Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 735 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb de film gisterenavond dan eindelijk gezien, en hoewel ik weinig verwachtingen had, is deze film mij heel goed bevallen.

    In tegenstelling tot velen, vond ik de tekenfilmserie dus alles behalve boeiend en die heb ik dan ook nooit echt gevolgd.

    De film wou ik echter eens een kans gegeven, al was het al enkel voor de FX te zien. Maar buiten dat de FX schitterend waren vond ik het verhaal ook wel heel goed. Leuke afwisseling van humor, actie en drama.

    Na het zien van de film had ik dadelijk al een gevoel van, hier wil ik meer van. Ik was dan ook aangenaam verrast om hier op het forum te lezen dat er al degelijk concrete plannen zijn voor een vervolg.

    Laat maar komen zou ik zo zeggen, en hopelijk in dezelfde stijl als de eerste film.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas Bekijk bericht
    Ik heb de film gisterenavond dan eindelijk gezien, en hoewel ik weinig verwachtingen had, is deze film mij heel goed bevallen.

    In tegenstelling tot velen, vond ik de tekenfilmserie dus alles behalve boeiend en die heb ik dan ook nooit echt gevolgd.

    De film wou ik echter eens een kans gegeven, al was het al enkel voor de FX te zien. Maar buiten dat de FX schitterend waren vond ik het verhaal ook wel heel goed. Leuke afwisseling van humor, actie en drama.

    Na het zien van de film had ik dadelijk al een gevoel van, hier wil ik meer van. Ik was dan ook aangenaam verrast om hier op het forum te lezen dat er al degelijk concrete plannen zijn voor een vervolg.

    Laat maar komen zou ik zo zeggen, en hopelijk in dezelfde stijl als de eerste film.
    Volgens mij ben je de massa voor met het zien van deze film.

    Of gewoon in het verkeerde topic gepost.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #53

    Standaard

    Of je leest het verkeerd, Jan... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Magic_Mike Bekijk bericht
    zalige film, kan ook ni wachten tot den 2 uitkomt..
    ma kheb toch paar vraagskes
    1) in het midden van de film hebt ge effe barricade die bumblebee achtervolgt en da komt tot een klein gevecht tussen die 2 terwijl sam en da meisje vechten met Frenzy... Bumblebe wint da gevecht blijkbaar want hij komt terug naar Sam en het meisje en dat is waar Sam een eerste keer met Bumblebee praat... Maar wa is er dan met Barricade gebeurt want die komt later in de film toch terug? hebben die gewoon gevochten en is die daarna gaan lopen ofzo

    2) wie is de decepticon waarmee optimus prime vecht op de autostrade? hij hakt die zijn hoofd eraf met zijn zwaard ma kvraag mij af wie da was...

    3) ge ziet hoe de autobots op aarde zijn terecht gekomen maar niet hoe de decepticons er zijn geraakt...

    4) zijn er maar 5 autobots? want er zijn blijkbaar veel meer decepticons in de film dan autobots nee? ik herinner me alleen optimus prime, bumblebee, jazz,ironhide en ratchet....

    5) starscream ontsnapt zeker? vraag mij dan wel af over wa den 2 dan gaat gaan vermits alle decepticons dood zijn... ze zeggen da er dinobots in gaan komen maar wat dan met starscream? all alone?
    1. Ik neem aan dat de andere Decepticons hem weer hebben opgelapt. De autobots hebben Ratchet als medic, dus zullen de Decepticons ook wel wat trucjes kennen om elkaar te fixen.

    2. Bonecrusher.

    3. Dat zie je inderdaad niet, dus dat zal je er zelf bij moeten bedenken, net als bij je eerste vraag Maar ik neem aan op dezelfde manier als de Autobots.

    4. In de film zijn er niet meer Autobots nee. Maar aan het einde van de film zie je wel hoe Optimus Prime een oproep doet aan alle Autobots verspreid over het universum om naar de aarde te komen, dus dat wijst wel op een sequel.

    5. Als je na de film even de credits bekijkt, zie je een klein fragment waarin Starscream de ruimte in vliegt, naar veluid om versterkingen te halen . Wat dus wederom op een sequel wijst.

    Ik zit zelf alleen wel met nog 1 vraag:

    Op de snelweg zie je Bonecrusher en Barricade in achtervolging van de Autobots. Op een gegeven moment transformeert Bonecrusher tot Robot, en nadat hij een bus door midden klieft valt hij Optimus Prime aan. Maar vanaf dat moment tot het einde van de film is Barricade opeens nergens meer te bekennen! Hij is niet aanwezig bij het eindgevecht, en er wordt ook niet uitgelegd wat er met hem gebeurd op de snelweg wanneer Bonecrusher en Optimus Prime in gevecht zijn. .


    Ik vind Transformers een SUPER film. En kan dan ook niet wachten op deel 2!
    Het zoetsappige verhaal en dito humor in deel 1 vond ik niet erg, want deze elementen zijn nou eenmaal inherent aan mainstream blockbusters van dit kaliber.
    Kan me dus totaal niet storen aan het gebrek aan acteertalent van bijvoorbeeld Megan Fox. Ze is gecast als lekker wijf, en dat is ze ook, dus niets mis mee. Ook de humor is hier en daar best leuk. Bijvoorbeeld: Ratchet: "The boy's pheromone levels suggest that he wants to mate with the female." Is toch leuk?

    Als ze op dezelfde voet doorgaan met Transformers 2 ben ik dus tevreden. En zoals ik in de spoilers al aangeef zijn er genoeg redenen om aan te nemen dat er in het 2e deel "nieuwe" transformers hun intrede doen. Stiekem hoop ik zelf vooral op Soundwave en de Aerial Bots. Soundwave vanwege zijn gruwelijke stemgeluid, en de Aerial Bots omdat ze allen tezamen Superion vormen.
    Laatst aangepast door Neil : 20-12-2007 om 15:25

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Ik vond de humor toen ik hem net in de bios gezien had te flauw, wellicht had ik van de week een andere bui, maar ik vond sommige stukken wel komisch. Alleen dat "plas" stukje vond ik gewoon niet passen, maar da's maar 1 moment.

    Ikzelf vond de reactie van een kleine decepticon wel aardig toen 'ie door zijn eigen protectiel geraakt werd, ik bedoel het moment dat 'ie "No sh*t" zei, die response klonk gewoon erg komisch.

    Daarnaast ... het stukje met dat kleine robotje in de glazen kubus ... erg grappig.

    En als laatste ... de reactie van Oma ... bij de autoverkoper .
    I find your lack of faith disturbing

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Kan dus nooit een prequel worden aangezien labeouf gewoon mee zal spelen zoals het ernaar uit ziet.
    Zou de shit zijn als we gewoon een soort animated movie verfilming gaan krijgen! Unicron en dergelijke erin, maar ik denk dat ze dat pas gaan doen bij een 3de film en er gewoon een fijne trilogy van maken.

  9. #59

    Standaard

    Gaan ze beginnen met het filmen van de sequel?

    Transformers Vehicles Rolling Out

    Source: Superhero Hype!
    April 2, 2008



    Last week, it was Barricade, and this week Optimus Prime was spotted on L.A.'s 405 being moved to a new location. Is Michael Bay getting ready to start shooting Transformers 2 already? Or perhaps they are doing some early shots for the sequel? The last we heard is that Bay and DreamWorks/Paramount were targeting an early June start for the follow-up so that they could make the June 26, 2009 release date.


    Voor pics van Barricade cars (klik op de pic voor meer pics): http://internetbusinessdaily.net/200...olice-edition/
    Voor pics van Optimus Prime (klik op de pic voor meer pics): http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7017

  10. #60

    Standaard

    He was criminally excluded from Michael Bay's first instalment but fans of the robots in disguise will be delighted to hear that Soundwave will make an appearance in Transformers 2. For those not fully versed in the various Cybertronian personalitites, Soundwave is the Decepticon who flies in the face of Newtonian physics by changing from 20 foot robot to belt-clippable personal casette player. Blessed with the best voice in the original cartoon (click here for evidence), one of Soundwave's other impressive capabilities was to churn out the various tape-transforming characters like Rumble, Frenzy (who appeared in the first movie, but not as a tape), Laserbeak, Buzzsaw and fan favourite Ravage, who was a robotic panther.

    "I'll tell you. We had to get Soundwave in there," writer Roberto Orci told IGN. "We had Ravage in an early draft of the first movie and Soundwave, and we couldn't do it right and I think this time hopefully we'll have the ability to do it."

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Hulde!!
    Was ook wel te verwachten, maar toch fijn dat het bij deze is bevestigd.

    Ben erg benieuwd welke aardse vorm ze hem zullen geven, aangezien alle delen van de robot ergens naar toe moeten en de casettedeck dus niet meer mogelijk is.
    Ga er van uit dat ze de stem van Soundwave niet of nauwelijks zullen veranderen, maar wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in Bay.

    Deze staat het allerhoogst op mijn verlanglijst 8)
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  12. #62

    Standaard

    Met deze fanart kan ik wel leven:


  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Deze staat het allerhoogst op mijn verlanglijst 8)
    Ook bij mij. Geweldig!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #64

    Standaard

    wow!!! kijk hier zeker naar uit. de fanart ziet er ook al leuk uit.
    ik moet alleen eerst nog deel 1 kopen.

  15. #65

    Standaard

    Autobot Jazz zal, in tegenstelling tot eerdere berichten van regisseur Michael Bay, toch meedoen in Transformers 2.

    Autobot Jazz Returning for Transformers 2?

    Source: Colin
    May 31, 2008



    At the beginning of the year, director Michael Bay said that Jazz wouldn't be back for Transformers 2, but it looks like things have changed. TFW2005.com writes:

    The Pontiac Solstice vehicle prop of Autobot Jazz arrived on the set of Transformers 2 earlier today. In addition we've received confirmation from a second tipster that Darius McCrary, the voice of Movie Jazz, is now on set as well.

    Filming for the sequel is now taking place in Bethlehem, Pennsylvania at the former Bethlehem Steel site.


    En nog meer nieuws over Transformers 2:
    20 Robots in Transformers 2?
    Source: Sp@wn
    June 2, 2008


    Screenwriter Roberto Orci has made a interesting post on Don Murphy's message board about Transformers 2 that reads:

    I'd love and think we could almost barely manage ten on each side, with some front and center and others as more supporting.

    Do you think we'll really see 20 robots in the sequel? Let us know below.

    Meanwhile, The Daily Pennsylvanian is reporting that filming will take place on the Penn campus, including a previously-mentioned location. Here's a clip:

    University spokeswoman Lori Doyle explained that filming would tentatively begin around June 12 with scenes using the exterior of the Quad.

    According to Doyle, the extensive project is expected to involve about 200 people, 25 tractor-trailer trucks and cranes.

    "They have their own landscaping people, they bring in their own catering, it's a huge operation," she said.

    In addition, scenes will be shot at Psi Upsilon Tau fraternity house, better known as "The Castle," and possibly on Locust Walk and Spruce Street, Doyle said.


    Check out the article for more info. Transformers 2 hits theaters on June 26, 2009.
    Volledig artikel: http://media.www.dailypennsylvanian....-3376785.shtml

  16. #66

    Standaard

    Heb echt heel erg veel zin in deze film...!! vond de eerste erg vermakelijk, en met meer Autobots en Decepticons van de partij... helemaal goed...

    Zou het wel gaaf vinden als de Dinobots mee zouden doen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Heb echt heel erg veel zin in deze film...!! vond de eerste erg vermakelijk, en met meer Autobots en Decepticons van de partij... helemaal goed...

    Zou het wel gaaf vinden als de Dinobots mee zouden doen...

    Ook en het liefst ook combiners, zoals de destructicons.

  18. #68

    Standaard

    En de Aerial Bots --->> Superion
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    En de Aerial Bots --->> Superion
    Dan heb ik liever Bruticus erbij

  20. #70

    Standaard

    Hopelijk dan meer Robot action on-screen dan telkens in de achtergrond om een stomme grap te horen of slow motion view te krijgen van één van de acteurs. Voor de rest kom maar op met meer van die geweldige transformaties.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #71

    Standaard

    Casting News van Empire:

    Marsden Joins Transformers 2
    But it's Matthew, not James


    Who ever said that Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid isn't good for anything? One of its stars, Matthew Marsden, is still getting work in Hollywood! Yes, the former Corrie actor has landed a role in Transformers 2, apparently playing a British soldier.

    Marsden, who recently appeared in Rambo and Resident Evil: Extinction (we'll be polite and just not mention DOA: Dead or Alive) is once again playing an army type, this time a member of British Special Forces called Graham. Since the whole robot-fighting thing goes worldwide this time, he'll be working alongside Tyrese and Josh Duhamel's American troops - but we don't know much more than that since Michael Bay ain't talking. MTV does report, however, that the role of Graham (somehow a rather unthreatening name) has been beefed up for the actor, testament to how impressed Bay was by him.

    Filming's due to start in just a few weeks. But we still have two questions: 1. If there are going to be up to 20 robots fighting at once, as recently reported, how much time are any of the human cast going to have to do anything? and 2. Weren't you a tiny bit disappointed that that headline doesn't mean that James Marsden was cast instead? Matthew's lovely and all, but James is lovely and he can sing.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  22. #72

    Standaard

    Ik zit zelf alleen wel met nog 1 vraag:

    Op de snelweg zie je Bonecrusher en Barricade in achtervolging van de Autobots. Op een gegeven moment transformeert Bonecrusher tot Robot, en nadat hij een bus door midden klieft valt hij Optimus Prime aan. Maar vanaf dat moment tot het einde van de film is Barricade opeens nergens meer te bekennen! Hij is niet aanwezig bij het eindgevecht, en er wordt ook niet uitgelegd wat er met hem gebeurd op de snelweg wanneer Bonecrusher en Optimus Prime in gevecht zijn. .

    Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.
    Interesting.
    Ga morgen gelijk even kijken.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  24. #74

    Standaard

    Ehm, volgens mij is het gewoon een "fout" in de film en is hij gewoon gevlucht oid. Het enige moment dat je Ratchet met zijn zaag ziet, is bij Devastator/Brawl.

    Bovendien zit Barricade ook in deel twee als we de foto's moeten geloven.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.
    In de movie word hij gewoon vermist,iig is hij niet dood.

    In de comic daarin tegen word hij gedood door Optimus dat verklaard ook waarom hij later verschijnt op de battlescene
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •