De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard nieuwe dvd-speler, hulp gevraagd

    Hallo mensen,

    Ik heb vanaf het begin pech gehad met dvd-spelers. Momenteel heb ik m'n derde hier staan, ook deze vertoonde in het begin al problemen, maar nadat de fabriek er 7 weken voor nodig had om de klachten zogenaamd niet te kunnen constateren, had ik m'n buik wel weer even vol van dit gedoe.
    Inmiddels zijn we weer een poosje verder en wil ik het weer 's gaan proberen.
    Mijn eisen zijn:
    - Hij moet normaal doen, dus NIET haperen, ondertitels laten wegvallen, instellingen vergeten, etc.
    - Hij moet regiovrij (te maken) zijn.
    - Hij mag niet meer kosten dan zeg €250
    - Verder heb ik alleen maar een normale breedbeeld-tv om hem op aan te sluiten, dus geen home cinema, geen HD etc, en ik verwacht dat dat ook nog wel even zo zal blijven.

    De negatieve ervaringen die ik tot nu toe had, waren met Philips en Samsung toestellen. Ik heb al een beetje rondgekeken, en kom tot nu toe weer bij dezelfde merken uit. Zijn deze nog steeds slecht of hebben ze er inmiddels iets aan verbeterd?
    Hebben jullie tips?
    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Leuke speler van Marantz/Denon/Onkyo/Pioneer...dan moet je beter uitkomen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Opties genoeg zoals Seth al zegt. Kijk ook naar Yamaha.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Nadat ik ook niet zo'n beste ervaringen had met 2 Philips DVD-spelers
    ben ik na lang wikken en wegen overgestapt op Pioneer,
    en wel de DV-696AV-S.

    http://www.pioneer.nl/nl/products/45...V-S/index.html

    Ik heb het apparaat nu ongeveer een jaartje in huis en ben er tot op heden
    uiterst tevreden over.
    V.w.b. het regiovrij maken; dit is te doen via een Firmware upgrade die
    je zelf uit kunt voeren.

    Groetjes, Mark

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambu Bekijk bericht
    Hallo mensen,

    Ik heb vanaf het begin pech gehad met dvd-spelers. Momenteel heb ik m'n derde hier staan, ook deze vertoonde in het begin al problemen, maar nadat de fabriek er 7 weken voor nodig had om de klachten zogenaamd niet te kunnen constateren, had ik m'n buik wel weer even vol van dit gedoe.
    Inmiddels zijn we weer een poosje verder en wil ik het weer 's gaan proberen.
    Mijn eisen zijn:
    - Hij moet normaal doen, dus NIET haperen, ondertitels laten wegvallen, instellingen vergeten, etc.
    - Hij moet regiovrij (te maken) zijn.
    - Hij mag niet meer kosten dan zeg €250
    - Verder heb ik alleen maar een normale breedbeeld-tv om hem op aan te sluiten, dus geen home cinema, geen HD etc, en ik verwacht dat dat ook nog wel even zo zal blijven.

    De negatieve ervaringen die ik tot nu toe had, waren met Philips en Samsung toestellen. Ik heb al een beetje rondgekeken, en kom tot nu toe weer bij dezelfde merken uit. Zijn deze nog steeds slecht of hebben ze er inmiddels iets aan verbeterd?
    Hebben jullie tips?
    Alvast bedankt!
    Momenteel heb ik buiten een LG ook een Oppo DV-981HD staan, ik moet daar nog een review over schrijven, maar kan zeggen dat hij mij nu zeer goed bevalt, je zou deze speler in overweging kunnen nemen, hij komt incl. allerlei kabels en daarbij zit ook een HDMI kabel. Hij speelt zo'n beetje alles af wat er maar mogelijk is en is zeer eenvoudig regiovrij te maken, heeft 3 jaar garantie(2 jaar normaal, bij aanmelding op de Oppo website krijg je een jaar extra) en ik dacht dat die van mij stuk was(bleek een vastgeplakte DVD de boosdoener te zijn) de "reparatie" verliep bij de eigen technische dienst van Oppo hier in Nederland, en was keurig verlopen. Het apparaat is perfect afgewerkt en heeft zo'n beetje alle denkbare aansluitingen, hij is niet goedkoop, maar je krijgt naar mijn idee wel waar voor je geld €259,--
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Hier staat nog een leuke test van de Oppo 981 HD http://www.hdtv-praxis.de/modules.ph...id=366&ppart=2 Ik zou gewoon voor een Pioneer of Panasonic kiezen. Pioneer is helaas nogal duur de laatste tijd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •