De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD Speler met 5.1 analoge audio

    In de woonkamer staat een audio installatie voorzien van een 5.1 ingang, dat is natuurlijk geen probleem, als die ingang coax of optisch was geweest.

    Ik ben nu op zoek naar een dvd-speler met deze uitgangen. Meestal kom je alleen maar optisch en coax out tegen op dvd-spelers en de analoge uitgangen zijn meestal niet meer aanwezig.

    Nu kwam ik de Pioneer DV-696 tegen, deze heeft HDMI uitgang en de 5.1 analoge uitgangen, echter is hij vrij slecht leverbaar.

    Op kieskeurig kom ik genoeg dvd spelers met ingebouwde decoder tegen, echter hebben deze geen 5.1 analoge output, maar enkel stereo.

    Kan iemand mij raad geven om de juiste dvd speler te vinden?

  2. #2

    Standaard

    DVDspeler die ook SACD of DVD-Audio afspelen, hebben ook een 5.1 uitgang.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    DVDspeler die ook SACD of DVD-Audio afspelen, hebben ook een 5.1 uitgang.
    Dit zijn dan de betere spelers.

    Een speler die je voor weinig geld kunt kopen bij drogisterijen en warenhuizen is soms ook voorzien van een dergelijke aansluiting, maar dan hoef je niet te verwachten dat (het beeld van) deze net zo goed is.:wink:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Zo'n speler hoeft echt de hoofdprijs niet te kosten, kijk maar naar de 696 als voorbeeld.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    De DV-696 was vervangen door de DV-600 en dus End Of Life, na wat doorzoeken bij een webwinkel de DV-696 besteld. Nadat ik wat reviews had doorgenomen.

    Ben benieuwd hoe de speler zal bevallen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •