Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 81 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De boxset word toch wel een must buy voor mij..

    De enige Kubrick die ik heb is Spartacus (vandaag gekocht)

    En de enige die ik heb gezien was The Shining.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  2. #27

    Standaard

    zat wat te surfen door de releaselijst van dvd-home en kwam de Kubrick Special editions tegen, en zo te zien krijgen we hier andere covers dan regio-1...

    imo zijn deze covers veel lelijker dan de R1, vooral die van The Shining, 2001 en A Clockwork Orange...

    Releasedatum: 14-11-07
    Shining, The: Special Edition
    In The Shining, gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King, combineert regisseur Stanley Kubrick levendig acteerwerk, een bedreigende achtergrond, dromerige tracking shots en de ene na de andere schok tot een macabere mijlpaal. In een kenmerkende rol speelt Jack Nicholson (“Heeeere’s Johnny!”) Jack Torrance, die naar het elegante, afgelegen Overlook Hotel is gekomen als opzichter buiten het seizoen met zijn vrouw (Shelley Duvall) en zoon (Danny Lloyd). Torrance is daar nog nooit eerder geweest… of toch wel? Het antwoord ligt in een spookachtige tijdlus van krankzinnigheid en moord.

    Filmdetails
    Studio: Warner Bros.

    Productinfo
    DVD Type: DVD 5, DVD 9
    Soort verpakking: 2-Disc Amaray-type + O-Card
    Speelduur: 115
    Ondertiteld voor doven: Engels, Italiaans
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Engels, Italiaans, IJslands, Hongaars
    Beeldformaat: 1:78:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Nederlands
    5.1 Dolby Digital - Frans
    5.1 Dolby Digital - Italiaans

    DVD extra's:
    Audio commentaar: Commentaar van Garrett Brown en Historicus John Baxter
    Bioscooptrailer: Bioscooptrailer
    Documentaire(s): Vivian Kubrick’s documentaire The Making of the Shining met Optioneel Commentaar
    Korte film: 3 korte films - View from the Overlook: Crafting The Shining, The Visions of Stanley Kubrick en Wendy Carlos, Componiste

    Releasedatum: 14-11-07
    2001: A Space Odyssey: Special Edition
    2001: A Space Odyssey is Stanley Kubrick’s schitterende, met een Oscar® * bekroonde prestatie, een meeslepend drama van mens tegen machine, een verbijsterende versmelting van muziek en beweging. Kubrick (die samen met Arthur C. Clarke het scenario schreef) brengt eerst een bezoek aan onze prehistorische aap-voorouders, maakt vervolgens een sprong van een paar duizend jaar (via een van de meest verbijsterende jump cuts uit de geschiedenis) naar de gekoloniseerde ruimte, en schiet astronaut Bowman (Keir Dullea) uiteindelijk de onbekende gebieden van de ruimte in, misschien wel op weg naar onsterfelijkheid. “Open the pod bay doors, HAL.” Laat een unieke en ontzagwekkende reis beginnen…

    Filmdetails
    Studio: Warner Bros.

    Productinfo
    Aantal dragers: 2
    DVD Type: DVD 5, DVD 9
    Soort verpakking: 2-Disc Amaray-type + O-Card
    Speelduur: 142
    Ondertiteld voor doven: Engels, Italiaans
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, IJslands
    Beeldformaat: 2:21:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Engels
    5.1 Dolby Digital - Frans
    5.1 Dolby Digital - Italiaans

    DVD extra's:
    Audio commentaar: Audiocommentaar van Keir Dullea en Gary Lockwood
    Bioscooptrailer: Bioscooptrailer
    Documentaire(s): Documentaire: 2001: The Making of a Myth
    Fotogalerij: 2001: FX and Early Conceptual Artwork
    Korte film: Standing on the Shoulders of Kubrick: The Legacy of 2001, Vision of a Future Passed: The Prophecy of 2001, 2001: A Space Odyssey – A Look Behind the Future & What Is Out There?
    Overig: Look: Stanley Kubrick!

    Releasedatum: 14-11-07
    Clockwork Orange, A: Special Edition
    Al stampend, slaand, stelend, zingend, tapdansend en verkrachtend vermaakt Alex (Malcolm McDowell), een vandaal met een bolhoed op, zich uitstekend – Al is het op tragische wijze ten koste van anderen. Zijn reis van amorele randgroepjongere tot gehersenspoelde nette burger en weer terug vormt de dynamische boog van Stanley Kubrick’s shockerende versie van het boek van Anthony Burgess. A Clockwork Orange, een controversiële film toen hij uitgebracht werd, won de New York Film Critics prijzen voor beste film en beste regisseur en werd genomineerd voor vier Oscars®,* waaronder beste film. Dit krachtig staaltje filmkunst verleid en choqueert en is nog steeds aangrijpend.

    Filmdetails
    Studio: Warner Bros.

    Productinfo
    Aantal dragers: 2
    DVD Type: DVD 9
    Soort verpakking: 2-Disc Amaray-type + O-Card
    Speelduur: 131
    Ondertiteld voor doven: Italiaans
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, IJslands
    Beeldformaat: 1:66:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Engels
    5.1 Dolby Digital - Frans
    5.1 Dolby Digital - Italiaans

    DVD extra's:
    Audio commentaar: Commentaar van Malcolm McDowell en Nick Redman
    Bioscooptrailer: Bioscooptrailer
    Documentaire(s): Still Tickin': The Return of Clockwork Orange
    Korte film: Great Bolshy Yarblockos! The Making of A Clockwork Orange
    Overig: Carrière profiel: O Lucky Malcolm!

    Releasedatum: 14-11-07
    Eyes Wide Shut: Special Edition
    Stanley Kubrick’s laatste en gedurfde meesterwerk is een opwindende psychoseksuele reis, een boeiend spannend verhaal en een mijlpaal in de carrières van sterren Tom Cruise en Nicole Kidman. Cruise speelt een arts die zich in een erotisch uitstapje stort dat een bedreiging voor zijn huwelijk vormt – en hem zelfs kan verstrikken in een moordmysterie – nadat zijn vrouw (Kidman) heeft toegegeven dat ze seksuele verlangens heeft. Het verhaal gaat van twijfel en angst naar zelfontdekking en verzoening en Kubrick regisseert het met meesterlijke wendingen. Dankbare tracking shots, volle kleuren, verrassende beelden: deze duidelijke kenmerken, die maken dat Kubrick een filmmaker voor alle tijden is, zorgen ervoor dat iedereen zijn ogen wijd open houdt.

    Filmdetails
    Studio: Warner Bros.

    Productinfo
    Aantal dragers: 2
    DVD Type: DVD 9
    Soort verpakking: 2-Disc Amaray-type + O-Card
    Speelduur: 152
    Ondertiteld voor doven: Italiaans
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, IJslands
    Beeldformaat: 1:78:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Engels
    5.1 Dolby Digital - Frans
    5.1 Dolby Digital - Italiaans

    DVD extra's:
    Bioscooptrailer: Bioscoop- & tv-trailers
    Documentaire(s): Drie-delige documentaire: The Last Movie: Stanley Kubrick and Eyes Wide Shut
    Interviews: met Tom Cruise, Nicole Kidman en Steven Spielberg
    Korte film: Lost Kubrick: The Unfinished Films of Stanley Kubrick
    Overig: Kubrick’s 1998 D.W. Griffith Award Acceptatie Speech

    Releasedatum: 14-11-07
    Full Metal Jacket: Deluxe Edition
    Een geweldig team treedt aan in Stanley Kubrick’s briljante epos over de oorlog in Vietnam en over het proces van ontmenselijking waardoor mensen veranderen in getrainde moordenaars. Joker (Matthew Modine), Animal Mother (Adam Baldwin), Gomer (Vincent D’Onofrio), Eightball (Dorian Harewood), Cowboy (Arliss Howard) en anderen krijgen een keiharde militaire training onder de agressieve leiding van een schreeuwlelijk van een instructeur (Lee Ermey), die de toekomstige mariniers ziet als groentjes, maden of nog minder. De actie is wreed, het verhaal meedogenloos, de dialogen doorspekt met bijtende humor. Van de strenge basistraining tot het nachtmerrie-gevecht in de stad Hue is Full Metal Jacket een voltreffer op filmgebied.

    Filmdetails
    Studio: Warner Bros.

    Productinfo
    DVD Type: DVD 9
    Soort verpakking: Amaray-type
    Speelduur: 112
    Ondertiteld voor doven: Engels, Italiaans
    Taal verpakking: Nederlands
    Ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, IJslands
    Beeldformaat: 1:78:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Engels
    5.1 Dolby Digital - Frans
    5.1 Dolby Digital - Italiaans

    DVD extra's:
    Audio commentaar: Commentaar van Adam Baldwin, Vincent D’Onofrio, R. Lee Ermey en Criticus/Scenarioschrijver Jay Cocks
    Bioscooptrailer: Bioscooptrailer
    Documentaire(s): Stanley Kubrick: A Life in Pictures
    Korte film: Full Metal Jacket: Between Good and Evil

    Releasedatum: 14-11-07


    bron: dvd-home.nl


    btw, wat is een O-card??? (zie bij soort verpakking van de dvd's)
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  3. #28

    Standaard

    Die van The Shining is idd. lelijk maar die andere vind ik eigenlijk wel ok
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    Jammer dat er bij The Shining niet ook de Amerikaanse versie zit.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    btw, wat is een O-card??? (zie bij soort verpakking van de dvd's)
    Waarschijnlijk gewoon een slipcover (zoals om de Warner SE's zit). Vind de R2 covers overigens spuuglelijk. En ik baal er nog steeds van dat Barry Lyndon en Lolita er niet meer bij zitten. Ik denk dat ik m'n oude box behoud en voor de nieuwe R1 box (wil The Shining ook in de langere speelduur hebben). A Life In Pictures zit toch wel gewoon in de nieuwe box? Vraag me af of die nu wel anamorf is.
    Ik dacht ook dat alle dvd's 1.66:1 zouden worden (op 2001 A Space Odyssey na, natuurlijk), maar nu is alleen A Clockwork Orange in dat formaat, als ik de specs moet geloven.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #31

    Standaard

    2001 - comparison @ dvdbeaver

    The Shining - comparison @ dvdbeaver

    The new 2-disc Special Edition by Warner offers the film in an anamorphic screen ratio that will not be without a little controversy. The film showed theatrically in the US at 1.85:1 and 1.66 in Europe. Many will prefer this 1.78 widescreen ratio and some will not - it is no doubt a different film with this alternation from past DVD releases. Varying degrees of information in the frame is at times lost or gained dependant on the shot.
    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-10-2007 om 15:54
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik vind die Shining screenshots qua framing er wel erg goed uitzien. Je kan duidelijk zien dat dit het bedoelde formaat was. De beeldkwaliteit is (van beide films) praktisch hetzelfde, maar die waren in de vorige versies ook zeker niet slecht. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de extra's, die lijken me erg interessant. Ga hem zeker halen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik vind die Shining screenshots qua framing er wel erg goed uitzien. Je kan duidelijk zien dat dit het bedoelde formaat was. De beeldkwaliteit is (van beide films) praktisch hetzelfde, maar die waren in de vorige versies ook zeker niet slecht. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de extra's, die lijken me erg interessant. Ga hem zeker halen .
    Het lijkt me vrij sterk dat 1.78 het bedoelde formaat is, dat is volgens mij alleen een formaat voor televisie (16/9). Wat het verder wel is, is me echter een raadsel. Ik ben het wel met je eens dat het er goed uitziet, maar zo groot zijn de verschillen tussen 1.78 en 1.85 nou ook weer niet.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Het lijkt me vrij sterk dat 1.78 het bedoelde formaat is, dat is volgens mij alleen een formaat voor televisie (16/9). Wat het verder wel is, is me echter een raadsel. Ik ben het wel met je eens dat het er goed uitziet, maar zo groot zijn de verschillen tussen 1.78 en 1.85 nou ook weer niet.

    Warner (en de meeste andere maatschappijen) maken van 1.85:1 tegenwoordig 1.78:1. En het maakt zeker niet zo veel uit, waarschijnlijk (aangezien het open matte is) zien we nu meer aan de bovenkant dan we bij 1.85:1 gehad zouden hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #35

    Standaard

    Nu ook de vergelijking van A Clockwork Orange op DVDBeaver.

    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDRev...dvd_review.htm
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard

    Schande deze releases, Waarom omdat ik voor veel geld de hele box heb gekocht en nu komen ze met extra's die niet altijd de moeite waard zijn als ik de info moet geloven.
    En life in pictures zat ook bij de box.
    Volgens mij is er veel materiaal beschikbaar die ze nog nooit hebben vertoond want Stanley was een perfectionist.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Schande deze releases, Waarom omdat ik voor veel geld de hele box heb gekocht en nu komen ze met extra's die niet altijd de moeite waard zijn als ik de info moet geloven.
    En life in pictures zat ook bij de box.
    Volgens mij is er veel materiaal beschikbaar die ze nog nooit hebben vertoond want Stanley was een perfectionist.
    Extra's die niet altijd de moeite waard zijn? Ik lees op DVDBeaver juist alleen maar positieve dingen over de extra's. Ook de gecorrigeerde beeldformaten zijn een nieuw pluspunt. Bovendien hoef je deze box toch niet te kopen, als je de oude versie al goed genoeg vond.
    En die oude box was al zes jaar oud, en de geruchten over special editions waren er al een behoorlijke tijd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #39

    Standaard

    Damn, heb net een paar maanden geleden die oude box nog gekocht voor 60/70 euro.

    Ach ja.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    wel spijtig dat Eyes Wide Shut geen audio-commentaar heeft zoals werd aangekondigd...

    (commentaar v Sydney Pollak http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65399)
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 20-10-2007 om 17:06
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  16. #41

    Standaard

    Hebben mensen hier de set al ontvangen? zo ja, kan iemand hier meer over vertellen? Iemand schreef dit op `t Empire forum:

    My copy has arrived from playusa.com and I'm picking it up tonight. Can anyone confirm that the commentary on Eyes Wide Shut is missing? Thedigitalbits.com is reporting that it is, in which case, booo!
    zeg dat het niet waar is

    -edit-
    never mind. zu nu pas de post van Antonio 'Tony' Montana
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hebben mensen hier de set al ontvangen? zo ja, kan iemand hier meer over vertellen? Iemand schreef dit op `t Empire forum:

    zeg dat het niet waar is

    -edit-
    never mind. zie nu pas de post van Antonio 'Tony' Montana
    ik weet het ook niet zeker, maar volgens dvdbeaver is er geen audiocommentaar aanwezig (zoals aangekondigd was)... het is ook niet mogelijk om te kiezen tussen de Rated/Unrated versie
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  18. #43

    Standaard

    Ja dat las ik ja ook. Dat zou dan betekenen dat maar 1 van beide versies erop staat?
    Das natuurlijk belachelijk. Eens kijken of Warner weer een omruil actie a la de Superman set gaat organiseren. Dit is natuurlijk niet wat ze hebben aangekondigd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja dat las ik ja ook. Dat zou dan betekenen dat maar 1 van beide versies erop staat?
    Das natuurlijk belachelijk. Eens kijken of Warner weer een omruil actie a la de Superman set gaat organiseren. Dit is natuurlijk niet wat ze hebben aangekondigd...
    Alsof iemand behoefte heeft aan de rated versie.

    Het zou wat mij betreft stukken beter zijn als ze voor Kubrick's laatste drie films de keuze gaven tussen de film in 4:3 te kijken of in 16:9. Nu ben ik eigenlijk weer gedwongen om mijn oude Nederlandse dvd's te houden.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Alsof iemand behoefte heeft aan de rated versie.
    Daar gaat het niet om IMO. Het gaat erom dat ze de dvd`s niet afleveren zoals beloofd.

    Van TheDigitalBits:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Digital Bits
    Now then... let's talk Warner's new Stanley Kubrick box set. There are a number of issues bring reported by readers today, and we're getting asked a lot of questions about the discs. First issue: A lot of readers are reporting shortages of the discs - both high-def versions and the DVD box set. Amazon is apparently warning customers of delays in shipping the Blu-ray versions. Our local Best Buys here in Orange County, CA had plenty of the high-def versions today, but the DVD box sets are in short supply. Other retailers have low or no stock of either or both high-def versions, etc. I just got off the phone with Warner, and they're telling me that ALL orders from distributors have shipped out, so retailers should have plenty of copies of everything soon. Warner isn't commenting yet on the reasons for the delay and street date shortages, but industry sources are telling us privately that the studio recently switched to a new software fulfillment/distribution system, and that change over is reportedly causing some delays and logistical hiccups.

    Another issue: The Eyes Wide Shut discs (all formats - as originally announced back in July) were supposed to include scene specific audio commentary by Sydney Pollack and historian Peter Loewenberg. They do not, although upon checking, a revised spec list sent to us on 9/1 had already omitted the commentary. However, neither do these discs include the theatrical version as expected, so if you want that too, you need to keep your original DVD. Studio reps have suggested to us that this may have been a disc space issue, but we're expecting official word soon. The problem with this notion is that the Blu-ray Disc version should certainly have had the room to include the other cut of the film (via seamless branching as planned). Frankly, the HD-DVD version should have had room enough as well. But we're expecting to find out from the studio exactly what happened tomorrow. Unfortunately, we have been informed that (for whatever reason) the theatrical version WAS dropped from the disc and the packaging wasn't corrected to reflect this. We're told that future copies will have corrected packaging, which means that the branching feature will NOT be part of the release.

    The other question a lot of people have had, is why Kubrick's Lolita and Barry Lyndon weren't included in the set. This may be due to the possibility that the films required additional remastering work... or it could have been just a bad decision made by the studio in thinking that fans wouldn't care if they were missing. Again, we've asked the studio why the films weren't included in the set (and separately on high-def) and we hope to hear back tomorrow.

    Given all of the above, you might be asking still ANOTHER obvious question: Why didn't The Bits warn its readers about any of these issues before the discs came out? And believe me, we would have had we known. Unfortunately, we didn't get review copies of these discs until just yesterday... and then not all of them. We're just as frustrated as you are, believe me. As I said, we'll try to have some answers for you on all this issues as soon as possible.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46

    Standaard

    Wow....die boxset wil ik erg graag hebben. Ik heb de meeste echter al maar dit zijn wel films die de moeite waard zijn om te dubbeldippen. Ook ik vind het artwork van de Amerikaanse versie veel mooier, vooral die van 2001.... De r1 boxset komt op zo'n 38 euro....behoorlijk goedkoop....toch ga ik liever voor de r2...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wow....die boxset wil ik erg graag hebben. Ik heb de meeste echter al maar dit zijn wel films die de moeite waard zijn om te dubbeldippen. Ook ik vind het artwork van de Amerikaanse versie veel mooier, vooral die van 2001.... De r1 boxset komt op zo'n 38 euro....behoorlijk goedkoop....toch ga ik liever voor de r2...
    Waarom zou je liever voor de R2 gaan....?? Ik ga denk ik voor de R1, stuk goedkoper verwacht ik.
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Waarom zou je liever voor de R2 gaan....?? Ik ga denk ik voor de R1, stuk goedkoper verwacht ik.
    Inderdaad, en de R1 heeft de lange versie van The Shining.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #49

    Standaard

    Mijn r1-speler heeft toch een mindere weergave dan mn r2-speler. Tevens heb ik nu wel ondervonden dat ik schijfjes in pal ook mooier vind qua beeld...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Inderdaad, en de R1 heeft de lange versie van The Shining.
    Inderdaad, zo staat het aangegeven. Is het nu zo moeilijk om gewoon 1 versie uit te brengen in verschillende regio's? Pffff.....zwaar irritant. Of er zit geen docu bij of het is een andere versie... Dit gebeurt steeds vaker tussen verschillende regio's. Dan wordt het waarschijnlijk toch de r1-versie die ik aan ga schaffen. Is er al een reden bekend waarom de r2 een kortere versie heeft? Ik snap totaal de logica daar niet van....

    Beetje offtopic; ervaren jullie de verschillen tussen r1 en r2 in kwaliteit? Ik heb steeds het gevoel dat r2-dvd's een mooier beeld geven.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •