Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vertical Limit [Blu-ray Disc]

    Vertical Limit [Blu-ray Disc]

    Nog steeds een spannende actiefilm, nu met mooie High Definition beelden van besneeuwde bergen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Als actiefilm vind ik cliffhanger toch leuker dan deze film.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als actiefilm vind ik cliffhanger toch leuker dan deze film.
    ja, maar nog niet op blu ray / hd dvd helaas.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    ja, maar nog niet op blu ray / hd dvd helaas.... :wink:
    Helaas inderdaad! De film is zeker niet slecht maar als ik de film vergelijk met zijn rechtstreekse concurrent "cliffhanger" is die weer wat beter. Hopen dat het snel op hd-dvd blu-ray uitkomt.
    Laatst aangepast door hstadman : 19-07-2007 om 16:22

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Helaas inderdaad! De film is zeer niet slecht mar al de film vergelijk met zijn rechtstreeke concurrent "cliffhanger" is die weer wat beter. open dat het snel op hd-dvd blu-ray uitkomt.
    Geduld joh, er komen massa's titels uit voor hd dvd en blu ray. Wordt nog leuk dit jaar...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Geduld joh, er komen massa's titels uit voor hd dvd en blu ray. Wordt nog leuk dit jaar...
    Ik heb alleen geen zin om massa's dvd te moeten vervangen voor hd-dvd of blu-ray titels.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb alleen geen zin om massa's dvd te moeten vervangen voor hd-dvd of blu-ray titels.
    Echt wel

    Ik geloof het wel wat dvd's betreft. Besteed ik geen 1 € meer aan.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb alleen geen zin om massa's dvd te moeten vervangen voor hd-dvd of blu-ray titels.
    Precies!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Precies!
    Nee, natuurlijk wil je niet je favoriete film(s) in een beter dan bios kwaliteit opnieuw aanschaffen en hou je liever een wazig dvd'tje. Ik geloof er geen ene snars van en is typisch non user prietpraat...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Idd ben al aan het kijken welke DVD´s ik kan vervangen voor Blu-ray exemplaren, zal langzaam aan gaan maar wil echt de betere kwaliteit in beeld en geluid
    Mijn HT opstelling
    Denon AVR 3806 | Pioneer BDP-LX70 | Pioneer PDP 506XDE
    |Frontspeakers Focal JM Lab Daline 6.1 | Central Speakers Focal JM Lab Center Cobalt | Surrounds Focal JM Lab Chorus Line V800 series

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edvos Bekijk bericht
    Idd ben al aan het kijken welke DVD´s ik kan vervangen voor Blu-ray exemplaren, zal langzaam aan gaan maar wil echt de betere kwaliteit in beeld en geluid
    Aanvankelijk hield ik de boot ook wat af, maar ben ondertussen zwaar verslaafd. Er is geen weg terug....

    Iedereen die zegt dat hij zijn dvd's niet gaat vervangen. Wees gewaarschuwd!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Aanvankelijk hield ik de boot ook wat af, maar ben ondertussen zwaar verslaafd. Er is geen weg terug....

    Iedereen die zegt dat hij zijn dvd's niet gaat vervangen. Wees gewaarschuwd!!

    mijn favoriete films zal ik wel vervangen naar blu ray en hd dvd maar ik ga echt niet alle 600 films vervangen. geupscaled gaan die ook wel

    alleen de toppers worden vervangen!

    wel moet ik zeggen dat ik nieuwe films alleen nog maar aanschaf op hd dvd of blu ray
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    mijn favoriete films zal ik wel vervangen naar blu ray en hd dvd maar ik ga echt niet alle 600 films vervangen. geupscaled gaan die ook wel

    alleen de toppers worden vervangen!

    wel moet ik zeggen dat ik nieuwe films alleen nog maar aanschaf op hd dvd of blu ray
    Dat doe ik ook hoor, gewoon de toppers of films die mij na aan het hart liggen vervang ik zonder morren. Graag zelfs, het is net alsof je ze weer voor het eerst ziet. Voor de rest houd ik de mindere films op dvd. Nieuwe films koop ik ook meteen in hd.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als actiefilm vind ik cliffhanger toch leuker dan deze film.
    Mee eens. De kwaliteit zal beter zijn dan de eerdere uitgave op DVD, maar vond deze film al heel slecht op DVD en op Blu-Ray zal het verhaal niet beter zijn geworden. Geen aanrader!
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht

    Ik geloof het wel wat dvd's betreft. Besteed ik geen 1 € meer aan.

    Inderdaad.
    Ik ben begin dit jaar gestopt met DVD.
    Ik heb juist spijt dat ik eind vorig jaar nog een aantal van mijn favoriete films op DVD heb aangeschaft (Backdraft en Black Rain), terwijl het toen al bekend was dat die op HD-DVD/BD zouden uitkomen, of op het zelfde moment werden uitgebracht.

    Ik moet aleen nog even een HD speler aanschaffen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Nee, natuurlijk wil je niet je favoriete film(s) in een beter dan bios kwaliteit opnieuw aanschaffen en hou je liever een wazig dvd'tje. Ik geloof er geen ene snars van en is typisch non user prietpraat...
    Schande, schande, schande!

    Hoe durf je de "gewone" DVD wazig te noemen!

    Ik heb gisteravond de DVD van "Vertical limit" gekeken en het beeld was fantastisch.

    Punt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb alleen geen zin om massa's dvd te moeten vervangen voor hd-dvd of blu-ray titels.
    Niets moet,.. verder volgens mij is dit 'n HD/BR topic, en zit jij te vragen om de HD/BR disc van Cliffhanger? (prutfilm btw) .

    Verder aan de mensen die DVD haarscherp vinden, kijk eens 'n film op HD... zal je merken dat veel DVD prints wel wat te wensen overlaten, echter is het helemaal je eigen keuze en moet je niets!, sterker nog de spelers zijn DVD backwards compatible dus niets aan het handje.

    Zoals eerder geopperd in dit topique: Favoriete films op HD DVD / Blu-ray herzien is 'n spiksplinternieuwe ervaring! En deze worden zonder probleem vervangen.

    Ik ben overigens nog niet gestopt met het aanschaffen van dvd's, die titels die na al die jaren net nog ontbreken (vaak in het geval van 'n echte klassieker of regiseur), of via de "Moviebank" wat gunstiger geprijst zijn
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Schande, schande, schande!

    Hoe durf je de "gewone" DVD wazig te noemen!

    Ik heb gisteravond de DVD van "Vertical limit" gekeken en het beeld was fantastisch.

    Punt.
    Zoals ik al zei, uitspraak van een non user...

    Natuurlijk op een klein scherm ziet het er wel mooi uit, maar als je dvd metersgroot gaat opblazen blijft er weinig van over.....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 20-07-2007 om 15:44
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zoals ik al zei, uitspraak van een non user...
    Telkens die elitaire onzin van je .

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Telkens die elitaire onzin van je .
    Dat heeft niets met elitairiteit te maken, maar gewoon het hooked zijn aan high def
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Telkens die elitaire onzin van je .
    Sinds wanneer is dvd op een gave tv kijken ineens niet elitair Kasper??? Ik snap deze opmerking niet...

    verklaar je eens nader....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 20-07-2007 om 18:27
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zoals ik al zei, uitspraak van een non user...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Telkens die elitaire onzin van je .

    Blijf svp elkaar met respect bejegenen. Ook al gebruik je smilies, het zijn natuurlijk geen al te flatterende opmerkingen die zo over en weer naar elkaar gemaakt worden.

    Het waarderen van High Definition beeld en geluid op Blu-ray Disc en HD DVD is heel persoonlijk. De meeste mensen waarderen de goede kwaliteit van DVD op hun eigen scherm en kunnen daarvan genieten. Dat is tenslotte ook het doel, genieten van de film. Of dit nu in HD is of standaard resolutie, op DVD of op Blu-ray Disc of op HD DVD.. dat doet er feitelijk niet zoveel toe. Maar er gewoon lekker van genieten.

    Natuurlijk is het beeld van HD mooier en scherper (en zelfs het geluid nog fraaier). Maar dat wil niet zeggen dat mensen die genoeg hebben aan en tevreden zijn met de gewone DVD daardoor 'minder' zijn. Laat iedereen hier in zijn/haar waarde.

    Eenzelfde discussie zou je ook kunnen voeren met geluid. Veel mensen vinden MP3 geluid prima. High End liefhebbers griezelen erbij en vinden het beste nog niet goed genoeg. Maar ook hier, basis is dat je kunt genieten van de muziek. De mate van kwaliteit die je daarbij zoekt of nodig hebt, is heel persoonlijk en voor ieder verschillend.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat doe ik ook hoor, gewoon de toppers of films die mij na aan het hart liggen vervang ik zonder morren. Graag zelfs, het is net alsof je ze weer voor het eerst ziet. Voor de rest houd ik de mindere films op dvd. Nieuwe films koop ik ook meteen in hd.
    Zoals anderen al voor mij hebben gezegd; ik ga echt niet alle films vervangen voor hd-dvd of blu-ray. Alleen de top titels.

  24. #24

    Standaard

    reactie op bovenstaande; Dit is dan nog geen reden om binnen 'n HD topic te gaan schreeuwen dat HD niets is
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Niets moet,.. verder volgens mij is dit 'n HD/BR topic, en zit jij te vragen om de HD/BR disc van Cliffhanger? (prutfilm btw) .

    Verder aan de mensen die DVD haarscherp vinden, kijk eens 'n film op HD... zal je merken dat veel DVD prints wel wat te wensen overlaten, echter is het helemaal je eigen keuze en moet je niets!, sterker nog de spelers zijn DVD backwards compatible dus niets aan het handje.

    Zoals eerder geopperd in dit topique: Favoriete films op HD DVD / Blu-ray herzien is 'n spiksplinternieuwe ervaring! En deze worden zonder probleem vervangen.

    Ik ben overigens nog niet gestopt met het aanschaffen van dvd's, die titels die na al die jaren net nog ontbreken (vaak in het geval van 'n echte klassieker of regiseur), of via de "Moviebank" wat gunstiger geprijst zijn
    Heb ik gedaan; op een tft scherm en full hd, viel mij tegen. Zoals gezegd is mijn set geoptimaliseerd en is het boven gemiddeld scherp! Dus, allicht dat op mijn set het verschil met hd kleiner is dan voor anderen. Op de grootte van mijn scherm is het verschil miniem; hiervoor heb je minimaal vanaf 42 inch nodig en full hd.

    Tot op heden nog geen tft of plasma gezien die het kan opnemen tegen mijn (geoptimaliseerde) crt.

    Allicht dat de nieuwe generatie schermen wat biedt?!

    Ik zal zeker blu-ray schijven kopen, echter zullen lang niet alle dvd's vervangen worden voor blu-ray.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •