De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Optie Blue-Ray titels in DVD Recensies

    Zou er een optie kunnen in DVD Recensies onder uitgebreid zoeken om alleen Blue-Ray titels te selecteren net als DTS bijvoorbeeld?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Zou er een optie kunnen in DVD Recensies onder uitgebreid zoeken om alleen Blue-Ray titels te selecteren net als DTS bijvoorbeeld?
    Gaat komen, kan nog niet precies zeggen wanneer.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Gaat komen, kan nog niet precies zeggen wanneer.
    Mooi, ik moet gewoon nog even geduld hebben dus.

  4. #4

    Standaard

    Met betrekking tot HD DVD en Blu-ray moeten er nog een aantal zaken geprogrammeerd worden voor de releaselijst, de zoekoverzichten en de nieuwsbrief. Momenteel zitten we in de vakantieperiode waardoor dat even wat moeilijker ligt, maar over een aantal weken zullen we dit gaan aanpakken.
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    Zou erg netjes zijn en de overzichtelijkheid ten goede komen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Met betrekking tot HD DVD en Blu-ray moeten er nog een aantal zaken geprogrammeerd worden voor de releaselijst, de zoekoverzichten en de nieuwsbrief. Momenteel zitten we in de vakantieperiode waardoor dat even wat moeilijker ligt, maar over een aantal weken zullen we dit gaan aanpakken.
    Vakantie al voorbij?

  7. #7

    Standaard

    Ik wilde net ook gaan vragen of er een blu-ray optie kan komen. Toen ik dit oude topic zag

    Jullie recenseren zoveel bu-ray's nu, zonde dat ze niet meer terug te vinden zijn....
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Ik wilde net ook gaan vragen of er een blu-ray optie kan komen. Toen ik dit oude topic zag

    Jullie recenseren zoveel bu-ray's nu, zonde dat ze niet meer terug te vinden zijn....
    Gedurende dit jaar zullen de nodige veranderingen op de site doorgevoerd gaan worden. Uiteraard betekent dit ook dat we ook de focus gaan leggen op Blu-ray Disc en hiervoor beter vindbare opties gaan komen. Excuus dat het wat langer onduidelijk is gebleven en ik nu ook nog niet precies kan zeggen wat en wanneer. Ik hoop op niet al te lange termijn hierover wat meer te kunnen vertellen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Ik wilde net ook gaan vragen of er een blu-ray optie kan komen. Toen ik dit oude topic zag

    Jullie recenseren zoveel bu-ray's nu, zonde dat ze niet meer terug te vinden zijn....
    Ook ik wou dit posten, en kwam in deze topic terecht ...
    nog maar een jaar oud zie ik

  10. #10

    Standaard

    het allermooiste (en in de toekomst waarschijnlijk een verplicht item) is...

    een categorie (in het paars) met HD Blu Ray,
    met daaronder de subtopics... o.a.

    algemeen
    verkoop/ruil
    recensies
    regio

    enz. enz.

    die kant gaan we toch op jongens! (en meisjes?)

  11. #11

    Standaard

    Deze site heet over een jaar Blue-Ray.nl

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Deze site heet over een jaar Blue-Ray.nl
    Zou een beetje dom zijn om een spelfout in de domeinnaam te hebben
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    Nou niet eens zo'n slecht idee, want de spelfouten en de zinsopbouw in de diverse topics zijn om te huilen !!!!!!!!!!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Zou een beetje dom zijn om een spelfout in de domeinnaam te hebben

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Deze site heet over een jaar Blue-Ray.nl
    Ach dvd blijft nog wel een tijd bestaan dus zal nog wel een hele tijd duren voordat dat gebeurt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •