Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 127 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Is iemand al een regio 2 release met nederlandse subs van deze meesterlijke serie tegen gekomen?
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  2. #52

    Standaard

    De R2UK komt pas 16 Juni uit Weet niet of daar Nederlandse Subs opzitten, maar denk het van niet. Van een Nederlandse Uitgave weet ik nog niks.


  3. #53

    Standaard

    Hmm ok, thx

    Balen dat er waarschijnlijk geen nederlandse versie komt dan, tenminste dat denk ik.
    Ik zou hem ook willen laten zien aan mensen die het engels niet echt doorhebben. Gaat niet lukken waarschijnlijk dan, jammer.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem Bekijk bericht
    Hmm ok, thx

    Balen dat er waarschijnlijk geen nederlandse versie komt dan, tenminste dat denk ik.
    Ik zou hem ook willen laten zien aan mensen die het engels niet echt doorhebben. Gaat niet lukken waarschijnlijk dan, jammer.

    De Nederlandse uitgave zal er ooit wel eens komen Aangezien een andere Showtime Serie (weeds) hier ook gewoon verschenen is. Verder is het op Comedy Central ook uitgezonden dus ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is.


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem Bekijk bericht
    Is iemand al een regio 2 release met nederlandse subs van deze meesterlijke serie tegen gekomen?
    Ik zag gisteren een prijsvraag op Comedy Central waarbij je wat TV-series kon winnen. Eén van die series was Californication, ik ga er dus vanuit (hoewel ik via google niks kan vinden) dat deze serie ook met NL ondertitels uitkomt...

  6. #56

    Standaard

    Vreemd dat je er niks van kon vinden dan.

    Laten we maar voor het beste hopen.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    is er van de week opgezet, maar kga lkkr voor de regio 1 versie


  9. #59

    Standaard

    Dat is even een stevig prijsverschil tussen de R2 UK en NL release, dan blijf ik toch maar even een maandje extra wachten.
    Kan toch ook nergens een bevestiging krijgen of de UK release uberhaupt subs heeft.

  10. #60

    Standaard

    Het tweede seizoen begint in Amerika op 15 september. Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat hij in Nederland op tv komt, ik ga het maar gewoon de Amerikaanse afleveringen kijken.

  11. #61

    Standaard

    Vanaf 1 september op 2Be (België).

    even wat randnieuws
    vr 29/08/08 10:49 - De Amerikaanse acteur David Duchovny (48.) heeft zich vrijwillig laten opnemen in een ontwenningskliniek om af te kicken van zijn seksverslaving. Dat heeft zijn woordvoerder bevestigd.
    In een mededeling voegt de "X files"-acteur eraan toe: "Ik vraag respect en privacy voor mijn vrouw en mijn kinderen terwijl we deze situatie als een familie oplossen."
    Duchovny is al sinds 1997 getrouwd met actrice Tea Leoni. Het koppel heeft samen 2 kinderen. Momenteel speelt Duchovny in de tv-serie "Californication" ook een door seks geobsedeerd personage.
    De acteur is vooral bekend van zijn rol als FBI-agent Fox Mulder in de tv-serie "The X files". De tweede "X files"-film "The X files: I want to believe" was deze zomer in de filmzalen te zien.
    http://www.deredactie.be/cm/de.redac...080829Duchovny
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    Vanaf 1 september op 2Be (België).

    even wat randnieuws


    http://www.deredactie.be/cm/de.redac...080829Duchovny

    Wat een method-actor istie toch!

  13. #63

    Standaard

    Pre-Airs nu te downloaden! =)
    Heerlijke serie! Heeft de sfeer van seizoen 1 nog goed vast weten te houden.
    Met in de 1e aflevering al een paar legendarische momenten
    Laatst aangepast door Mik. V : 06-09-2008 om 10:34


  14. #64

    Standaard

    De 1e van de 2 pre-airs gezien. Ik vond em briljant

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De 1e van de 2 pre-airs gezien. Ik vond em briljant
    De 2de is ook prachtig.!

    De scene met Bald Eagle en Coke-smurf


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    De 2de is ook prachtig.!

    De scene met Bald Eagle en Coke-smurf
    Gouden duo, Hank en Charlie

  17. #67

    Standaard

    Waren inderdaad meteen weer twee fantastische afleveringen!

    Mooie manier ook om aan iemand te vragen of je kinderen hebt Got any titsuckers?

  18. #68

    Standaard

    Was eerst nogal bang hoe ze het zouden oplossen Dat Hank en Karen weer bij elkaar zijn aangezien de weg daarnaartoe toch wel de rode draad door seizoen 1 was. Maar heb er nu het volste vertrouwen in!


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Het tweede seizoen begint in Amerika op 15 september. Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat hij in Nederland op tv komt, ik ga het maar gewoon de Amerikaanse afleveringen kijken.
    Volgens de Veronica gids start seizoen 2 in Nederland op 20 oktober op Comedy Central:razz:

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan den Nijs Bekijk bericht
    Volgens de Veronica gids start seizoen 2 in Nederland op 20 oktober op Comedy Central:razz:
    Hmz dat is ongewoon snel Maar goed blijf het nu wel lekker via internet volgen.

  21. #71

    Standaard

    Vandaag heel seizoen 1 er doorheen gejaagd en de serie heeft meteen een plek veroverd in mijn top 5. Zo geweldig geschreven en prachtige muziekkeuzes.

    Duchovny zet een prachtige rol neer en ook Zima is toch echt The Nanny ontgroeid en acteert erg sterk!

    (Waar halen jullie de pre-airs vandaan? En zijn dan 2.1 en 2.2 of zijn t meer teasers?)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T. van Keeken Bekijk bericht
    Vandaag heel seizoen 1 er doorheen gejaagd en de serie heeft meteen een plek veroverd in mijn top 5. Zo geweldig geschreven en prachtige muziekkeuzes.

    Duchovny zet een prachtige rol neer en ook Zima is toch echt The Nanny ontgroeid en acteert erg sterk!

    (Waar halen jullie de pre-airs vandaan? En zijn dan 2.1 en 2.2 of zijn t meer teasers?)
    Zijn inderdaad de 1e 2 afleveringen van het 2e seizoen die op de gebruikelijke plekken te krijgen zijn.

  23. #73

    Standaard

    Seizoen 1 ligt in de winkel... in de tegenwoordig typische baggerverpakking. Twee slimcases, en in 1 daarvan twee dvd's gepropt. Dit schreeuwt weer om een leukere importversie...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Seizoen 1 ligt in de winkel... in de tegenwoordig typische baggerverpakking. Twee slimcases, en in 1 daarvan twee dvd's gepropt. Dit schreeuwt weer om een leukere importversie...
    Wat is daar zo verkeerd aan? De Regio 1 versie (Die ik heb) heeft hetzelfde.


  25. #75

    Standaard

    Vandaag aflevering 3 gezien en Hank blijft briljant 8) en Leoben (BSG) als Ashby kan zich ook heerlijk uitleven.

    Runkle in de bangbus
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 13-10-2008 om 18:40

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •