Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 735 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.

    Zo denk ik er precies over.. Nu zat ik wel degelijk op mijn horloge te kijken in het begin, door het langdradige ''humoristische'' gezever. Het laatste stuk maakte bijna alles goed, maar inderdaad had het beter verspreid kunnen worden.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  3. #28

    Standaard

    ik persoonlijk kan niet wachten tot 2009 en waar echt echt op hoop is dat ze dan bijvoorbeeld de Stunticons erin voor laten komen die dan Menasor vormen!!! of bruticus, devastor, superion etc zijn ook welkom natuurlijk!!!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #29

    Standaard

    Daar heb ik ook nog aan zitten denken......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  5. #30

    Standaard

    Afgelopen vrijdag deel 1 gezien en die was super, dus laat deel 2 maar komen....

  6. #31
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2007
    Woonplaats
    amsterdam

    Standaard transgformers

    Ja nou ik vond het niet helemaal geslaagt.Had grote verwachtingen maar het lijkt weer gevalletje niet kunnen kiezen 12 jaar rating zegt genoeg .En veel te lang 144 min had easy naar 100 min gemogen van mij.Casting was ook niet geweldig.Enkel de stemmen van optimus en megatron waren wel goed gedaan.En het laatste uur was wel ok.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door earthx Bekijk bericht
    Ja nou ik vond het niet helemaal geslaagt.Had grote verwachtingen maar het lijkt weer gevalletje niet kunnen kiezen 12 jaar rating zegt genoeg .En veel te lang 144 min had easy naar 100 min gemogen van mij.Casting was ook niet geweldig.Enkel de stemmen van optimus en megatron waren wel goed gedaan.En het laatste uur was wel ok.
    die 12 jaar rating had alles van doen met het totale gebrek aan vleselijke aangelegenheden. Geen sex en geen gore. Want die robojes hebben er op hun eigen wel een "bloedbad" van gemaakt.

    En wat betreft 2009 ... bring it on. En liefst op hetzelfde nivo als de 1e die imho meesterlijk is.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #33

    Standaard

    Staat het al vast dat Michael Bay dit vervolg ook gaat regisseren?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.
    helemaal mee eens... ik zat echt heel dat begin maar te wachten op megatron, had zoiets van waar blijft ie nou toch... het duurde me allemaal wat te lang...en ook die dingen die op het einde gewoon niet verklaard worden, wat gebeurt er met barricade en die omgevormde xbox en dergelijke... dat stoorde me enorm verder vond ik het wel een hele goeie film hoor, het kind in mij was weer helemaal blij, nostalgie ten top, wou weer meteen met de autobots en decepticons die ik hier nog heb liggen (jaja heb er nog twee) spelen...

    ik hoop ook op meer Starscream in deel 2... hij was altijd al een van m'n favo decepticons dus...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #35

    Standaard

    ik vond het heerlijk al die actie en die SFX! Laat maar komen dat 2e deel prequel of sequel of beide
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #36

    Standaard

    Paramount Sets Transformers 2 Release Date

    Despite a recent comment from Transformers director Michael Bay that the studio hasn't been going full speed ahead on a sequel because of the possible strike next year, Paramount Pictures has now set a June 26, 2009 release date for Transformers 2. It is unclear who all will return for the sequel, as far as crew and cast members. Hopefully we'll know more soon.
    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #37

    Standaard

    Doe mij gewoon een vervolg. In dat vervolg kunnen ze van mijn part ook wel 20 a 30 minuten wat laten zien over Cybertron of wat dan ook over wie ze gemaakt heeft. Maar ik wil zeker iets zien van de Constructicons/Combaticons/Aerialbots/Protectobots. ZEKER!!! Minder humor en meer actie. Zoals de meesten erover denken.

    Maar die film heeft wel gescoord mede dankzij de humor in de film. Zelfs vrouwen waren en enthousiast over. Wat normaal onmogelijk is bij zo'n soort films

    Maar is trouwens niemand iets opgevallen dat die tank in de film Devastator genoemd wordt en als speelgoed heet hij Brawl. Foutje van de zaak.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  13. #38

    Standaard

    dat was geen foutje, de makers hebben dat opzettelijk gedaan, maar waarom juist weet ik ook niet
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #39

    Standaard

    Owja volgens mij had ik er ook iets over gehoord ja. Volgens mij was dat omdat de fans heeeeeel graag Devastator in de film wilde zien en ze zo daarmee misschien te foppen of juist een plezier mee te doen.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Owja volgens mij had ik er ook iets over gehoord ja. Volgens mij was dat omdat de fans heeeeeel graag Devastator in de film wilde zien en ze zo daarmee misschien te foppen of juist een plezier mee te doen.
    Of gewoon omdat Devastator een wat lekkerdere naam is dan Brawl.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Transformers 2 Writers Confirmed

    Screenwriter Ehren Kruger and the writing team of Alex Kurtzman and Roberto Orci are in talks to team to write the screenplay for DreamWorks/Paramount's Transformers 2, says The Hollywood Reporter.

    Director Michael Bay, star Shia LaBeouf and producers Tom DeSanto, Lorenzo di Bonaventura and Don Murphy are back in their respective chairs, as is executive producer Steven Spielberg.

    The trade adds that the teaming of A-listers to write such a huge project might be an industry first and could have been necessary because Kurtzman and Orci -- who wrote first movie -- also are busy writing J.J. Abrams' Star Trek movie for Paramount and producing Eagle Eye for DreamWorks.

    The three writers are also working together on Nightlife, a DreamWorks serial-killer project that sees Kruger adapting a Thomas Perry novel, with Kurtzman and Orci producing along with Neal Moritz. Kruger also adapted the Stephen King novel "The Talisman," which Spielberg is exec producing for TNT.

    Kruger met with Bay and Hasbro president Brian Goldner and impressed the duo with his knowledge of the "Transformers" mythology.



    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  17. #42

    Standaard

    Speaking of LaBeouf, Spielberg told us there are going to be multiple "Transformers" films that the hot young actor is signed on to do and that there's already a story for the second one, but production depends on the pending writer's strike.

    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #43

    Standaard

    Ik vond hem in elk geval geweldig, en de meest kicken scéne was toch echt in dat steegje dat ze er allemaal aan komen karren. helemaal kicken.

    en de prequel zit ik eingelijk niet zo op te wachten.
    maar een sequel met the dinobots zou helemaal top zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJ-Sonic Bekijk bericht
    Ik vond hem in elk geval geweldig, en de meest kicken scéne was toch echt in dat steegje dat ze er allemaal aan komen karren. helemaal kicken.

    en de prequel zit ik eingelijk niet zo op te wachten.
    maar een sequel met the dinobots zou helemaal top zijn.
    Prequel/sequel...... boeiend! Meer transformers, meer Starscream meer Megatron, meer Optimus, meer bot on bot actie..... bring it on, maakt dan niet uit of het een prequel of een sequal is.
    Turn around and feel the vibe.....

  20. #45

    Standaard

    zalige film, kan ook ni wachten tot den 2 uitkomt..
    ma kheb toch paar vraagskes
    1) in het midden van de film hebt ge effe barricade die bumblebee achtervolgt en da komt tot een klein gevecht tussen die 2 terwijl sam en da meisje vechten met Frenzy... Bumblebe wint da gevecht blijkbaar want hij komt terug naar Sam en het meisje en dat is waar Sam een eerste keer met Bumblebee praat... Maar wa is er dan met Barricade gebeurt want die komt later in de film toch terug? hebben die gewoon gevochten en is die daarna gaan lopen ofzo

    2) wie is de decepticon waarmee optimus prime vecht op de autostrade? hij hakt die zijn hoofd eraf met zijn zwaard ma kvraag mij af wie da was...

    3) ge ziet hoe de autobots op aarde zijn terecht gekomen maar niet hoe de decepticons er zijn geraakt...

    4) zijn er maar 5 autobots? want er zijn blijkbaar veel meer decepticons in de film dan autobots nee? ik herinner me alleen optimus prime, bumblebee, jazz,ironhide en ratchet....

    5) starscream ontsnapt zeker? vraag mij dan wel af over wa den 2 dan gaat gaan vermits alle decepticons dood zijn... ze zeggen da er dinobots in gaan komen maar wat dan met starscream? all alone?

  21. #46

    Standaard

    1) Je ziet nog een shot van hoe Barricada daar tussen het puin ligt. Bumblebee heeft hem blijkbaar off-screen verslagen want Bay fixeerde zich teveel op de mensen dan op de geweldige robots die aan het vechten waren.

    4)Bay heeft gezegd en ook zoals je kan zien dat er idd meer Decepticons zijn dan Autobots. Waarom? Omdat Bay vond dat als de Autobots in de minderheid waren het een grotere bedreiging zou vormen voor hen.

    5) Die ontsnapt idd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Mhwah, ik vond deel 1 wel aardig. Allleen: aktie moet meer verspreid worden en het liefst ook veel minder. Het is nu gewoonweg niet boeiend meer om naar te kijken omdat je ogen tekort komt. Bovendien moet een film ook nog wat aan de verbeelding overlaten.
    Bovendien heb ik eigenlijk een hekel aan dat typisch amerikaanse more is better.
    Voorbeeld: de rol van Megatron beperkt zich alleen tot vrieskip spelen, ontdooien, dan een tekstje "I am Megatron" en dan: rammen en verliezen/doodgaan.
    Het mag wel ietsje minder een popcornfilm worden, deel 2. Altijd maar hapklare brokken is ook niet lekker.
    Wat ik bedoel is: kijk bijv. naar de batmanfilms van Tim Burton en dan naar Batman Begins: de laatste versie zit gewoonweg beter in elkaar.

  24. #49

    Standaard

    Wel ik heb vandaag 5 seconden gezien van de 1e toen ik boodschappen ging doen. De DVD staat op mijn Kerstlijstje. Oh wat een flater.
    Dit is naar mijn smaak een absolute topper. Ogen tekort? Dan zien we hem toch nog eens en nog eens (kijkachterstand hoezo).
    Veel vechten? Euh ... het is oorlog.

    Wat deel twee betreft. Volgens mij komt Megatron terug.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  25. #50

    Standaard

    Ik zag op de eerste echt te wachten, maar op de volgende niet echt. Ik vond alleen de robots strak gedaan in de film, verhaal was echt slap, was meer een onderbroekenlol film geworden, en daar zat ik nou niet op te wachten. Zonde dat ze deze films zo verziekt hebben, aangezien technisch gezien alles mogelijk was en is. Het zal mij een worst wezen of die film er komt of niet eerlijk gezegd.
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •