Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 127 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    [ spoiler ] [/ spoiler ]

    zo moeilijk is het toch niet?
    Het zou mooier zijn als er gewoon een button zou bestaan in het invoerscherm!
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #102

    Standaard

    Californication Gets 3rd Season Pick-Up

    Source: Showtime
    December 3, 2008


    It's back to bed for Showtime with the 3rd season pick-up of the Golden Globe® Award-winning comedy series "Californication," it was announced today by Robert Greenblatt, Showtime President of Entertainment. Series star and executive producer David Duchovny, who won a Golden Globe® Award for his work as 'Hank Moody,' a novelist with weaknesses for sex, drugs, and rock 'n roll, will resume production next spring on 12 episodes for a late 2009 premiere. Series creator and Executive Producer Tom Kapinos helms the production that also stars Natascha McElhone ("Laurel Canyon") and Evan Handler ("Sex and the City").

    The series centers around the unique and sophisticated world of Hank Moody, a hedonistic novelist/blogger who struggles to raise his Goth-loving teenaged daughter (Madeleine Martin), while still carrying a torch for his disapproving ex-girlfriend Karen (Natascha McElhone). His unapologetic obsession with truth-telling and self-destructive behavior complicates every aspect of his life.

    "It wouldn't be Showtime without a yearly dose of 'Californication,'" says Greenblatt. "This unapologetic show, about a group of characters led by the inimitable David Duchovny, has quickly established itself as one of our signature comedy series. Beneath its veneer of debauchery, however, is a complex take on love and adult relationships that surprisingly turns poetic and romantic just when you least expect it. "

    "I love working with Showtime, Tom Kapinos, and the cast," says Duchovny. "We all have such creative freedom and support, it's been a peak experience, and I am so happy to be doing the show."

    http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=51000

  3. #103

    Standaard

    Goed nieuws! En zeer terecht, een van de betere series van dit moment!

  4. #104
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Yes!
    Zeker goed nieuws.
    Een van de betere comedy series van dit moment.
    Hopelijk worden Dexter en Chuck ook weer opgepicked.

  5. #105

    Standaard

    Ik hoop wel dat Lew z'n overdosis overleeft. Wat een geweldig karakter.

  6. #106

    Standaard

    Ja, dat hoop ik dus ook!
    Begon hem de laatste paar episodes steeds meer te waarderen

  7. #107

    Standaard

    Helaas maandag alweer de laatste aflevering.... zo'n seizoen vliegt altijd weer voorbij.

  8. #108

    Standaard

    Wederom een zeer sterke aflevering en jammer dat het lange wachten weer gaat beginnen. Jammer van Lew Ashby, maar hij heeft wel een briljant standbeeld ten nagedachtenis . Verder denk ik wel een goede ontwikkeling dat Karen naar New York vertrekt. .

  9. #109

    Standaard

    Vond het alleen apart dat Karen en Hank in één aflevering bij elkaar komen en uit elkaar gaan

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Vond het alleen apart dat Karen en Hank in één aflevering bij elkaar komen en uit elkaar gaan
    Dat vind ik persoonlijk een van de mindere punten van de serie, de knipperlicht relatie tussen die twee. Zal wel leuk zijn als dat even een tijdje weg bleef.

  11. #111
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Jammer dat ze maar 12 afleveringen per seizoen maken.
    Is dat de nieuwe trend of zo?
    Dat doen ze ook al bij Dexter en Chuck namelijk.
    Ik vond het een leuke aflevering, zal wel hilariteit ten top worden volgend seizoen waneer Hank Becca alleen moet opvoeden en tergelijkertijd zijn "hobbies" moet vervullen"

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Vond het alleen apart dat Karen en Hank in één aflevering bij elkaar komen en uit elkaar gaan
    Ja, dat vond ik ook raar en ook dat Karen Becca zomaar achterlaat .

    Heb het gevoel dat ze het verhaal hebben moeten aanpassen omdat de actrice die Karen speelt niet voor het derde seizoen heeft getekend

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri Bekijk bericht
    Jammer dat ze maar 12 afleveringen per seizoen maken.
    Is dat de nieuwe trend of zo?
    Dat doen ze ook al bij Dexter en Chuck namelijk.
    Dat heeft (volgens mij) te maken met de de staking van de scenarioschrijvers van vorig jaar in Hollywood. Lost seizoen 4, Prison break seizoen 4, Heroes seizoen 2 zijn ook allemaal rond de de 12 afleveringen.

    Wel kl*te als je de series koopt want ze zijn nog wel dezelfde prijs. terwijl het maar 12 afleveringen zijn ipv de 22...stelletje afzetterssssssss
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #114

    Standaard

    Het is wel een héél klein beetje te verklaren. Ze geven gedurende het seizoen al de hele tijd aan dat alles wat zij doen in het teken van Becca hoort te staan. Becca's hart wordt gebroken door een jongen en is daardoor zo kapot, dat Karen behoorlijk schrikt, je hart voor het eerste keer breken gaat je niet in de koude kleren zitten.

    Aan het einde komt Damian dan toch terug en zoent hartstochtelijk met Becca waardoor zij gelukkig is en Karen ziet dat. Karen kiest er dan ook voor om Becca bij haar vriendje te laten.


    Toch een aardige oplossing, als mevrouw niet bij wil tekenen.

    Showtime maakt alleen maar series met rond de 12 afleveringen, of het nou aan het budget ligt oid, dat weet ik niet maar de schrijverstaking had hier helemaal niks mee te maken.


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Showtime maakt alleen maar series met rond de 12 afleveringen, of het nou aan het budget ligt oid, dat weet ik niet maar de schrijverstaking had hier helemaal niks mee te maken.
    Ah ok, wist ik niet. Ik ging er (ten onrechte) vanuit dat elke serie door die staking ingekort werd. my bad
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #116

    Standaard

    Zonde, heb het eerste seizoen al 2 keer gekeken en de 2e net voor de eerste keer, vind 't zo'n goede serie! 22 afleveringen zou echt de bom zijn
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  17. #117

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer seizoen 2 hier op DVD verschijnt?

  18. #118

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Volgens bol.com op 24 september 2009
    Hoera! Dank

  20. #120

    Standaard

    Nog een dikke maand en dan eindelijk weer nieuwe afleveringen (27 september)!

  21. #121

    Standaard

    Heb laatst Weeds op BD gekocht. Zijn er ook plannen voor een Nederlandse uitgave op blu-ray ?
    Zitten lekker absurde randjes aan deze serie. Had het vertrouwen in Amerikaanse comedy verloren. Leuke cast. Grappig dat Duchovny in werkelijkheid ook seksverslaafd was/is.

  22. #122

    Standaard

    Wat waren de nieuwste 2 afleveringen weer genieten. Zoveel humor, banaal en geniaal en de serie heeft qua kracht niks ingeleverd!


  23. #123

    Standaard

    Het blijft bijzonder om de eerste twee afleveringen te hebben gezien ondanks het feit dat het officiele schema van afleveringen start op 27 september 2009. Geweldig begin van serie 3. Dit nivo handhaven aub.

  24. #124

    Standaard

    Ik zit nog even in dubio of ik de twee afleveringen nu al ga kijken ofdat ik nog even wacht tot de 27e.

  25. #125

    Standaard

    Why? Voor de beeldkwaliteit hoef je niet te wachten, die is namelijk al uitmuntend.


Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •