleveringen gaat en niet om de extra's, hoef je niet te wachten. Alle afleveringen van de 9e serie staan al online. En neem van mij aan dat de laatste dubbelaflevering (The truth) echt een aflevering is die je moet zien en waarvan je daarna met smart op de dvd gaat zitten wachten.....

  12. #12

    Standaard Re: waarom wachten?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dennis_n
    Alle afleveringen van de 9e serie staan al online.
    I know De kwaliteit is maar zus en zo, echter. Vooral van John Doe is er geen deftige versie te zien.
    De volledige nieuwe seizoenen van The Simpsons en Futurama zijn er ook al te vinden, en die zijn veel beter van kwaliteit. Waarschijnlijk omdat het animatie is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard kwaliteit is ok

    Inderdaad is alleen john doe (en deamonicus) van slechte kwaliteit, maar The Truth heb ik met zeer goede kwaliteit gevonden (465 en 415 mb).....Genieten dus!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •