Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Postbank DVD speler

  1. #26

    Standaard Re: Re: Postbank geval!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    Wees toch blij met wat je krijgt, een beter model voor dezelfde prijs. Ze hadden je ook kunnen laten wachten totdat de speler weer verkrijgbaar is. Ach en dat de anderen een NS400 krijgen is toch mooi voor hun, niet zo jalours zou ik zeggen.
    Dit slaat nergens op!!
    De Postbank heeft de plicht om iedereen gelijkwaardig te behandelen en het produkt te leveren dat men in de eerste instantie heeft aangeboden... of minstens een gelijkwaardig produkt! En dat doen ze dus niet!!!

    Mijn zwager heeft, na grondige overwegingen, ook van deze aanbieding gebruik gemaakt... o.a. het feit dat de NS-300 voorzien is van een optische digitale uitgang, was voor hem van groot belang. (zijn apparatuur heeft alleen een optische en geen coaxiale ingang)...

    Nu heeft hij dus die NS-305 gekregen... Het enige model van Sony waar die optische uitgang helemaal niet op zit!! ....
    En na twee weken proberen om dit duidelijk te maken, heeft hij nog steeds geen antwoord van de postbank gekregen!!

    Ofwel... hij voelt zich ondertussen zwaar genaaid en is nu het een en ander aan het voorbereiden om voor te leggen aan de consumentenbond...

    Binnenkort weer in consumentenprogramma's op TV? Net als vorig jaar met de gratis onbruikbare mobieltjes van de Postbank?

    Postbank.... SHAME ON YOU!

  2. #27

    Standaard

    JA , ik ben dus lid van de consumentenbond dus ik ga ff een berichtje schrijfen!

    ik wil gewoon ook die NS400!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •